Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Takker. :smiley:

Ja, hovedsakling med gearing. :slight_smile:

Knallsterkt!

Kommer en ganske sterk oppdatering fra gearingbonanzaen min også ila helgen.

Ser ut til å bli veldig bra.

1 Like

helt utrolig :slight_smile: , leser som en galen på dette jeg og for dette er noe som ser virkelig aktuelt ut.

1 Like

Jeg tror (og mange er sikkert enig ved litt ettertanke), at de fleste porteføljer bør ha long posisjoner på X antall 100K eller hva man har å rutte med, som på sikt forhåpentligvis vil stige - SAMT å ha en traderpott på 5K som man bruker dagene til å trade med opp mot 50K, slik at man ikke trenger å sitte å se på maling tørke i de aksjene man er investert i (Fun, Nano, Apple, SB, WRE, TRVX, PCIB, GIG etc og de andre som ligger å vaker). På denne måten kan man generere litt ekstra man kan putte inne i sine “hovedprosjekter” :wink:

Det er iallefall min nye filosofi: Go long med store summer på det du har tro på, suppler med gevinst fra “challengepotten” :smiley:

4 Likes

Helt enig. MEN jeg merker at det er ganske mentalt slitsomt å drive trading med så høy gearing. ( og summene er jo fortsatt ganske små).

4 Likes

Det er veldig krevende ja… :slight_smile: Kjenner det!

EDIT: Men det får tilfredsstilt traderen i meg. Jeg hater å sitte å se på NADA aktivitet i det jeg er investert i.

EDIT 2: Ja, summene er gangske små, men når du er oppe i 0.2+ BTC (som forøvrig er 12-13K kr), så går det veldig fort oppover med giring på kun 3-10x!! Jeg merket når jeg nådde 0.5, så var jo 10% JÆVLIG masse, og på 0.7 så var 5% fantastisk. Da kunne jeg slappe av, helt til “the avalanche” kom og rensket kontoen :wink:

Som vi skulle sagt i Sverige… BOOM!

1 Like

Prøver meg på Challenge’n

Tok et bingolodd i NSG

uten navn

1 Like

Velkommen i klubben. HUsk å oppdatere status hver søndag.

Mandag Morgen kommer @WallStreet med en uhøytidelig graf over hvordan de ulike gjør det :smiley:

2 Likes

Will do! :slight_smile:

Go H.A.M. :slight_smile:

Tror fort vi ser 0,17/18 idag. Lykke til

1 Like

Takk. Ser ut til å gå veien foreløpig…Men alt kan fort snu

1 Like

Status etter denne uken: 10.505 kr (Opp 110%) :smirk_cat:

Vestas fortsatte som forventet ned i dag. Og så hadde jeg en god trade med BULL SOLV X12 med 10% avkastning. :blush:

7 Likes

Startet i dag. Etter litt trading, har kroneverdien gått litt ned fra siste post, mens antall aksjer har gått opp.

1 Like

Fortsett sånn så er du på 50k på for året er slutt :+1:

1 Like

Uken stengte på 8164 kr. Relativt stabil utvikling seneste måneden. Nå ska vi bare gjøre samme ting i noen måneder til så er målet i boks.

God helg!

52

7 Likes

Føler det er litt juks med bitcoin siden man kan trade hele døgnet.

Hadde mulighet til å ta en 60% trade, men ble grådig og fravek fra strategi. Endte opp med å ta 20% nå ikveld.

Status nå er 0.2424BTC) Som gir en økning fra start ( 0,0822BTC ) på 194.89%!!!

Det skulle gi oss 14844NOK

Galskapen lever :smiley:

3 Likes

Har du noen gode tips når det gjelder Bull/bear sertifikat? Ser du nevner lengre opp at du mener Vestas skal fortsette å gjøre det meget bra. Hva baserer du dette på?