Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axie Infinity Småprat

Jeg regnet meg fram til dette tallet med å ta inntekten som gikk inn i Axie Infinty treasury denne datoen ganger 365 (annualisering) delt på marketcap for AXS som var i sirkulasjon. (Hvis jeg husker riktig)

Jeg gir svært sjelden kjøpsanbefaling til noen. Jeg er som alle andre, kan ikke spå fremtiden. Men på det tidspunktet satt jeg måpende ved skjermen og regnet, regnet om igjen. Markedsverdien stemte bare ikke med det fundamentale som var i ferd med å skje. Derfor skrek jeg for full hals på forumet, for døve ører. Ønsket at forumet skulle få med seg denne oppturen, det ville gi økt interesse rundt spillet, økonomien og det helt spesielle Sky Mavis utvikler.

Nå har kursen gått 12 gangeren eller mer siden. Da blir situasjonen en annen og jeg har ikke lenger grunnlag for å si sikkert hva som vil skje videre. Som alle andre. Vil hverken anbefale det ene aller andre annet enn at dere må lese dere opp.

1 Like

Har jeg mistet troen på Axie Infinity? NEI, så til de grader ikke. Jeg tror fortsatt at det er enormt kurspotensial igjen. Helt opp imot 10-15X, men jeg ser også et risikoen nå er betraktelig høyere. Det er mye som skal klaffe for å oppnå 10X herfra, det er også mye som kan gå galt og kan forhindre dette eller medføre kraftige korreksjoner.

Jeg har fulgt spillets utvikling og Teamet i økende grad fra 2019. Jeg var dere ikke da de aller første Axiene ble til, men jeg var der da kostet en takeaway. Det er mye som har skjedd på vegen. Den største grunnen til at jeg er optimistisk er @Psycheout og Sky Mavis, de jobber knallhardt og har alltid levert det de har lovet. Å utvikle helt ny teknologi og konsepter tar selvfølgelig tid, men de har alltid levert.

1 Like

Bor for tiden i Indonesia, artig å se hvordan mange her faktisk jobber med Axie Infinity grinding på fulltid. Axie har definitivt gitt utrolig mange jobber i div. lavkostland.

Rimelig nysgjerrig på hvor mange som spiller Axie fordi det er moro, og hvor stor % som spiller det kun for å grinde tokens.

1 Like
1 Like

Per nå er det nok overvekt på grinding kun for inntjening. Spillet er fortsatt i Alpha, og utviklerne har fortsatt enorme planer for spillet.

1 Like

Det er veldig stille i tråden her @Psycheout. Kanskje du vil dele en liten hemmelighet/hint om utviklingen deres så vi kanskje får opp interessen?:innocent:

2 Likes

Jobber på her, ikke så mye annet å si :wink:

Var på Wolfgang wee podcasten i forrige uke hvis noen vil gå litt dypere. Aleksander Leonard Larsen | Spillsuksessen Axie Infinity, NFT, Krypto, Blockchain, Bitcoin, Ethereum - YouTube

6 Likes

:clap: :1st_place_medal:

5 Likes

Kudos med veksten @Psycheout :smiley:

1 Like

Har en venn som spillte det og “introduserte” det for meg i oktober 2020. Angrer som faen at jeg ikke sjekket det mer opp. Ser at token prisen var da på rundt 0,2 dollar…

1 Like

Flere her hadde mulighet til å kjøpe seg inn i juli 2018…

men hvem hadde troen på disse figurene :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg hadde troen! :smiley:

7 Likes

Og det belønnes du rikelig for nå! :smiley:

Hvordan er utviklingen for Axie når det gjelder utbredelse utover kjernelandene? Merker dere økt interesse og spilletid all around the globe?

Går rykter om at de også satt en short etter at de hadde hacket til seg millionene!

1 Like

Såpass ja. Jeg har dårlig med kjennskap til både selskapet og saken utenom det som står skrevet der. Det var ikke nok med 5.1 milliarder? Måtte gå for en short i tillegg.

Noob question : Er det AXDUSD kryptoen de har shortet da eller?

Er bare foreløpig bare rykter. Ryktene fikk grobunn når hacken ikke ble oppdaget før det hadde gått 6 dager (!), så sikkert flere som har fått med seg noe muffens og prøvd seg på noen shorter.

Men dette kan jo @Psycheout sikkert forklare bedre, hvis han fortsatt jobber med prosjektet?

1 Like