Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Gira på å prøve denne challenge med cryptotrading. Ser bitfinex er back online, men 10000 USD er for heavy for en side jeg ikke kjenner :disappointed_relieved:

1 Like

Du må vel strengt tall bare ha kapitalen innom siden? Er jo ikke et ubetydelig beløp for mange heller, så skjønner deg.

6080 for øyeblikket. Element tanket en del forrige uke og jeg fikk ikke solgt meg ut på 6kr da jeg har vært så opptatt med jobb denne uken. Lar dem stå i Element enn så lenge og håper på en bounce back neste uke.

4 Likes

Fra 16.868 forrige uke til 13.301 denne uken. Ikke gjort noen endringer og jeg sitter fortsatt i kryptovaluta med DOVU og BNTY.

3 Likes

Kort oppsummering uke 6

Status uke 1: ca 9500 ([email protected])
Status uke 2: 16500
Status uke 3: 18000 (kjøpt RAI@ og IOTA)
Status uke 4: 53000 ( 227 RAI@23 og resten cash)
Stauts uke 5: 75000 ( 239 RAI@33, 352PRL@2,39 og 620 dollar cash)
Status uke 6: 65000

Som kryptoverden generelt har jeg også falt litt tilbake og har min første uke uten gevinst. Har blitt få trades i uken som var, og kursfallet på RAI er hovedgrunnen til denne ukens dårlige resultat.
Har prøvd å spe ut på porteføljen min og holder pr dags dato følgende : IOTA, XRB, PRL, DBC, VRC og TAU.

Kjenner at det er deilig å få litt fri fra kryptoverden og ikke sittet klistret foran grafer til en hver tid av døgnet, så får vi se status neste uke og vurdere på nytt da.

test2

1 Like

Rapport uke 7:

Antall trades: 37

Vinnere: 21

Tapere: 16

Snitt vinnere +1,61 %

Snitt tapere -1,22 %

Saldo: $98778 (780,000 NOK)

Saldo: +178,000 NOK

Prosent: +32,24%

Største tap enkelttrade: NOK/USD(-5% siden jeg startet challangen:laughing: Må holde meg til krypto, takler ikke volatiliteten i fiat:thinking:)

Som jeg skrev litt om sist uke har jeg måtte tilpasse strategien min endringer i markedet. Tidligere har brudd på motstand vært et godt signal på videre opptur. Nå er bruddene ofte mindre markante, og pullbacket kommer raskere. Markedet favoriserer nå kjøp på konsolidering fremfor kjøp på brudd. Dette er ikke min styrke, og jeg jobber med å bli bedre på det. Derfor har jeg brukt mer tid på studering denne uken, tatt mindre trades, men gått tungt inn på signaler jeg er god på, i hovedsak oversolgte bounces. Jeg har riktignok noen brudd i ETH, da den har vært svært sterk, og oppført seg annerledes enn BTC, LTC, og de fleste andre coins.

Har lagt ved bilde fra Cointracking.info. For de som ikke kjenner til det kan man importere data fra alle de største exchangene(og mange små), og få full oversikt der. Gjør nok også regnskapsarbeidet betydelig lettere for mange. Av en eller annen grunn ligger den 7-8000,- i minus hos meg. Derfor står den på minus 3000,- når jeg startet med pluss 5000,-. Vet ikke hvorfor. Ellers funker programmet veldig bra.

19 Likes

Du burde være med i babyrage challenge fra 1 mill - 5 mill :rofl:

Ja, han har vel bygd opp dette fra 5000 kr? :+1::+1: vi må få han til å bli fondsforvalter for Tekinvestor insider :grin::heavy_dollar_sign::dollar::moneybag::money_mouth_face:

Ackumulered vinst på 15.580% på ~34 dagar. Helt ok :clap: Meget imponerende handel @Oivran. Synes personlig att det også viser hva en enkel strategi med stort fokus på risk hantering kan åstadkomma over tid. Appliserer akkurat samme strategi men med aksjer selvfølgelig. Hadde jag dog gjort 15000% på 30 dager hadde jag pensjonert meg.

6 Likes

Med tanke på hvordan markedet har vært i det siste, hvilke coins trader du i?

Dette er jo helt sinnsykt! Gratulerer!

Er du nervøs for å sitte med såpass verdier på kryptobørsene?

4 Likes

Her er en liten oppdatering. Nå er det blitt så mange i challengen at det rett og slett tar for mye tid å lage graf, så jeg avslutter her. BTW så ble jeg likvidert på den store droppen i BTC på lillejulaften. GOD JÆVLA JUL…!! :joy: Satte jo bare inn 5K, men verdier for over 100K forsvant da jeg på maks var oppe på 0,7 BTC i november. Kanskje jeg tra en ny runde i 2018. Vi får se.

Uansett - gratulerer stort til Oivran som er kongen i krypto om dagen, og alle de andre som får gevinst med en ny/gammel strategi. BitMEX er for hardcore for meg virker det som. Lett å være bråkjekk i en bulltrend :wink:

7 Likes

Jeg har 5000 til overs hvis @Oivran har lyst å trade litt, lurte på ny bil uti mars april…

1 Like

Jeg har 250K til Oivran… Har lyst på en learjet til sommeren. :wink:

3 Likes

Spytter inn 250K her også, han kan 100-doble det og beholde halvparten :sweat_smile::+1::moneybag::heavy_dollar_sign:

Takk folkens!

Siste uken har jeg i hovedsak tradet mest i ETH, og noe i BTC, BCH og XRP. I hovedsak oversolgte bounce på de sistnevnte. Noen slike på ETH også, men da kan 5 og 15 min være gode signaler pga sterkt bullmomentum, men på BCH og XRP har jeg kun rørt 1 eller 4 timers oversolgt.

Hadde vært tryggere med pengene på Nordnet, ja :sweat_smile:. Men alternativet er å ikke tjene gode penger, så den risikoen tar jeg. Men jeg kommer til å sette et tak som jeg har på Bitfinex, så reinvesterer jeg alt overstigende i annet.

Takk. Med din kompetanse hadde du rocket krypto.

3 Likes

https://m.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg
@oivran, dette må vel være themesongen din for øyeblikket :sweat_smile:

1 Like

Hvordan har siste døgnets kryptoherjing slått til på portisen din @Oivran

Han har nok tjent en god del på herjingen, verre for andre som satt med kryptobeholding. Var oppe i 10200 $ for 7 dager siden, nå rundt 5000$

Prøver meg med nano som er ned i nærheten av bunnen av trendkanalen.