Kjøpte meg inn i dag, ser oversolgt ut etter de fleste parametere så regner med vi får en retest av forrige range ila. uken som kommer…
Tar en post ila dagen jeg og👍
Her er storselgeren i BCS:
Han var ferdig solgt tidligere, ikke han som har de siste dagene
Han som tidligere hausset aksjen i media… sa vel at den kunne gå 100x eller noe sånt?
Når selskaper som ASA dumper så er det kanskje noe collateral damage i selskaper som BCS?
Tipper de tiltrekker seg samme type investorer.
Noe av grunnen til nedturen er vel uforskammet mye haussing av tidligere CEO, hvor trekket etter avgangen var å gå til det ekstreme i motsatt retning. Fullstendig radio silence. Sånn sett passer denne godt inn:
“Hun og resten av Equinor” på stand vs ingen på stand. En mellomting er nok det beste🤗
For hva det er verdt…
Kanskje de var ute og spiste, eller noe annet? Kanskje de ikke var ankommet enda. Eller…
Men du får da litt respons på innlegget.
Hjelper vel ikke så mye om Saga skal ut med mye/alt
Noen som vet hvor mye de har igjen?
Etter mandagens salg hadde Saga Pure i overkant av 7 mill. De har høyt sannsynlig solgt de to siste dagene også.
rundt 4.5-5 mill igjen tenker jeg
Denne ble fin. Opp 20% og det er helt stille her
Denne husker jeg at jeg leste skulle bli verdt “flere hundre milliarder kroner”, jeg stusset litt på dette tallet, men men - stadig større oppside her for hver dag som går altså
Dette med flere hundre milliarder gjelder kanskje ikke lenger
Det gjelder fram til den som har sagt det har solgt seg helt ut. Da dukker det opp røde flagg.
Her gjelder det å vite sin besøkstid. Om SAGA nærmer seg ferdig solgt, vil denne trolig innta 17-18kr raskt…