Takker.
Ja, hovedsakling med gearing.
Takker.
Ja, hovedsakling med gearing.
Knallsterkt!
Kommer en ganske sterk oppdatering fra gearingbonanzaen min også ila helgen.
Ser ut til å bli veldig bra.
helt utrolig , leser som en galen på dette jeg og for dette er noe som ser virkelig aktuelt ut.
Jeg tror (og mange er sikkert enig ved litt ettertanke), at de fleste porteføljer bør ha long posisjoner på X antall 100K eller hva man har å rutte med, som på sikt forhåpentligvis vil stige - SAMT å ha en traderpott på 5K som man bruker dagene til å trade med opp mot 50K, slik at man ikke trenger å sitte å se på maling tørke i de aksjene man er investert i (Fun, Nano, Apple, SB, WRE, TRVX, PCIB, GIG etc og de andre som ligger å vaker). På denne måten kan man generere litt ekstra man kan putte inne i sine “hovedprosjekter”
Det er iallefall min nye filosofi: Go long med store summer på det du har tro på, suppler med gevinst fra “challengepotten”
Helt enig. MEN jeg merker at det er ganske mentalt slitsomt å drive trading med så høy gearing. ( og summene er jo fortsatt ganske små).
Det er veldig krevende ja… Kjenner det!
EDIT: Men det får tilfredsstilt traderen i meg. Jeg hater å sitte å se på NADA aktivitet i det jeg er investert i.
EDIT 2: Ja, summene er gangske små, men når du er oppe i 0.2+ BTC (som forøvrig er 12-13K kr), så går det veldig fort oppover med giring på kun 3-10x!! Jeg merket når jeg nådde 0.5, så var jo 10% JÆVLIG masse, og på 0.7 så var 5% fantastisk. Da kunne jeg slappe av, helt til “the avalanche” kom og rensket kontoen
Som vi skulle sagt i Sverige… BOOM!
Velkommen i klubben. HUsk å oppdatere status hver søndag.
Mandag Morgen kommer @WallStreet med en uhøytidelig graf over hvordan de ulike gjør det
Will do!
Go H.A.M.
Tror fort vi ser 0,17/18 idag. Lykke til
Status etter denne uken: 10.505 kr (Opp 110%)
Vestas fortsatte som forventet ned i dag. Og så hadde jeg en god trade med BULL SOLV X12 med 10% avkastning.
Startet i dag. Etter litt trading, har kroneverdien gått litt ned fra siste post, mens antall aksjer har gått opp.
Fortsett sånn så er du på 50k på for året er slutt
Uken stengte på 8164 kr. Relativt stabil utvikling seneste måneden. Nå ska vi bare gjøre samme ting i noen måneder til så er målet i boks.
God helg!
Føler det er litt juks med bitcoin siden man kan trade hele døgnet.
Hadde mulighet til å ta en 60% trade, men ble grådig og fravek fra strategi. Endte opp med å ta 20% nå ikveld.
Status nå er 0.2424BTC) Som gir en økning fra start ( 0,0822BTC ) på 194.89%!!!
Det skulle gi oss 14844NOK
Galskapen lever
Har du noen gode tips når det gjelder Bull/bear sertifikat? Ser du nevner lengre opp at du mener Vestas skal fortsette å gjøre det meget bra. Hva baserer du dette på?