Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axie Infinity Småprat

Hei Hei.

Jeg har tidligere skrevet om Axie Infinity på insiderforumet men tenkte å legge ut en liten notis her om at vi har blitt valgt ut som et launchpad prosjekt på Binance.

Offisiell blog fra Binance her:

Noe fra kryptografen her:

Ellers har DN og skrevet litt div om oss / meg de siste årene:

Hvis noen lurer på noe si gjerne ifra - sjekker innom her når jeg har tid.

  • Aleksander.
3 Likes

Hepp!

Lite trykk her men jeg kjører på med en kjapp oppdatering.

Siden lansering av token er vi opp 270% og har hatt noen drøye salg.

Noen som tok en posisjon? :slight_smile:

Godt nyttår folkens.

Følger opp her med en nyttårsoppdatering fra oss.

$AXS står nå i $0.5 opp fra $0.1 på IEO https://www.coingecko.com/en/coins/axie-infinity

1 Like

$AXS står nå i $7, ned fra $11.4 ATH, og vi ble nylig dekt i Aftenposten -

For de som vil lære mer om $AXS er dette et godt utgangspunkt The Community Treasury: An Overview - The Lunacian

1 Like

Hvorfor har interessen på forumet vært så laber ift dette spillet?
Brent barn skyr ilden mtp Parsec Frontiers hvor mange tapte pengene?

Jeg har fulgt caset i 12 mnd, spilt og deltatt i økonomien. Dette har jeg stor tro på, det kan bli det neste “Pokemon: Go”. Dette er en kjempemulighet for den våkne investor.

@Evilfreud ,jeg vet du følger med på spill, har ikke du heller tatt en titt på dette?

Har ikke nok peiling, + at jeg har noke eksponering mot blokkjede via mitt eierskap i mirai.

1 Like

Vanvittig at dette ikke er oppdaget av Tekinvestorene!

1 Like

Gratulerer med suksessen så langt! Synd denne har gått under radaren for min del, men skal lese meg opp litt mer.

Hvor går veien fremover nå?

1 Like

Hei.

Morsomt å se at folk våkner her.

Vi jobber med en større oppdatering i spillet slik at vi kan lansere det på tradisjonelle app-stores uten noe blockchain-styr.

Deretter kan folk gjøre om sine assets til NFTs hvis de ønsker det.

Siste fra Axie : Axie Infinity: May Dev Update - The Lunacian

Siste fra Sky Mavis: Norske Aleksander Leonard Larsen (34) får mangemilliardær Mark Cuban med på eiersiden i kryptospillselskap | DN

2 Likes

Gratulerer @Psycheout ! Dere er i ferd med å skape noe spesielt!

Har prøvd spillet og gjort en del transaksjoner på Ronin. Jeg ser nå at det kan bli en stor jobb når skatteoppgjøret kommer da jeg må inn på hver transaksjon å notere summene.

Hadde det vært mulig å implementert en enkel løsning for exportering av transaksjonsdata til Excel? Vet dere har mye å gjøre, men dette høres ut som en simpel funksjon?

Største delen av markedet idag er kanskje ikke så nøye på skatterapportering, men vil tro det er flere enn meg i Axie universet som må ta stilling til dette.

1 Like

Takk!

Det har virkelig tatt av etter Play-to-Earn dokumentaren slapp.

Ser for meg at tredjeparter som https://nftbank.ai/ kommer til å støtte Ronin før vi rekker å prioritere skatteraportering for spillerne våre.

2 Likes

For å sammenligne med noe som er kjent for mange på Tekinvestor.

Markedsplassen har nå en daglig omsetning på 4,5 million USD. Den har ikke blitt det minste negativt påvirket av den siste korreksjonen i kryptomarkedet. Omsetningen, målt i både USD og ETH har steget gjennom hele nedturen!

4,5% av denne omsetningen går direkte til Axie Infinity treasury som er eid av investorene i AXS (Axie Infinity price, AXS chart, market cap, and info | CoinGecko). Og forresten, dette er kun halvparten av inntektene til treasury. Store deler av dette vil bli betalt ut til eierne av AXS, så lenge eierne selv ønsker dette. Fair å si at det er sannsynlig.

Hvis vi annualiserer dagens markedsomsetning, altså et scenario uten vekst, vil det havne på 1,6 milliarder USD. 4,5% av dette tilsvarer 72 millioner USD, som er 70% av dagens marketcap til coinen AXS!!! Disse 72 millionene er atpåtil halvparten av inntektene.

HVOR I ALLE DAGER BLIR DET AV TEKINVESTORENE?? Har dere gått lei av åpenbare investeringscaser? Blir folk skremt av “det høres for godt ut til å være sant”? Vær så snill, sjekk beregningene mine, du vil bli overrrasket.


Dette bør være interessant for en del her.

Stakerne av $AXS bestemmer hva pengene går til The Community Treasury: An Overview - The Lunacian

Funfact, jeg ble spurt VELDIG tidlig om jeg ville være med her. Sa nei, fordi jeg var teit :frowning:

1 Like

Det var en blemme. Men ikke forseint ennå @Evilfreud

Spillet er i ferd med å ta helt av nå. Ikke vent. Kursen kommer til å være doblet innen en måned.