Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Nei nei, såpass oppdatert er jeg :blush:

Kikket nettopp igjennom div artikler fra Thor christian Jensen fra DN uten hell…for jeg HAR sett det bli nevnt engang …det var den teksten jeg engang leste som faktisk fikk meg til å trekke interessen for å handle i B2H :thinking:

Aaaah…så fustrerende å ikke å finne artikkelen…:face_with_raised_eyebrow:

Som nevnt oversikten finner du her: https://www.b2holding.no/Investor-Relations/Bonds-and-Financing

Hehe…fatter ikke,-jeg må ha hatt en “Nelson Mandela”-syndrom i et øyeblikk😯

Hehe, Jensen har kanskje overdrevet baissingen en dag så mye at han ble nødt til å fjerne artikkelen :face_with_monocle:

Å kjøpe og selge bassert på det som står i media finner de fleste ut at det er ikke slik man tjener penger på aksjer :wink:

Ja…en kan begynne å lure,han er en feiging han Thor,-han likte å ri på neduren i markedet og vant disse j*vla vinflaskene sine i veddemålet med Sissener og Trøym angående Storebrand…

Han hadde tapt surt om veddemålet hadde blitt inngått rett etter 2016 med gjerne et annet kursmål!

B2H skulle jeg tro at det vil gå meget bra med,-kikker innom estimatene på Marcetwatch👍

Storebrand-veddemålet synes jeg er noe av det bedre Jensen har levert ved å vedde mot Trøim og Sissener, det skal han ha! Ellers virker det som han liker å skrive drit om selskaper som er inne i en tøff periode. Skulle nesten tro han hata Bjørn Kjos personlig slik han har herjet i noen år nå :joy::joy::joy:

Ja,han er flink til å gjøre seg til en liten mann.

Feig gammel mann med fettete tastatur🤗

Hehe, var artig når han skrev at Nordbrekken burde søke jobb som skuespiller når han fortalte om situasjonen til selskapet når Zahl gikk av.

Han ble stille når Nordbrekken smalt til med et insidekjøp på 7 millioner og han har allerede mye aksjer :joy::joy:

Ser to alternativ, enten dobbel bunn eller en litt høyere bunn.
Kan tenkes at vi skal ned mot 6kr igjen.

1 Like

Håper robotene sender den ned litt til, må kjøpe noe mer kjenner jeg. Men den er riktignok ikke ned 10% pr dag nå, så spørs om den skal helt ned til bunn eller om 6 blir bunnen? :thinking::face_with_monocle:

Ettersom kvartalsrapporten ga noen få lyspunkter sammenliknet med Zahls avgang og resultatvarselet, tipper jeg ny bunn blir litt høyere enn forrige. Mtp alle innsidekjøp i tillegg, håper jeg det stemmer. Solgte på 6,85 for å se etter ny inngang. Har hatt ordre på 6,2 i hele dag, men ser ikke ut til å gå igjennom. Gir jo ikke akkurat tegn til å snu heller, og selskapet er helt tyst mellom kvartalsrapportene(forutenom resultatvarsler…). Kan fort bli lang ørkenvandring mot Q3.

Investtech har hold-anbefaling samt den er nå positiv på inside-kjøp igjen.

" B2Holding viser en svak utvikling innenfor en fallende trendkanal på kort sikt. Fallende trender indikerer at bedriften er inne i en negativ utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er avtagende. Aksjen har motstand ved cirka 9.30 kroner. Positiv volumbalanse indikerer at volumet er høyt på oppgangsdager og lavt på nedgangsdager, noe som styrker aksjen. RSI divergerer positivt mot kursen, noe som indikerer mulighet for en reaksjon opp. Aksjen anses samlet sett teknisk nøytral på kort sikt.

Anbefaling en til seks ukers sikt: Hold (Score: -20)"

Positiv volombalanse, stigende rsi og insidekjøp er som regel tidlige indikatorer på oppgang. Men robotene styrer det meste på børsene for tiden :cowboy_hat_face::cowboy_hat_face:

1 Like

Indeksfond har gjort børsene kjedelige de siste årene. Alt skal plasseres i de store selskapene slik at de blir mer og mer overpriset. De korthusene må da også falle sammen en vakker dag :slight_smile:

Ikke glem grønne “snille fond”. Når alle de skal inn med all kapital i de 5-6 grønne selskapene som finnes på Oslo børs, så blir det lite på resten :grin:

Nytt innsidekjøp i dag? Ble litt volum plutselig;-)

siste dagers candlestick er vel bullish harami cross? Pleier å bli pen oppgang etter slike :slight_smile:

Norskbulls har fremdeles short, men poengterer at dagens candlestick pattern var bullish.

Ja. De slår ikke om før kursen har steget og da bekreftet formasjonen.

Men så skryter de på seg gevinsten alikevel. Si om b2h skulle stige 20% i dag. Da slår de om til buy senere idag. Men skriver kjøpssignal fra formasjonen, altså 6,54 som kursen var, hehe😂 Så da tar de med dagens gevint selv om de nå anbefaler short. Så det er ikke like bra som det ser ut som. Man skulle jo tro at man ble rik ved å følge de slavisk men det gjør man ikke. Selv om de er gode til å oppdage bullish og bearish patterns.

Riktig, men ved abonnement får man vel beskjed med en gang slike brudd blir bekreftet? Eller?