Hvordan bruker du RSI 14?
Jeg kan hjelpe deg med screencast; fyr opp powerpoint, gå til “insert” og velg “screen capture” og trykk record. PPT tar opp skjermen til stopp. Så kan du eksportere i mp4. Easy.
Jeg ser at om du bruker RSI 20 og kjøper i det den går fra oversolgt og over RSI 30 så er det en del kroner å hente ved å selge på RSI 45. Gjerne i kombinasjon av inside bar
Sakte, men sikkert (?)
5839
10758 her nå
Ingen endringer, enda DOVU og BNTY i kryptoporteføljen. Brutalt dette
Kort oppsummering uke 7
Status uke 1: ca 9500 (255IOTA@4.4)
Status uke 2: 16500
Status uke 3: 18000 (kjøpt RAI@ og IOTA)
Status uke 4: 53000 ( 227 RAI@23 og resten cash)
Stauts uke 5: 75000 ( 239 RAI@33, 352PRL@2,39 og 620 dollar cash)
Status uke 6: 65000
Status uke 7: 37000
Jeg har nå startet en ny challenge som går ut på å få 75000 til å bli 5000. Har hatt 2 bra uker på rad nå og nærmer meg målet med stormskritt.
Skulle kastet meg med på Bitconnect toget, da hadde jeg allerede nådd målet
Det klarer du helt fint. Jeg har trua på deg
Har et forsøk på trade inne på NANO nå, 82-86. Går sånn så der hittil.
Markedsverdi akkurat nå er 5100 for min del. På det verste var jeg -16% I pci i dag… Jaja, godt det ikke er tidsbegrensning
Rapport uke 8:
Antall trades: 56
Vinnere: 36
Tapere: 20
Snitt vinnere +1,47 %
Snitt tapere -1,39 %
Saldo: $119316 (935,000 NOK)
Saldo: +155,000 NOK
Prosent: +20,79%
Denne uken har jeg hovedsaklig tradet BTC. Korrelasjonen i markedet er så sterk for øyeblikket, at uavhengig av hva du trader trader du minst 80% BTC. Med det mener jeg at om du trader på et bullsignal i XRP, og BTC får et bear break, vil bullsignalet i XRP være ubetydelig, og prisen vil følge BTC´s fall.
De siste dagene har jeg syntes markedet har vært vanskelig å lese, og gått omtrent i break even siden fredag. Derfor gått ned på posisjonsstørrelse, og bruker mer tid på å analysere og studere. Har begynt å ta i bruk EMA på 5 min, 15 min, 1 time osv. Dette viser seg å være et veldig godt signal, og noe man absolutt bør bruke i tradingen sin. Mye av grunnen til dette er nok at EMA ligger automatisk inne på Gdax, slik at alle som trader der er “tvunget” til å forholde seg til det.
Oversolgte bouncer spilles ut annerledes enn hva de har gjort i det siste. Den ekstreme bouncen med flere prosent på få minutter er mer sjelden, og oftere er det en trappetrinnsoppbygging i stedet. Jeg har derfor til dels endret hvordan jeg spiller oversolgt, og går for flere “minibouncer” på vei ned, hvor målet er å hente ut pluss minus 1%. På veldig oversolgt får man mye igjen kun ved å legge limit-ordre i begge retninger, da den reelle spreaden er stor på disse nivåene pga store markedsordrer i begge retninger.
Denne uken kommer jeg til å trade med mindre posisjoner, og bruke EMA i større grad. Jeg har skrevet tidligere at jeg eksprimenterte med lengre posisjoner, men med dagens marked holder jeg fokuset på små seire og å sikre profitt.
Tror ikke jeg har vært så glad på vegne av en annen person før… Imponerende at du har tryllet 5k til snart 1 mill… Im starstrucked
Ja skulle gjerne latt han trylle med 100.000 kr av mine penger, og fått de til å gå ca 200-gangen!
Status denne uken 5835
10858
Mine 100 ETH XBT står nå i 8025 SEK inngang 5875 SEK. Skulle kommet inn i krypto for ett år eller mer siden…
Hyggelig å høre. Men blir smell denne uken. På mandag kommer en rapport som ikke er like hyggelig som de foregående, men derimot er mye lærdom i
Ingenting vokser inn i himmelen, uten et feilsteg i blant. Håper du gønner på videre med god vekst, bare moro å se at folk gjør gode penger! Man blir ikke rik av å ha 1000 % på kryptoene sine hvis innsatsen bare er en tusenlapp