Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

BerGenBio to Participate in Carnegie Nordic Healthcare Seminar

1 Like

BerGenBio Announces Initiation of Phase 2a in First Line Non-Small Lung Cancer Patients with a STK11 mutation

4 Likes

Phase2a?
Skulle ikke vært bare phase2?
Husker ikke om de har kommunisert før om «a og b» todelt phase2! :flushed:

Mulig dette innlegget mitt hører hjemme på småprat.

Planen har vært å kjøre fase 2a ja. Rekruttere en relativt liten gruppe pasienter

Sakset fra presentasjon av selskapet fra mars 2024:

:triangular_flag_on_post: Syntetisk kontrollarm
:triangular_flag_on_post: Bare 40 pasienter
Setter på noen røde flag da jeg tenker at man skal ha svært gode data for at big pharma skal ønske å spise opp selskapet. Dessuten vil nok selskapet måtte fylle opp krigskassen før eventuelle forhandlinger i 2025 (Jeg bare spekulerer)

Som andre har vært inne på tidligere: Sammenliknet med studien som har gitt opphav til denne fase 1b/2a-studien med NSCLC med STK11m mutasjon, så mener jeg huske at pasientene nå får lavere dose Bemcentinib enn tidligere.

Dette burde føre til bedre safety enn tidligere, men det er et spørsmål om effekten også kan gå noe tilbake. Kanskje @Roc har noe mer å påpeke her? Mener å huske at du kommenterte noe liknende på et konkurrerende “forum” for noen uker tilbake.

Edit:
BGBC008: 400 mg Bemcentinib

BGBC016: Inntil 150 mg Bemcentinib

6 Likes

BerGenBio ASA: Exercise price in the last exercise period for warrants issued in connection with rights issue

BerGenBio ASA secures underwriting of NOK 118 million gross proceeds representing minimum 80% exercise of the remaining Warrants, providing funding into 2H 2025

BerGenBio ASA: Commencement of the last exercise period for warrants issued in connection with rights issue

BerGenBio ASA: Start av den siste utøvelsesperioden for de frittstående tegningsrettene utstedt i forbindelse med fortrinnsrettsemisjonen

BerGenBio ASA: Information about the last exercise period for Warrants issued in connection with rights issue

Mandatory notification of trade by related party to Primary Insiders

BerGenBio ASA: Last day of trading in warrants

BerGenBio ASA: Siste dag av den siste utøvelsesperioden for de frittstående tegningsrettene utstedt i forbindelse med fortrinnsrettsemisjonen

BerGenBio ASA: Last day of the last exercise period for warrants issued in connection with rights issue

BerGenBio ASA: Mandatory notification of trade by primary insiders and close associates

BerGenBio ASA: Final results for the last exercise period for warrants issued in connection with rights issue

BerGenBio - Disclosure of large shareholding

BerGenBio - Disclosure of shareholding

BerGenBio ASA: Resolution to increase the share capital for settlement of underwriting commission

BerGenBio ASA: New share capital registered

BERGENBIO ASA: BOARD APPROVAL OF 2023 ANNUAL FINANCIAL STATEMENT AND ANNUAL REPORT 2023