Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Skulle hørt på Thor.

30 hadde vært heeeeelt konge for min del da​:+1::+1:

Hvor mange mill aksjer mangler Storeulv for å overstige 1/3 nå? Har blitt omsatt for 85 mill frem til nå i dag.

Axactor ends the year with high growth and margin expansion

DISCLOSURE OF TRADE

Handletur i dag også:

Kurspleie?

Seriøst?

Hverken JF eller døtrene gir ved dørene.

Kan jeg foreslå å heller ta en titt på meldepliktige handler Geveran har foretatt for å pdd komme opp i 31,11%?

Om 22 var for lavt, hva mener så JF er riktig kurs? Eller er det døtrene som styrer showet? Og hvorfor kjøper de så mye?? Har Geveran tenkt å ta AXA av børs? Snu seg rundt og selge til PE fondet for god gammeldags overpris?? Hvem vet? Følg med i neste episode av Geveran kjøper aksjer over børs! (satt til stemmen av Tom Mathisen)

3 Likes

Ser ikke ut som det er så lenge til oppnådd negativ kontroll og påfølgende budplikt. Hvilken kurs og hva som skjer da blir i så fall veldig interessant🤔

Budplikt blir vel på siste kurs, ikke veldig spennende.

Men hvem bydde 22? Som ble avvist

For min del så tviler jeg på om noen godtar høyeste kjøpe kurs siste 6 mnd fra budgiver. Mener noen pekte på at den var 17,85 ish. Spesielt når 22 ble takket nei til.

Samme gamle oppskrift?

1 Like

Det er det selvfølgelig noen som vet:) Slik jeg har forstått ble budet gitt med flere forbehold, der i blant hvem som la inn budet. Hvis ikke dette er Geveran, så kan jo det bli spennende hvis de skulle prøve seg igjen med høyere bud (kun spekulasjoner og litt ønsketenkning fra meg:)

1 Like

Det bar vell er PE fond.

https://www.axactor.com/investors/share-information/main-shareholders

DISCLOSURE OF TRADE

Ikke lett å bli klok på denne aksjen. Avslag på bud på 22 kroner? Fredriksen kjøper og kjøper dag etter dag. Aksjen rikker seg ikke oppover. :thinking:

3 Likes

Selskapet sier de hentet penger for kraftig vekst. Oppga at de skulle være raske med investeringer, da spesielt oppkjøp av porteføljer. Burde i så fall være melding ang dette om ikke lenge. Noen her som vet h or lang tid slike prosesser tar??

Ja, helt enig. Her har vi hyppige indidekjøp og snart budplikt. Selskapet tjener penger og snart ser vi oppkjøp av porteføljer også. :eyes::eyes::eyes: