Er Bitfinex trygt? Har du tatt noen withdrawals på 10k+?? bør alltid testes før man velger ny broker imo.
Får man ikke pengene ut er det luft, har hørt flere har brent seg på dette tidligere.
Er Bitfinex trygt? Har du tatt noen withdrawals på 10k+?? bør alltid testes før man velger ny broker imo.
Får man ikke pengene ut er det luft, har hørt flere har brent seg på dette tidligere.
Du er det råeste eg noen gang har sett, du må da være Gud ?
Kan eg gi deg 10 000kr, så forvalter du dei gjennom 2018, du beholder 50% av gevinsten å eg blir rikelig fornøyd med resten ?
Hehe, takk for det. Har bare funnet en oppskrift som fungerer, alle kan gjøre det samme.
Har fått noen slike forespørsler fra venner også, men avslått av to grunner. Den første er at kapital ikke er utfordringen nå. Ønsker jeg større eksponering på en posisjon, kan jeg gå inn med mer. Den andre er at jeg ikke er komfortabel nok til å trade med andres penger, i hvert fall foreløbig. Jeg har levert i en måned, det er ingenting. Jeg må levere over tid, og fortsette å utvikle strategien, og tilpasse den ulike markeder og markedssykluser.
Høres fornuftig ut. Jeg svetter nok som det er med å prøve å få konas sparepenger til å vokse, ville ikke likt å risikere andres kapital i tillegg, dog må jeg si at en 50% cut er vel bedre enn det noen fondsforvalter noengang har fått
Hei! Du kan ikke unngå kurtasje egentlig noe sted så vidt jeg vet, men Nordnet har et åpningstilbud der de tar 1 kr i kurt pr kjøp og salg første måneden. Det kan være fint for å “øve seg” med mindre beløp for å forstå hvordan dete hele fungerer. Er du storfisk kan du sikkert forhandle ned kurtajen.
Edit: så nå at du lagde en konto der. Sikkert bra for 5-50 Lykke til!
Ja, lukrative betingelser. Jeg kan ta dealen @Kronn, så setter jeg de i Funcom x4 og lar de stå der et år
Har du tatt ut noen betydelige beløp fra Bitfinex kontoen din?
Er nettsiden trygg/regulert?
Har ikke tatt ut noe ennå. Men Bitfinex er verdens største tradingplattform for krypto, du får ut penger derfra i dag. Men hvor trygg plattformen er i det store og det hele er en annen sak. Det er mye spekulasjoner rundt Bitfinex og Tether. Er usikker på hvor mye kapital jeg er komfortabel med å ha der.
Det ville jeg også vært, er alltid skeptisk til meglere, har selv blitt f**ked av en megler, FDA regulert og hele pakka, er litt derfor jeg spør. Hadde vært drit kjiipt og for eksempel ikke få ut de pengene.
Ja, har en hårfin ledelse nå. Er på 7778. Kan bli spennende fremover
Gir meg for i år
5727,-
Er på Nordnet ASK så kurtasjen er defintivt et problem.
Hvilken kurtasje har du? ring dem og spør om bedre kurtajse, henvis til konkuransen og si at du sliter med dårlige vilkår! Tippper du har 25% sjangs for å få bedre kurtasje
Tar pause jeg og, 8000.
Liker denne utviklinga.
Bra!
5 153,63 NOK
det var siste jeg fikk sett før et eller anet teknisk gjorde at nå sitter jeg med verken penger eller aksjer.
de ble sikkert lagt inn i hvelvet for nyttårs helgen
5033 ble fasit - 33 kroner pluss
8000,- her