Tilleggsopplysning: jeg prøver å KUN legge inn 10.000 kontrakter, så på 5x er det litt over 0,3 XBT, og ved 25x ca 0,7. Jeg går hardt inn med 25x kun på oversolgt og bull pattern – følger med på ordrer på Bitstamp og GDAX (viktig å her se etter hva som er visuell manipulasjon og faktisk manipulasjon), og venter på rett øyeblikk (driter egentlig i BitMEX-svingningene bortsett fra RSI og avstand mellom BitMEX-index og kurs). Når den har fått en run opp på ca 20-30 dollar setter jeg en selg ordre som jeg flytter ‘‘fysisk’’ oppover å tar gevinsten når den synker. Det er bedre å ta 1.5% gevinst enn å håpe på mer og minste gevinst. 10 sånne iløpet av noen dager eller en uke blir fort 0,100-0,300 XBT Min største gevinst var på 150-160% med ca 0,700 XBT.
MEN: av og til opplever jeg at ordren blir solgt umiddelbart når jeg flytter den opp etter kursen, akkurat som om de som ligger over meg ike selges først, men hvis noen har en kjøpsordre på den prisen jeg legger det på får det…?? @cagey2 Har du noen tanker om dette? Må ikke ordrer over meg selges før min blir ‘filled’? Ikke opplevd det ofte, men det skjer