I var to stykker på jobben som kjøpte Flax for tilaammen 1500 på deling i -87 -88, vi vant 40-50 kroner.
Jeg har nær tredoblet lønna på denne tia, så det tilsvarer nesten 5000😂
Ikke konkurranse? Wtf… alt er en konkurranse!
Fine lets go du og jeg, privata portefølgen. Høyeste avkasting November - Desember
Setter inn 5 k på Guts jeg da. Satser på å ti doble. Dersom alle gjør det samme vil nå GIG stige hvertfall
NOK 4878 her. Lite bevegelse enn så lenge, men Desember/Januar tenker jeg at denne setter fart
Da skal jeg ta igjen @Savepig
Enig! Men klart; klarer man å få 5-50 på en mnd eller tre, og 4 ganger i året - ja, så er jo det mildt sagt imponerende — men utmattende. Men min strategi er å trade 0.1 BTC på Bitmex (0.1 BTC til verdi ca 5000kr når jeg satt den inn) opp til 1 BTC ved å være strategisk - samma faen hvordan man skaper 50K fra 5-tusen Plukke 0.01-0.02 i slengen på 5x, evt 25x på bull runs. Dette er ikke gambling, men en helt konkret strategi Det går ned, det går opp - solm med all økonomisk trading. At jeg har klart 0.1 til 0.54 på et par uker er ikke flaks - det er tålmodighet og nøysom medfølgen på exchangene - i tillegg til at jeg surfer på en trend; som NATURLIGVIS må utnyttes hvis man har en fornuftig sans for gevinst. I løpet av disse ukene har jeg (måtte le meg ihjel!!) nøyaktig 100 trades på Bitmex Å sitte å se på en uptrend og angre etterpå er noe jeg har gjort før, men denne gangen skal jeg FAEN ikke gjøre det Jeg skal ri bølgen for alt den er verdt.
Jeg ser det som en konkurranse mot meg selv, og mitt potensiale som kynisk trader
Helt enig. Det er stor forskjell på dette og å ta et risky bet og se hvordan det går. Det kan man få til uten skills.
Det høres ut som vi kjører mye samme strategi. Det er utfordrende å trade på Bitmex i opptrend, for prisen har en tendens til å gå før tekniske signaler er gitt, eksempelvis mens Gdax ligger an til brudd opp. Men det er også store muligheter i å utnytte kortsiktige prissprik.
Jeg skal poste mine resultater så langt når jeg har mulighet, men jeg økte beholdningen betraktelig under fallet fra $7400 til $6770 i dag. Da var Bitmex helt på styr, og det gikk stop losser både long og short i hytt og pine. Ved å holde hodet kaldt her og legge inn limit orders er det mye å hente.
5 058
Sitter litt fast fordi aksjen er illikvid, men også fordi jeg forventer et rally ifm q3.
Strategien er som følger:
På denne kontoen vil jeg nok være langt mer proaktiv mtp å ta gevinst, mens det kan godt hende jeg tar opp en langstiktig posisjon i HBC på en av de andre kontoene.
Dette virker jo gøy. Heia Heia folkens
Har gått inn i kitron mot all sunn fornuft, så er vel stuck en stund
Litt urval av grafer fra min twitter denne uke, noen er updates etter posisjoner jag kjøpt.
Scandidos: Daily breakout på høyre volum.
Hamlet weekly: Bull flag
Realfiction: Korreksjon, VCP mønster. Brudd opp burde komme innen 2-3 uker.
Plejd: Posisjon blev tatt rapport dagen og gav rundt 12%, burde finnes mye mer å hente her etter litt konsolidering
.Synact: Update fra forrige uke, fikk en bullish breakout på rundt 8%
Protector weekly: Meget fin trend, og nyligen en meget bullish breakout. Aksjen burde stige fint kommende månedene.
PledPharma: Her kan man avvente en breakout, og siden ta posisjon for ett muligt forsøk på gap rundt 24-25 kr.
NAS: Mulig OHS, avventer en breakout over 246 for en heftig rørelse
HBC gikk til 2 som forventet, tok bare litt lenger tid.
Lurer på følgende:
BEAR OIL & GAS EUROPE X5 ND (BEAR OILGA X5 ND)
https://www.nordnet.no/mux/web/handla/kopAktier.html?identifier=2086724&marketplace=15&marketid=15
HBC gikk etter planen, bare at det tok noen uker lengre enn jeg hadde trodd.
Alt inn i Photocure i dag som har en typisk sell the news event etter rapport akkurat som forventet.
Update: Her er ståa slik jeg har samlet saldo/info. Del gjerne oftere om det er mulig (når dere er ‘‘in cash’’).
Jeg hadde en lang trade som gikk hodestups forleden kveld - inn på 7219, og den stupte til 6942 kort tid etterpå, men har klatret opp igjen. Hadde kun 5x (som viser seg å være en vinner pga at det takler store fall). Var på det verste ned 25%, men dette gikk opp og inn i natt med salg satt med halvparten på 5%+ (7292) og og resten på 8%+ (7349), så det ble en 30 timers trade, med ca 0,0536 BTC i gevinst, status nå er:
Og det samlede chartet ser slik ut pr. 8. nov 2017:
EDIT: La på saldo.
Tror vi må leie deg inn for å forvalte noen av pengene våre!
Takk Mulig det går an, men det TVILER jeg på. Det ville jo vært en fin måte for skurker å finne kontoer de vil inn på Du kan følge tradesa min her iallefall, men da kan du ikke “hoppe etter” fortløpende hvis det er dét du har som plan
Nei, mente mer at man kan følge ala shareville
Haha!! Tror ikke jeg ville våget noe slikt. Å “leke” med 5000kr er noe annet enn å forvalte et par millioner Men mitt aller beste tips for å tjene penger på BitMEX er 5x-strategien min med salg 1 og 2% opp (ganger 5 selvfølgelig). Jeg går som regel “all in” 80-100%, og da blir disse prosentene naturligvis fine etterhvert som saldo øker. Jeg kjøper/selger ALDRI på runde tall, men på xxx2.7 eller xxx7.4 etc, da den gemene hop gjerne frykter eller gleder seg til 7400 eller 7250 av en eller annen grunn…? Men det er jo gøy da når man klare å 6-doble på under en mnd (26 dager)