Challange achieved.
Etter to vanvittige dager i kryptomarkedet er jeg på 50K på 15 dager med trading.
Start: $600 (4980 NOK)
Nå: $6259 (51950 NOK)
Resultat denne uken så langt(mandag og tirsdag):
Antall trades: 32
Vinnere: 23
Tapere: 9
Største tap: -1,6%
Totalt 15 dager trading:
Antall trades: 147
Vinnere: 93
Tapere: 54
Som jeg skrev ved start logger jeg hver eneste trade med
- Kjøpspris
- Salgspris
- Prosent gevinst/tap
- Ordrestørrelse
- Signal
- Eventuell kommentar/evaluering av trade
Har lagt ved bilde av deler av denne loggen. Å gjøre dette vil jeg anbefale alle som er seriøs med trading. Det har i hvert fall vært en game changer for meg. Ved å gjøre dette må du “stå til ansvar” for dine dårlige trades, du kan evaluere innganger og utganger, og gjøre analyser på egen trading, eksempelvis hvilke instrumenter, signaler, tidspunkt etc du har god og dårlig hit rate på.
Strategien min baserer seg på å hente rask profitt(som regel 1-2%) med lav risiko, i hovedsak på brudd opp og oversolgt. Legger mye vekt på volum og ordrebok. De fleste trades varer 1-10 minutter. Nylig har jeg begynt å scale ut, noe som også gir mulighet for å ri visse trades lenger, eksempelvis ved å ta profitt på 0,5%, 1% og 1,5% deretter ha stop loss på break even på resten med target 3%(prosent som eksempel, avhenger av motstand, ordrebok etc selvsagt)
Jeg kommer ikke til å ta ut profitt her, og skal fortsette videre med kontoen med samme strategi, og forsøke og lære videre og hele veien tweake strategien.
EDIT: Rettet sum