Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Jeg er ikke enig :slight_smile:

Digresjon (til sammenligning): Når jeg spiller Call of Duty (er over snittet god/rutinert og har spilt siden det kom på markedet) og knuser en eller annen julenoob eller hvem det måtte være, og vi til slutt vinner kampen, så får man som regel en ‘hate-mail’ der han/hun klager på at jeg bruker 'over powered’våpen, camper eller hva som enn gjorde at duellene gikk i min favør og vedkommede føler jeg har brukt skitne knep for å ta poeng, hvorpå jeg svarer: “Jeg velger de våpen og taktikker jeg vet jeg mestrer, som tar deg i dueller og som gjør at jeg får poeng og ikke du - en vinnerstrategi altså”. Med Bitcoin på 5-50K føler jeg litt det samme. Jeg lærer selvfølgelig ikke å trade superbra på TA el.l., men hvis jeg kan gro 5K-50K på en måte jeg tror jeg kan klare det, ja, så gjør jeg dét :wink:

God helg - og vi trader døgnet rundt på BitMEX!

4 Likes

Don’t hate me coz i am good, i’m just that good! :grin:

1 Like

Du deltar jo ikke engang! :stuck_out_tongue:

1 Like

Kunne misforstås, mente Wallstreet var så god i det spillet :sweat_smile::+1:
Kjøpte jo ETH XBT for noe over 5K, skulle tenkt på det så hadde jeg kjøpt for 5K og hivd meg med :+1:

2 Likes

Du kan jo bare regne om slik vi gjør med BTC.

Sett mål som 10x fra startsum. Ta gevinst / tap % og regn mot 5000. så får du en sammenligning som er innenfor. Konkuransen handler jo mest om å utfordre seg selv og lære nye ting.

4 Likes

Liquidated by asians!

Gikk fra 14000NOK til 682NOK. Litt kjipt men også en planlagt risk.

Får sette x50 og x100 fremover og se om jeg henter meg inn igjen ;D

1 Like

Hvordan er likviditeten i disse ETNene?

Trist å høre, gikk på samme smell dessverre :sob: :unamused: Dog var det ikke like store beløp

Det var egentlig ventet, begynte å gjøre endel feil på torsdag da jeg startet å avvike fra orginal strategi.

Ble grådig, tok ikke en 60% gevinst. Begynte nye shorter på 25x fordi man ble grådig etc.

Men har vært to morsomme uker, lært mye. Men ser ikke helt sansynligheten i å klare å nå 50k først lengre.

2 Likes

Nei faen?!? :grimacing: Ble du likvidert? Hadde ikke du 20x? Jeg har det, men er 50% i minus. Holder på hatten :smirk: Man blir fort grådig når det går bra, og jeg skal KUN bruke 5-10x når jeg når 0.1 igjen.

@Evilfreud Du får jakte på runs, og teste 100x :wink: Hvor stor er saldo nå?

1 Like

Trøsten min hvis jeg blir likvidert er at jeg har en milliard XBT på Nordnet som tjener det tapte på BitMEX tilbake, men det er jo nederlaget som svir - ikke pengne :rofl:

1 Like

0,0099btc ca 600kr :smiley:

2 Likes

Ja, jeg har vært nede på 140… Hvis det er noen trøst :blush:

1 Like

Er du short eller long nå hos bitmex??

Short… :sweat_smile:

Vi er short, gikk på en smell. Shorta resten som står på kontoen med x60 ;D

1 Like

Tjener mer på long er min erfaring, men akkurat nå har jeg en sjelden short -50% :dizzy_face:

2 Likes

RSI er 80 på timeschartet…

1 Like

Du fikk hvertfall litt mer moro enn 90 minutter :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Jeg har storkost meg, har også fått bekreftet de svakhetene jeg gjør ved trading. Fordelen med derivater og bitcoin er jo at slt går superfort. Så trenden eller feilen man gjør blir mye raskere tydelige

2 Likes