Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Har hatt mer fri enn jobb de siste 6 åra. 3 barn. Ferdig

1 Like

Fugelli var nok en fornuftig og sta gammel mann, men tror ikke vi har så mye til felles ellers :sweat_smile: jeg er jo en ung, barnslig 43-åring!:joy:

4 Likes

Ikke det dummeste å ta vare på barnet i oss. Alt for mye alvor og klaging i dagens samfunn.

2 Likes

Derfor jeg begynte å bruke Tekinvestor :wink:

5 Likes

Savner faktisk pappaperm litt. Hadde perm fra jan til mars i år når Funcom gikk fra 1.70 til 5.80. Det var tider … :smile:

5 Likes

Husker det ja, jeg kasta meg på både Funcom og Bergen group da, ble bra med overskudd da! Kanskje du må vurdere en til unge? God tid til børsen da :sweat_smile:

Hehe, ja, Bergen Group hadde jeg nesten glemt. Ble pen gevinst der óg ja!

En unge til - hmmm, mtp. at jeg har hatt 5t søvn i snitt det siste året (i følge min Fitbit), og storforbruker kaffe, energidrikker og snus daglig så er det bare aktuelt om jeg ønsker å korte ned levetiden min med enda flere år :smile:

5 Likes

Jeg vil gjerne ha fri, men pappaperm? NEI TAKK!:joy:

1 Like

Dagens status. 5483 etter første to ukene. Komp og Pcib funka fint :slight_smile:

5 Likes

Godt jobba!.

1 Like

Najs! Skal får deg inn i chartet. Vært mye off topic nå, så da kan vi kanskje fortsette snus og snørrungeprat i skjitprat-tråden!

Lykke til neste uke alle sammen :blush:

Nightie-night

4 Likes

4618 her. 2 dager til kvartalspresentasjon for PCI så satser på at vi får litt gode nyheter (selv om det i biotek betyr ras). :smile:

Her er mandagsoppdatering på status. mange som gjør det bra og har 10%+ i gevinst. Vi “kryptofanatikere” (ref: babyrage) sliter litt. Oivran vet jeg ikke ny status på :slight_smile:

Lykke til denne uken!

3 Likes

Burde ha stått REKT!

:smiley:

1 Like

“Eliminated” :joy::joy: eneste jag savner er litt mortal Kombat følelse på disse menneskene som snart “er ute” …

Finish him!

2 Likes

Ja, men jeg gidder ikke :wink:

I god krypto ånd burde det heller stått REKT! :smiley:

1 Like

Babyrage, ser du finner skikkelig gode trader aksjer, har du en spesiell screening prosess du går gjennom når du leter etter aksjer? Ser forøvrig også at du liker svenske small caps, kanskje det er din strat :wink:

Han har nylig laget en strategi guide om du ikke har lest den. Verdt en titt!

1 Like

oo, den har jeg ikke lest. Har du link?