Takk for at du joinet forumet du også! Du har definitivt bidratt med kunnskap som ikke var her før! Personlig har jeg satt stor pris på å lese mye av det du har skrevet siden dette er ting jeg ikke har kunnet selv! Det jeg også liker er at vi trader på mye av de samme prinsippene, gode jobber gjør at man ikke “Må” bli rik på børs, men det handler mest om å utfordre seg selv å bli god på noe man ikke er god på.
Personlig kommer 2018 til å bli mye som 2017, jeg skal bli bedre på det jeg er god på å unngå det jeg er dårlig på. Lange posisjoner i selskaper jeg har god oversikt og mye kunnskap om fremfor korte trader i selskaper jeg ikke kjenner basert på magefølelse. Jeg merker at jeg også lider av det store deler av forumet lider av. Frykten for å gå glipp av gevinst. Og det er kanskje nr 1 grunn til at flere sitter i en aksje LANGT ned. Et par heftige kryptouker viste meg fort at du må ta valg ellers blir du likvidert og det skal jeg jobbe videre med.
Ellers skal jeg søke mer kunnskap, prate mer med folk som kan mer enn meg, og ikke minst prate mer med bedrifter jeg investerer i. Etter å ha hørt et 20minutt foredrag av Arne Fredly så ser jeg at den tanken ikke er så dum.
Takk for bidrag og innsats og håper vi får mange gode diskusjoner i 2018!