Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Full Disclosure.

NEL ble bare liggende og flate, så jeg prøver meg i NOM. Liker både oppsettet og det fundamentale der, unntaket er selvfølgelig risiko for emisjon med rabatt som kan bulke meg en del.

3 Likes

Kult! Jeg har ikke noe å investere for. All in, alltid. Ikke oppskriften på suksess, med mindre det smeller opp.:blush:

1 Like

Sakta men sikkert går det oppover. Eller sikkert var feil ord, men det går opp iaf :upside_down_face::face_with_raised_eyebrow:

10

Nitro games blev kjøpt in idag. Har konsolidert pent etter siste ukenes rally etter att Swedbank Robur har kjøpt 10% av selskapet. Konsolidering nå på lav volym ned mot fibonacci 68. På torsdag er det Redeye presentasjon i Stockholm, og det ryktes om att det kommer pene nyheter. Håper vi får litt rally både før og etter.

Var egentlig full tanket men råket bli feil med mitt trailing idag, så 10% blev solgt når aksjen gapa upp 4% zZz. Får kjøpe tilbake imorgen.

5 Likes

Er nå på ca 8100 kr etter dagens avkastning på 14,5%. :smiley:

4 Likes

Bra Jobba! hva tjente du på?

BEAR VESTAS X8 VON gikk opp over 40% i dag. :slight_smile: Det er denne som er hovedfokuset mitt for tiden. Det høres muligens litt for godt ut til å være sant, men jeg tror at denne kan potensielt 100-doble seg fra min inngang på ca 0,45 kr.

Og så gikk BULL EL X5 B S opp 3,3% i dag. Regner med videre oppgang i morgen. Selger nok denne på 130-140 kr.

3 Likes

Hadde tenkte å vente til søndag med å oppdatere men dette er jo helt galskap :smiley:

Er komt opp i 0.1606 XBT fra 0,1014BTC på søndag

Resultat: 58.38 % økning

Totalt fra start er jeg nå opp 95.38%

Som skulle bli ca 9769kr

8 Likes

Er det greit om jeg betegner søyla di med BTC? Så ser vi hvem som trader på BitMEX? :wink: Bare fint at du legger inn nok, slik at jeg ikke trenger å tenke. Hadde 6 i matte når jeg gikk ut av videregående, men det er jo 15 år siden…så BTC-USD-NOK klarer ikke hodet mitt med en på 3år og ei på 4mnd… :crazy_face: :sweat_smile:

EDIT: I tillegg hadde du vel 0.847 BTC, så da blir jo regestykket helt jævlig :slight_smile: HAHA

0,0822BTC starta jeg med.

For å gjøre det enkelt tar jeg 5000kr*% jeg har oppnådd. Da slipper man å få valutafordel i tillegg.

1 Like

Akkurt nå har jeg bare 0.0633… Har vært for nærvøs de siste dagene etter storvinsten på søndag, og åpenbart hoppet ut med små tap på 0.0030 etc - fee, 8-10 slike så er man ned 300…

Tror jeg må tilbake til strategien min med 5x og ta 10 og 10% returns nå igjen bare for å bygge meg opp igjen. går aaaaaaaaaltfor sakte da, men hjelper på etterhvert :slight_smile:

1 Like

jeg går for 10-20%, var heldig med 35% idag

1 Like

kjører du 5x nå?

Starter der ja.

10% på 0.16 er jo 160, og da går det fort oppover :wink:

har ikke satsa alt enda da. snitter inn og ut :wink:

image

Kjørte vist 10x, planla 25x sånn var det.

1 Like

Kjørte også 10x :slight_smile:

55

Edit: #retinadisplaymakesscreenshotshuge

2 Likes

21 timer senere er jeg gått fra 0.1606 XBT til 0.2111 XBT

Solgte Long posijonen jeg satt imorges. Er ute nå, har litt pause. Hodet trengte litt hvile. er usikker hvor vi skal videre.

Ca verdi er rundt 14.000kr litt avhengig av valutakurs.

Galskapen lenge leve.

5 Likes

9425 kr her. :drooling_face: Ting går som planlagt med Vestas-prosjektet!

7 Likes

Gankse OK avkastning siste mnd føler jeg. :innocent:

7 Likes

det må jeg si var veldig bra :grinning:

er det takket være de gearede papirer?