Da blir det budplikt, men han får ikke gjennomslag før de andre store oppnår gode premier vel?
Hva skjer om finansieringskranen til geberan strupes igjen, for å tvinge gjennom et bud?
Har de tilgjengelig kreditt i markedet, eller blir det flere emisjoner om de skal vokse videre?
Spørsmålet er jo hvorfor han ikke tok hele emisjonen?
Er helt ny i aksjen og lurer bare på om det kan være noe i spekulasjonene om nytt bud??
Oi, er kaptein idiot ute med ny artikkel
Vel vel. Ser ut som jeg bokstavelig talt dreit meg skikkelig ut. Kjøpte på 17, 40 og ser man på fasit nå så… Noen ganger lykkes man og andre ikke. Hvor lenge må jeg vente før papirtapet er borte? Vel det finner jeg ut, så snakk om å drifte seg ut🤪.
Gjorde det samme i Hex og Funcom og gikk inn for tidlig. Måtte vente og vente, men ble til slutt rett over 1,4M kroner i gevinst da, MEN burde gjort det bedre🧐
HODL min venn. Kjøpte selv på 17.60,-
Spillet er såvidt begynt og AXA materialiserer seg.
Jeg gjetter på at storeulv prøver seg på 25-30 i bud siden 22,- ble avvist
Jada, tror selv det. Men bare at jeg kunne ha fått en mye bedre inngang. Takk for svar og oppmuntring:blush:
Tenkte å doble etter hvert om vi kryper nedover. Hvilket for meg er irrasjonelt på tross av emisjon. Det ble jo budt 22,- for selskapet!
Skulle hørt på Thor.
30 hadde vært heeeeelt konge for min del da:+1:
Hvor mange mill aksjer mangler Storeulv for å overstige 1/3 nå? Har blitt omsatt for 85 mill frem til nå i dag.
Axactor ends the year with high growth and margin expansion
DISCLOSURE OF TRADE
Handletur i dag også:
Kurspleie?
Seriøst?
Hverken JF eller døtrene gir ved dørene.
Kan jeg foreslå å heller ta en titt på meldepliktige handler Geveran har foretatt for å pdd komme opp i 31,11%?
Om 22 var for lavt, hva mener så JF er riktig kurs? Eller er det døtrene som styrer showet? Og hvorfor kjøper de så mye?? Har Geveran tenkt å ta AXA av børs? Snu seg rundt og selge til PE fondet for god gammeldags overpris?? Hvem vet? Følg med i neste episode av Geveran kjøper aksjer over børs! (satt til stemmen av Tom Mathisen)
Ser ikke ut som det er så lenge til oppnådd negativ kontroll og påfølgende budplikt. Hvilken kurs og hva som skjer da blir i så fall veldig interessant🤔
Budplikt blir vel på siste kurs, ikke veldig spennende.
Men hvem bydde 22? Som ble avvist