Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage`s Strategi Guide

Photocure er vell den beste med tanke på risk/reward nå når Cevira er i markedet, og nedklassifisering av scoopes i USA kan komme. Utover det holder eg en knapp på Thor medical.

1 Like

Fikk akkurat erbjudande om et selskap som heter “Fenris Bio”.

Ikke børsnotert. Ultra-høy risiko skulle jeg tro.
Ikke noe før mig, man kanskje interessant før den som har penger som ligger å samler støv og føler sig “wild and crazy”.

1 Like

Ta en kikk på Zelluna. Skal nå igang med klinisk utprøving av sin TCR-NK terapi mot solide svulster, første resultater mid -26.

2 Likes

Nanexa er svenskt, følger allerede

3 Likes

Tikker fint av gårde om dagen, virker som det bobler under overflaten, i mangel av et bedre TA-begrep😆 Et vel et bullflag vi ser ref @Pk2k

Fremstår som lav target-risiko men høy modalitets-risiko. Har de droppet ultimovacs vaksine? Også bare preklinisk, lang vei til marked med høy risiko fôr kapitalanskaffelser da (trenger ikke være negativt).

Proof of concept mangler fortsatt.

Generellt aldri likt celleterapi på bakgrunn av historisk lav success ratio.

1 Like

Anbefaler å se gjennom presentasjonen fra i går:

https://www.zelluna.com/capital-markets-update-video

Tror denne gir svar på det meste. Det unike med Zelluna er at de har patent på hele TCR-NK plattformen. Gir en oppside som er svimlende. Men de må først lykkes med de første 3 pasientene. Om det viser god safety og proof of concept, er det nok flere BP som sitter på gjerdet og følger med…

Med andre ord ingen grunn til å ta risikoen før positive resultat.

Har du noen formeninger om den gjennomførte emisjonen is Ascelia og kommende PDUFA/partner?

Var relativt tung der på forventninger tidligere. Jeg pratet t.o.m med VD om en rettet emisjon på 30-40 msek, men de gikk videre med en annen variant. Da tappet jeg interessen.