Rødt rødt rødt
20 millioner abonnenter tilsier vel at det er fyr og et team rundt han som følger godt med. Normalt 2 til 7 millioner views på hver video, men noen får 10 -20 millioner views, så tilsier vel at det er litt share influenc også.
En tech-journalist med interessante perspektiver, og noen klassiske "red flags"
Er Apple i ferd med å snu nedover?
Har satt en stor B der Warren solgte 67% av sine Apple-aksjer
Rosso Red Rot
Status for i år
PM fond opp 19,4%
Svenskebørsen opp 0,9%
Det er denne spreaden som jeg gambler på
Du gikk vel ombord for et par år siden hvis jeg har forstått det riktig, whatever.
Så gretten du var i dag da
Dere som er “innsidere” kan vel dele porteføljen deres hvis dere synes det er interessant? Hvilken interesse mener du vi andre skal ha av å lese de 6-7siste innleggene dine her? Litt medgang og det er plutselig på tide med en “statusrapport” med beleilig tidsramme. Hadde det blitt et interessant forum hvis alle holdt på på den måten?
Omxs30 snur til minus for året 🥲
Ønsker deg lykke til denne gangen. Du må vel ha holdt exact bear siden 2018 minst?
Litt trading opp igjennom, men gikk tungt inn mot slutten av 2021 så det er helt greit
Min store feil var at jeg ikke sikret 50% + prosent gevinst i 2022, men har gjort større feil i andre investeringer enn det
Heheh. Har selv gjort haugevis av større tabber enn det for å si det pent. Alikevel svært godt fornøyd med årene jeg har investert. Det handler jo om å ha mer rett en feil. Absolutt alle gjør feil.
Holmes du er et shortetroll
Du blir glad når børsen er i moll
Når vi taper gård og hjem
Er du bare slem
Men tenk på at dagen kommer
Når solstrålene over deg flommer
Da blir trollene til stein
Og det var ingen bull som grein
Her er det grønt og fint!
(+0,01%) i dag
Buckle up
Alle skal inn i xact bear i dag eller?