Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Nærmer seg tid for inngang nå. Burde snu før 6, håper vi ikke skal teste bunn på 5,7ish😅

Umulig å spå denne. Håper ikke den skal halveres enda en gang. :crossed_fingers:

Jeg har sagt det før, bare å smøre seg med tålmodighetskrem her, faktor Q3 :wink:

1 Like

Må kjøpe litt mer av den kremen :joy::joy:

Litt sånn med ned i dragsuget med alt som ikke er olje denne uka.

Og så videre ned i dragsuget når oljen snart drar hele oslo børs ned igjen

1 Like

Aksjen liker seg nede i dragsuget ja. For trøste oss med at det er småsparerne, shorterne og Vevlen Gård som selger. Storebrand har vel også økt i det siste?

Blir det dobbel bunn? Heller mot det.

Hvorfor?

Har gitt opp å spå denne kortsiktig. Shorterne styrer denne som de ønsker

Klarer de å holde den nede uansett kanskje ? Selv om alt blir bra i regnskapene så finner de ut hvordan de skal holde den nede. Da kommer det til å slitsomt å sitte her

Spørsmålet er hvorfor regiondirektøren gikk på dagen igår? Er det nye problemer, og hvorfor gikk han ikke i forbindelse med nedskrivingene sist måned? I samme slengen er ny short satt…

Ser det ble satt ny short 12.9

Sendt mail til CFO

1 Like

Tok en kikk på chartet og det kortsiktig ikke helt bra ut.

Pust meg magen og sett seg rolig tilbake :slight_smile: Sjekk kursen først om 1år :slight_smile:

Denne vil være som en jojo, frem til ting er kommet i orden igjen.

1 Like

Kursen er selvsagt ikke mye å juble for, men siden bunnen så begynner volumbalansen å bli positiv, mer omsatt volum på oppgangsdager enn nedgangsdager og rsi-kurven viser en stigende trend. Så forventer at den bryter opp etterhvert, men absolutt ingenting overasker meg i denne aksjen. Mye innsidekjøp igjen er jo bra. Den er riktignok ikke like billig på multipler som før kvartallsrapporten, men enda billig på pris/bok og dersom dette var en engangs-nedskriving så er den nok ned på billige p/e også om ikke veldig lenge.

Skal ha litt baller når du setter en short i underkant av 7kr på 32mill kr.

Spørsmålet som melder seg omgående er, hva vet de som ikke vi vet??

For sikkerhet skyld så eier jeg aksjer i B2H, reduserte riktig nok en del litt lengre oppe, venter på bedre inngang.

Ja, men de har jo vært short lenge. Så snittkursen er mye høyere. De aksjene de økte med er nok noe de skal bruke nå før de dekker seg inn. De skal skremme ut en del investorer til, og det ser ut som de lykkes igjen.

Nekter å tro at short på 1,15% er grunn til fall, her er det mange kortsiktige som ikke ser den utvikling de ønsker som står bak mesteparten av fallet. Det er min tanke, er jo mange andre selskaper med langt høyere short posisjoner som ikke oppfører seg som denne.