Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Usikker, men den er jo ikke bekreftet før den er over ved børsdagens slutt, så vet ikke om de sender ut noe utover dette. Så når B2H stiger i dag, så kommer buy senere i dag og de baker med dagens økning inn i deres score, selv om de nå anbefaler short, altså det motsatte :joy::see_no_evil:

Kom meg inn idag på 6,64. Antar de snur til kjøp idag ja :joy:

Marerittet i denne aksjen er nok over nå ja :joy:
Er nok desverre mange småsparere som har blitt ristet av her. Mr. Market har vært brutal mot mange i år.

Der slo de om til buy! Dagens kursøkning legger de selvsagt til i sin track-rekord selv om de anbefalte short igår :sweat_smile:

Snart over 7 kroner :muscle::+1: er det bare oss igjen nå? Ble stille i denne gruppen.

1 Like

Fortsatt med jeg :wink:

3 Likes

Blir ikke kvitt meg så lett :smile:

3 Likes

Bra å se at de ikke har lykkes i å riste dere av. Denne akkumulerings-perioden har vært en gavepakke :heart:

Sitter her enda jeg også :wink:

1 Like

Er fortsatt med :slight_smile:

1 Like

Dette må det være short-inndekning? Om ikke så må de dekke seg inn på et tidspunkt, så drahjelpen fra shorterne kommer :slight_smile:

Vanskelig å si hva det er, men takker og bukker for det som skjer nå :slight_smile: Godt å se at markedet også kan se på denne med positive øyne :slight_smile:

Kan jo være så enkelt som at Vevlen Gård er ferdig med å selge (sikkert litt av årsaken til forriges uke korrigering tilbake).

aksjer pleier som regel å danne formasjoner ved kursendring. Enten dobbel-bunn eller omvendt hode og skulder. Så B2h danner nå en dobbel-bunn formasjon, eller enda bedre. Det er en positiv dobbel-bunn siden siste bunn er høyere :slight_smile:

1 Like

En ting er sikkert, det mangler ikke på selgere i denne. Får bare håpe de ikke klarer å presse den ned til 6,50kr igjen.

Den vil nok gå opp og ned i noen dager til ja. Men vi er over 50 dagers glidende, volumbalansen er nå positiv, stigende rsi-kurve og insiderne har lagt seg på kjøpern igjen. Så den kommer nok etterhvert.

Ja, det vil svinge mye her fremover :slight_smile: Får se om 1 år, da er man forhåpentligvis svært godt fornøyd med kjøp under 7,50kr :slight_smile:

Det var da som bare da, nå som vi hadde så fin flyt. Ja, ja da ble det påfyll for min del i dag😉

Det startet veldig bra, så det er håp :slight_smile:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010633951

Det står som om de satt shorten igår. Husker ikke hva prosenten var før det. Så mulig de økte igår og presset den ned?

Eller har de redusert? Noen som husker hva den har vært? Muligens helt lik bare datoen er endret nå? :face_with_monocle: