Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bearfest/2023 - Bank-krise etc.

Inverse VG er Norges inverse Cramer? :cowboy_hat_face:

1 Like

Ellers er grunnholdningen at skaden er skjedd, kniven er allerede stukket inn, at du trekker ut kniven nå (pause :crazy_face:) kommer ikke til å redde økonomien

4 Likes

Begge mine nettmeglere er nede/ustabile pga mye trafikk

4 Likes

Lugger godt på Nordnet nå ja :rofl:

5 Likes

Markedet er så fucked så fucked. Problemet er at det tar tid å skifte porteføljestrategi fra long only allværsportefølje til høyrente/bear tilt/ opportunistiske aksjelongs.

5 Likes

Noen her som har en nettmegler som ikke kneler på dager som denne?

Jeg tror Nordnet skal slippe å ha meg som kunde fremover.

Sry, off topic.

Alt kneler jeg tapte 20 tusen i gevinst på det

2 Likes

Perma bulls av med seieren igjen

1 Like

Hvilke strategi velger du? :stuck_out_tongue: Jeg har valgt long only på mine norske.

:sweat_smile::joy:

6 Likes

Litt lite futt i dette nye bullmarkedet? :sweat_smile:

2 Likes

Krisemaksering på vg igjen huff må jeg kjøre long da :see_no_evil:

1 Like

De har deg i klørne nå holmes, de skal melke deg for alt du er verdt med omvendt omvendt psykologi.

2 Likes

4 Likes

image

image

14 Likes

Dr.Doom som pleier å være negativ til vanlig var overaskende positiv her :sweat_smile: Tiden inne for å gå short da :see_no_evil:

https://x.com/Nouriel/status/1910209259419115668?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1910209259419115668|twgr^2952616a88ed39c60280c4f5b8b21c9752411ba2|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.dn.no%2Finvestor%2Fnyhetsstudio%2F163791%2F

4 Likes

Ser på Instagram at det eg på tide shorte utenlandske pharma,. kommer vist spesifikke tariffer på desse. Og sannsynligvis andre sektorer nå etterhvert, så jo i truth’en til Trump han nevnte “sectoral”. Men klipp der han spesifikk nevner pharma. Skal tro hvor knallhardt Hedgefond følger han rundt nå for å få ned hver eneste uttalelse :rofl:

4 Likes

Du må bare være klar over at når han sier han ikke vurderer å utsette tollsatsene, så betyr ikke det at han ikke mener noe annet dagen etter

3 Likes

Åpner opp i dag ser det ut som :innocent:

0dte ftw…

6 Likes