GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN
Rapport uke 4
Startet 3/12 (kjøpt 255 IOTA @ ca 2.2)
Status uke 1: ca 9500 (255 IOTA @4.4)
Status uke 2: 16500
Status uke 3: 18000 (kjøpt RAI og IOTA)
Status uke 4: 53000 (227 RAI @23 og resten cash) MÅL OPPNÅDD PÅ 28 DAGER!
Da var målet nådd etter en drøy økning av RAI prisen igår, kan si det var ett sjokk når man våknet litt små svimmel/kvalm og ikke hadde sjekket pris siden midt på dagen igår. Litt av en nyttårsrakett
Var litt bekymret etter uke 2 etter å ha tapt ca 6000 på 2 dager med 3x handel. Valgte stort sett OK tidspunkt for inngang i div krypto, men problemet mitt var at jeg ble sittendes å følge kursen og solgte meg ut ved hver antydning til tap.
Denne svir helt klart mest :
Satt en fin long på IOTA @ 2.3, men ble skremt å solgte meg ut men minimal gevinst.
Jeg må nok tilpasse handlemønsteret mitt hvis jeg skal handle mer på margin, eller kanskje det bare ikke passer meg.
Så etter dette gikk jeg tilbake til gamle formelen igjen og hadde kjempe timing med å kjøpe RAI @ 3.
Kommer ikke til å gi meg her, setter meg nytt mål på 100K innen mars (desember passet meg bra bruke mye tid på å finne trades pga mye fritid, blir mindre av dette fremover).
Igjen må jeg få takket @pdx for ett kjempe forum, @babyrage for konge tråd og alle andre deltagere (spesielt kryptotraderne).
Kan ikke få anbefalt denne challengen nok