Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Har sjekket det, og det går definitivt ikke an… :slight_smile:

Skjønner det, du hadde nok ikke turt å ta like store risikoer med andres hundrevis av tusen ++, føler nok mer ansvar da enn å leke med egne 5K :slight_smile:

1 Like

Status: 5350 kr

Var over 30% i minus etter en krisedårlig handel, men har utrolig nok klart å hente meg inn igjen til å gå 6,99% i pluss.

Neste target blir BEAR VESTAS X10. Satser på at Q3 regnskapet blir skuffende i morgen. Konkurrenten Siemens Gamesa skuffet markedet og jeg tror at Vestas kommer til å gjøre det samme. :slight_smile: Target: 30-100% avkastning før helgen?

3 Likes

Vestas har jo økt idag, så er jo tydelig at man tror det skal gå bra i morgen?

http://m.euroinvestor.dk/nyheder/2017/11/8/vestas-republikanere-i-senatet-er-modstandere-af-ptc-nedtrapning-ny/13706162

Det var pga denne. Hadde ikke håpt at den skulle komme før senere i mnd…

Au. Ble du tatt i dragsuget?

Ned 30%. Men håper å se den under 500 i morgen og da blir det en god gevinst likevel.

En annen ting. Jeg behandler gevinst på samme måte som mine egne opptjente penger (disse er nå ‘mine penger’), og prøver å unngå å tenke at det er greit å være litt ekstra uforsiktig med gevinstpenger. Jeg har mer tro på at man kan ta klokere valg om man ikke blir cocky med penger som ikke er vanlig opptjente penger (lønn etc), og at det på denne måten over tid vil generere mer penger og lavere risiko :slight_smile: I ny og ne må man selvfølgelig dundre på; intet våger, intet vinner :wink:

3 Likes

Dagen igår (ang Bitcoin), kan vel kalles en liten fest, og det ga nye 0.0700 totalt i gevinst over 3-4 trades. Har ellers oppdatert de som har luftet sin status :slight_smile: 0.3 til, så er jeg i mål - forhåpentligvis ila denne mnd.

4 Likes

Imponerende @wallstreet :+1: Skulle ønske jeg hadde samme teften for bitcoin trading som deg (og et par til her inne).

3 Likes

Takker! :slight_smile: Det er gøy å se at en god plan kan levere det man forventer/håper på. Etter at jeg gikk over til 5x i leverage, så har det blitt adskillig lettere å vente på pluss før man selger. Med 25x, så var det både nervepirrende og skummelt når kursen falt 2-3%, for da var plutselig 50-75% av min beholdning borte… Små og sikre gevinster på 0.0100-0.0200 er min strategi på 5x :wink:

1 Like

Status: Gårsdagens spekulasjoner i Vestas gav meeeeeeget oppegående resultater. Solgte i dag med 99% avkastning på traden. Mitt livs beste trade. :slight_smile:

Handlet bare for en liten del av porteføljen, så nå ligger jeg på 6900 kr ish.

9 Likes

Haha. Hadde veldig lyst å slenge meg med en tuselapp igår. Gratits med traden <3

Hehe, takk for det. Solgte visst litt for tidlig. BEAR VESTAS X10 er nå opp 210%. :scream: Tror denne skal langt, langt ned. Ned mot 300, kanskje lavere. Men avventer litt med ny inngang.

Photocure ga faktisk en rekyl i går, men jeg ble akkurat litt for grådig. Kom meg ut av traden ca på null.

Prøver meg med NANO i dag, virker helt nedbombet. Skal nok pumpes nå så shorterene kan starte på nytt.

Slengte meg på jeg også! er igang med 0,0822 bitcoins ( rett under 5k lapper).

Planen er å rulle med morroa på bitmex etterhvert.

1 Like

Kult att bitcoin fans er inne og gøy det går bra… Men dere er riktigt kjedelige :rofl:

2 Likes

Bitcoin trading er cheatmode :smiley:

Ikke cheat mode, men det var ikke den ursprunglige tanken bak denna challenge. Tanken var å utvikle en strategi med holdbare resultat. Så jag er på team #aksjer, og håper det går bra for disse. Dere burde ha en bitcoin challenge :wink:

4 Likes

Hvis bitcoin trade er cheatmode så kunne det vært greit å vite hvordan. Slik Wallstreet beskrev det? :smiley: