Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

:fireworks: :fireworks: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN :fireworks: :fireworks:

Rapport uke 4

Startet 3/12 (kjøpt 255 IOTA @ ca 2.2)

Status uke 1: ca 9500 (255 IOTA @4.4)
Status uke 2: 16500
Status uke 3: 18000 (kjøpt RAI og IOTA)
Status uke 4: 53000 (227 RAI @23 og resten cash) MÅL OPPNÅDD PÅ 28 DAGER!

Skjermbilde4Skjermbilde5

Da var målet nådd etter en drøy økning av RAI prisen igår, kan si det var ett sjokk når man våknet litt små svimmel/kvalm og ikke hadde sjekket pris siden midt på dagen igår. Litt av en nyttårsrakett :rocket:

Var litt bekymret etter uke 2 etter å ha tapt ca 6000 på 2 dager med 3x handel. Valgte stort sett OK tidspunkt for inngang i div krypto, men problemet mitt var at jeg ble sittendes å følge kursen og solgte meg ut ved hver antydning til tap.

Denne svir helt klart mest :

Satt en fin long på IOTA @ 2.3, men ble skremt å solgte meg ut men minimal gevinst.
Jeg må nok tilpasse handlemønsteret mitt hvis jeg skal handle mer på margin, eller kanskje det bare ikke passer meg.

Så etter dette gikk jeg tilbake til gamle formelen igjen og hadde kjempe timing med å kjøpe RAI @ 3.

Kommer ikke til å gi meg her, setter meg nytt mål på 100K innen mars (desember passet meg bra bruke mye tid på å finne trades pga mye fritid, blir mindre av dette fremover).

Igjen må jeg få takket @pdx for ett kjempe forum, @babyrage for konge tråd og alle andre deltagere (spesielt kryptotraderne).
Kan ikke få anbefalt denne challengen nok

21 Likes

Gratulerer! :smiley:

2 Likes

Godt nyttår alle sammen!

Her følger rapport for uken som var. Det har vært ferie i heimen, men har hatt ulike alarmer på og sneket med til trading her og der i familiebesøk, og på nattestid. Har derfor tatt færre trades enne tidligere. Men resultatene har vært svært gode.

32 av 47 av tradsene er gjort i XRP(Ripple) som har vært en gave for trading siste tiden.

De fleste tradsene er gjort på følgende signaler:

• Brudd ATH - Kjøper i det ATH brytes, og scaler ut av posisjonen for eksempel på 1%, 1,5%, 2% og 2,5%. Viktig å følge med på RSI-nivå, momentum i ordrebok og psykologiske motstandsnivåer(eks. 2,10).
  • Brudd inside bar. Fungerer særlig under konsolidering på bull runs hvor bull break på inside bar indikerer videre oppgang.
  • Oversolgt 5 og 15 min. Spesielt de siste dagene har det vært oversolgt-muligheter på Ripple. Oversolgt har vært et bunnsolid signal på Ripple de siste dagene. Ville vært forsiktig med 5 min nå.

For øyeblikket er ikke Ripple spesielt interessant for meg, da korrelasjonen til BTC er tilbake, og volum er lavt. Da trader man i praksis BTC med lav likviditet. Forhåpentligvis brytes korrelasjonen og volum tar seg opp, så det blir flere muligheter igien.

Antall trades: 47
Vinnere: 36
Tapere: 11

Snitt vinnere +1,64 %
Snitt tapere -1,34 %

Saldo: $55946 (460,000 NOK)
Saldo: +175,000 NOK
Prosent: +62,50%

23 Likes

Slenger meg på denne! Starter vel og merke med 5.504 kr, med målsetning om å gjøre dette til 55.040 kr. Så jeg hadde gjort to transaksjoner til Coinbase med mastercard relativt tett opptil hverandre, og tenkte disse to kunne være mitt bidrag til denne challenge’n…I følge oversikten til banken har jeg blitt trukket 5504 kr.

Jeg er ingen trader, så det er begrenset hvor mange handler jeg kommer til å gjøre, men dette kan plutselig endres underveis, hehe. Min strategi er å ha dette i smallcaps krypto’er over litt lengre tid.

Etter å ha kjøpt ETH på Coinbase over 2 transaksjoner på $368,69 og $294,91, gikk summene over til hhv. Kucoin og Hit-BTC. Etter at alle har fått sine fees underveis endte jeg opp med følgende:

• 1030 DOVU hos Hit-BTC
  • 1998 BNTY hos Kucoin
2 Likes

That does it, du må herved bytte nick til :moneybag:Moneybags :sweat_smile::+1:
Og bli forvalter for Tekinvestor-fondet vårt! :grin::heavy_dollar_sign::dollar::moneybag:

5 Likes

Not all superheroes wear cape! @Oivran is my Marvel🙈

4 Likes

Må vel henge meg på denne challengen, spørsmålet er hva som skal være strategien😀Tror jeg innvilger meg selv en uke før jeg velger strategi…

5 Likes

Kan henge meg på med 100 Etherum XBT til 58,75 SEK.
Men dette er ikke trading i utgangspunktet, er mere min entre inn i kryptouniverset.

Håper jeg kan få slengt meg med på litt mer seriøs trading, men jeg orker ikke nå.

2 Likes

Misunnelig på de som ruler i crypto, men sier meg fornøyd med avkastningen så langt likevel!

10 Likes

Noen grunn til at dere kryptofolk bruker bitfinex kontra GDAX hos coinbase?

Er det bedre vilkår for kjøp/salg eller bedre utvalg?

Kan du for eksempel handle XRP på Bitfinex?

To grunner til at jeg gjør det:

1. Man kan ikke handle USD/krypto på Gdax i Europa, kun Euro. Euro-parene har lav likviditet, og det er USD/krypto som styrer kursen, så kortsiktig trading blir mye vanskeligere.

2. Gdax har foreløbig kun BTC, ETH, LTC og BCH, mens Bitfinex har 25 ulike coins.

Når det er sagt har jeg mye mer tillit til Coinbase, så skulle gjerne brukt det i stedet om tilbudet var annerledes.

4 Likes

@Oivran Jeg venter ENDA på godkjenning hos Bitfinex. Submitta info for 3 uker siden. Jeg hater å måtte kjøpe BTC i euro men pr. i dag har jeg ikke noe valg… :confounded:

De tar ikke inn nye kunder for tiden, så mulig de har pauset godkjenning på de som allerede hadde registrert seg også :frowning:

Helsike… jeg har liksom konto men får ikke lov å sette inn Fiat :disappointed_relieved:

What, my money is no good here huh? I’ll find another exchange.

Du kan jo bare kjøpe eks Litecoin på Coinbase og sende til Bitfinex?

Det står hos Bitfinex at verifiseringsprosessen kan ta 6-8 uker.

1 Like

Joda, I know. Bare synes fees er så høye på Coinbase + jeg ønsket å sette inn dollar, ikke handle i Euro. Men får vel kjøre Coinbase-Gdax veien med euro som vanlig :roll_eyes:

1 Like

Satt over 5000 til bitmex, strategien er enkel.Sette en 50x short på 15.000 for å realisere på 12.000 :smiley:

2 Likes

Jeg må bare få si at respekten av fib. nivåene for Bitcoin er så sexy. Bang on 0,618 bounce, nå bounce igjen bang on 0,50.

1 Like

Prøver meg på en trade i DNO:

image

2 Likes