Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Æsk, HbC ble helt illikvid igjen, så jeg sitter fast i traden til q3 rapporten.

kommer nok til å sitte fast en stund jeg også… av mangel på kjøpskandidater gikk jeg inn i funcom, og det tar vel en stund føre den stiger 10% som er min target

Er det fordi du er ny kunde? Jeg mener jeg betaler 39 (eller kan det være 59) kroner opp til 300.000. Eller er det

Noen som mekker ny graf? spent på hvordan de forskjellige deltakerene gjør det. Evt er det mulig å lage et googledoc med grafer, så fyller alle inn data en gang i uken ( si etter stengetid fredag).

1 Like

da bør den ha en kolonne for realisert og urealisert? det er jo ikke sikkert alle er inne i en aksje til enhver tid

Jeg har en egen konto for dette så jeg bare kan lese av verdien. :wink:

Ved close i går: 4 850

1 Like

Har gjort det siden Mai / Juni.
Over 300 000 betaler jeg vel en gitt promille av innskuddet.

1 Like

Verdi close i dag: 4858

@Savepig har jeg deg med 8 kroner, eller fikk du stigning i dag?

1 Like

Sorry har glemt å oppdatere: Har ikke vært meget aktiv, blev noen dårlige trades i Hamlet & Surgical Science som jag ikke fulgt med på. Tror det blev -5/6% på begge. Ca -400 kr ned fra forrige oppdatering. Imorgen er det MrGreen rapport og jag forventer meg meget gode tall. Håper snu 7000kr om 2-3 uker.

19

4909

tongue-out-smiley

6 Likes

Kom på meg selv å kjøpe aksjer som kan gi 4-6% på noen dager. Men ska vi bygge 5-50k snabbt så går ikke det. På tide å endre strategi, full yolo biotech. Nå ska vi se hvor snabbt jag kan brenne 5500kr :joy::rocket:

8 Likes

Dagens kjøp blev Rhovac

1 Like

Du har ikke vurdert å slenge alt i en tippekupong?

1 Like

jeg slang alt inn i norway royal salamon. q3 7\11 litt risky siden de ha brutt ut av trend kanal, men håper på det beste :wink:

Tro meg, full yolo biotech har lavere odds enn tipping :joy:

2 Likes

Mente du høyere odds her? :slight_smile:

Han mente nok lavere. Høyere odds=mindre sjanse til å vinne. Eks. Lotto, Viking osv :wink::+1:

Helt enig, men poenget var vel at yolo biotech er “galere” enn tipping.

God helg! Lykke til med utfordringen!

Så du tror sjansen er større på å tjene stort på tipping enn biotek? Kan jeg få grasrotandelen din? :sweat_smile: god helg ja :smiley::+1:

1 Like

Føler man for høy risiko, så ta en titt på denne. En måte å tyde signaler på er å gå tilbake i historiken til aksjen og se hvordan den har oppført seg. Hver spik i Rhovac har solgts ned samme dag. Forskjellen denne gangen er 2x projected volume (jmf. med tidligere volum) på oppsidan, brudd av MA200 og tatt ut 1 motstand. Uvanlig volum må man ta til hensyn. Kan fint tenke meg 1-2 dager konsolidering innen vi tar ut 8.50 og beveger oss oppover. Skulle aksjen ta ut 9.80 burde neste motstand være 13.80. Største risikoen her er att Avanza er netto kjøpere, og står for i stort sett hele oppgangen. Aldrig god business. Wish me luck! :smiley:

For å vise hva jag mener kan man ta en titt på Expres2ion:

Og Brighter …