Hehehe, jeg har bare lest om han tidligere. Regnet med han var rå med tanke på bakgrunnen og det de har fått til tidligere. Men visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg så presentasjonen
Rutiner og kvalitetskontroll er han som leder sitt ansvar, det har ikke vært i nærheten av bra nok. Så helt korrekt å få han av banen og inn med en ny en!
Ser ut som det er rekyl på gang ja. Bra volum også! Tror vi får se noen heftige inside-kjøp på fredag!
kjøpsordre på 300 000 aksjer
Salgsordene blir spist opp en etter en.
Da er det vel bare å sprette øla, dette måtte jo bare være en kjøpsmulighet
Skål til alle som har brukt nedgangen til sin fordel. Akkumulerings-perioder kan være ubehagelige, men også gi god avkastning dersom man gjør ting i riktig i disse periodene
Endelig litt sving på sakene
Oi, dette så jeg ikke komme Men det er moro
Dette tok av, angrer nå på at jeg ikke kjøpte mer i dag tidlig Men slik er det alltid
Da snudde det endelig i riktig retning! Glad jeg kjøpte i morges. Håper trenden kan fortsette utover nå
Rart hvor raskt frykt snur til grådighet i aksjemarkedet. Pen omsetning også
Både B2H og NAS er kraftig opp idag. Hva kommer Thor Chr Jenssen i Dagens Næringsliv til å skrive i håp om å få kursene nedover? Han får nok ikke såve mye i natt nei.
kikket i Dagens Næringsliv(avisen) idag,-han hadde listet aksjer man kan eie,-og ikke eie under neste store nedtur…
husker desverre ikke alt,-men jeg må si jeg fikk sjokk av Thor Chr Jenssen at hadde listet opp Storebrand under listen over de aksjene man IKKE skulle eie…det går “greit” å kommentere aksjekursen som har vært tynget den siste tiden…men å mene at Storebrand vil kunne trenge ekstern kapital for å overleve neste finansielle nedtur fikk meg til å riste hardt på hodet…
Thor Chr Jenssen har mistet all forstand…og respekt hos meg.
Stemmer! Storebrand og B2H plasserte han i “aktiv dødshjelp” porteføljen sin.
Han virker nærmest ubrukelig når det gjelder aksjer. Prøvd å finne ut hva han eier selv av aksjer, men jeg fant ikke så mye bortsett fra liten del i NHST media group. Så det holder jeg med han i, får ha kan umulig ha tjent mye penger på aksjer opp igjennom.
De har ikke lov til å eie aksjer. Må bevare sin “journalistiske integritet”.
Ahh, derfor de kan holde på sånn ja. Får håpe at noen følger med på familens handler. Da kan jo kona shorte mens han baisser for fullt og legge seg på kjøpern når han hausser?
Tror det er større sannsynlighet for at Trump gjør det
Etter sol kommer regn
USA er oppe i kveld, så det da er det muligheter for oppgang i morgen.
Med mindre det blir nedsalg til presentasjon på fredag, selv tror jeg det kommer positivt signal på fredag. Merk TROR