Da ble det nye 0,75 opp i følge NRK.
Får se hva som skjer når løken skal snakke om en halvtime, da - første reaksjon er opp
Antakelig fordi @Fornybar kjøpte bear.
Gøy å se på kursene både her og der nå
Det ser pent ut
Enig i det. Hehe. (Første reaksjonen har som oftest tidligere vært feil). Skikkelig opp/ned som jojo, føler meg trygg på at det blir rødt på close.
Heheh. Morsomt å fye med på uansett utfall ja.
VIX-en ser ut til å gå motsatt vei. Det er kanskje for bråe bevegelser til at den rekker å henge med i svingene. Føler meg dog ikke klok på VIX-en nå. Burde vært grønn. Hmm. (Edit: Ser ut som den er på vei til å bli grønn nå, så da er allting på stell.) (Edit2: VIX-en går feil vei igjen, jeg forstår det ikke. Gir opp å kommentere den noe videre. Middagshvil nå.)
Ser ut som det var tilfellet i dag også
I år har topp og bunnpunkt i VIX’n tendert til å samanfalle med annakvar VIX-OpEx. ( +/- noken dagar ) Neste VIX-OpEx er 16.Nov, viss det er noke til den obersvasjonen skal det samanfalle med neste bunnpunkt, eg har notert meg 10-11.Nov.
Berre ein artig observasjon.
Oppgangen i oktober var basert på spekulasjoner om at renteoppgangen ville flate ut og nærme seg toppen. Det var feil.
Tror vi skal ned til ny bunn.
Krypto ble jo nesten kjedelig idag, sammenlignet med aksjer
And it’s gone.
Meldt varmt vær i høst/vinter over Europa, spesielt Norge
https://effis.jrc.ec.europa.eu/apps/effis.longterm.forecasts/
Uh, stygg daily candle. Er det et bearflag vi har laget, og er i ferd med å bryte, eller får vi en higher low? Blir spennende å se hvor landet ligger mot slutten av uken
SPXS sparket godt fra seg i går. Opp nesten 8%.
Ser bra ut i dag også.
I dag er det ROKU sin tur til å få juling