Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Jeg holder en knapp på punkt 1.
Den tilsynelatende store interessen rundt axlhemmere, og bemcentinibs foreløpige positive effekt gjør at Merck og annen BP følger med. I eksempelet Merck hvor patentet på Keytruda går ut i 2025(?) vil ethvert produkt som øker effekten, og dermed styrker Merck sin behandligsmetode være interessant.
Bgbio har vært tydelige på at de ikke ønsker å ta produktet alene til markedet. Dermed peker dette også på punkt 1.
Om det ikke er en underliggende strategi, så var vel også forrige emisjon noe pinglete…?

3 Likes

Har kjøpt jevnt og trutt siste siden AA meldingen. Sitter videre, selskapet er verdt betydelig mer enn markedsverdi per idag.

Det er alternativ 1 jeg ser som mest sannsynlig, såpass vanskelig som det er for biotek på osb så vil det forhåpentligvis bli jobbet for dette som løsning i første omgang. Men igjen, om feks PCIB eller andre selskaper kjøpes opp så tror jeg hele sektoren kan få et solid løft og da er på skje emisjon et fullgodt alternativ.

Forventer uansett en slags avklaring like over nyttår dra selskapets side. Viktig å vite for småfisker slik at man har noe å beskytte seg med ved en evt emisjon.

Uansett nå er det neste konferanse som gjelder, artig at de er invitert til å holde muntlig presentasjon. Spent på tallene og hvilke tall som slippes.

2 Likes

Just thinking from a perspective on having to pay that Canadian company (name alludes me now, can’t be bothered looking it up) the least possible. From the arbitration last year, was it better for BGBIO to get taken over once we have the product approved, than out licensing now? If i remember correctly, we “won” that case and it capped the payout if we got taken over?
Or i am just totally off here…probably…

Når skal konferansen være?

https://www.sitcancer.org/2019/program/annual-meeting-schedule-2019-old

Du finner den på fredag 8. November kl 17.20 lokal tid. Vet ikke om den sendes live men det vil jeg tro.

Konferanser som ASCO, Esmo, og denne har gjerne hundrevis til tusenvis av finansfolk tilstede, så uavhengig av resultater man kommer med så nok det viktigste her eksponeringen dette gir.

Selskapet må bestemme seg ila våren 2020 hva de vil gjøre med hvilke av pipeline, får man til et partnerskap, blir det emisjon, osv. Om det mot formodning er skuffende resultater den 8. November, som det lite trolig er, så kan det kanskje “hjelpe” dem i retning av å satse på videre studier av AML med fasttrack og evt malignt melanom.

Tipper vi får et kort konsist foredrag den 8. November med mer tall enn det som er sluppet tidligere. Bra at det er en ekstern forsker/vitenskapsmann, så kan bergenbio teamet lure i bakgrunnen og shake hands hele helgen med lave skuldre hehe.

3 Likes

Jeg har stor tro at Bemcentinib kommer til å bli FDA godkjent først som monoterapi for R/R AML/MDS formål ila 2020, pga ‘unmet need’ og ‘overbevisende respons’ (43 % vs palliativ beh.) I denne pasientgruppen! Etterhvert finner veien Videre med nye indikasjoner (slik som Keytruda) for å bli en ‘cornerstone i cancer terapi’, og andre potensielle indikadjoner og bli en ny blockbuster!

Kan noen tør og gjette aksjepris ved et vellykket scenario og oppkjøp? Føl komfortabel og del din mening uten skam :wink:

3 Likes

må de ikke kjøre ett registrerings studie da ? eller tenker du markedsadgang på de resultatene de allerede har samtidig som man kjører reg.studie? er det mulig ?

og hva er dette 110000 aksjer på 16,06 uten at det er synlig i omsettningen…?

1 Like

Tror de er nødt til å gjenta samme resultater ved en ny studie! Også hvis du husker detaljer fra monoterapi studien, har de fått Max respons kort tid (få uker) etter oppstart av Bemcentinib. Derfor kommer de til å levere resultater til myndigheter ila 2020 med raskere saksbehandling pga Fast track fordelen.
Uansett blir jeg ikke overrasket hvis FDA godtar existerende resultater med samlet effekt-data fra alle AML studier!

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @larsmkn (139 likes)

[quote=“Larsmkn, post:1967, topic:2340”]

  1. @Flottesen (65 likes)
  1. @Nocturne (44 likes)

Resten av topp 10:

  1. @drdr (43 likes)

  2. @anon48632287 (36 likes)

  3. @JAXI (29 likes)

  4. @Boms (29 likes)

  5. @Ekornet (24 likes)

  6. @vcp (23 likes)

  7. @Mykle (19 likes)

Gratulerer!

Ikke den verste rike onkelen å ha på topp 20 dette:

5 Likes

Title: A phase II study of bemcentinib (BGB324), a first-in-class selective AXL
inhibitor, in combination with pembrolizumab in patients with advanced NSCLC:
Updated analysis.

Date: Friday 8th November 2019

Time: 5:10 pm - 5:25 pm (during High Impact Clinical Trials session)

Abstrakt tittelen fikk vi 02.okt, selve abstraktet kommer vel idag :smiley:

Damn son! Er det onkelen din? Han må være en gnier siden du sitter her og jokker :smile:

2 Likes

Abstractene slippes vel kl 14:00 norsk tid i dag. Spennende å se om det endelig løsner for aksjekursen som har vært helt “ødelagt” det siste året.

3 Likes

Er det ikke abstract release for denne oxo idag!? kl?

  • ASH 7.-10 desember (abstract release 5. november)

  • Bemcentinib + low dose chemo AML (ASH)

Det er vel i morgen kl 3. SITC i dag kl 2. Tror jeg i hvert fall.

https://www.hematology.org/Annual-Meeting/Abstracts/

Abstracts posted online November 6, 2019, 9:00 a.m. Eastern time

4 Likes

Har noen tilgang til abstract?!
Får ikke opp noe :confused:

https://sitc.planion.com/Web.User/AbstractDet?ACCOUNT=SITC&ABSID=11571&CONF=SITC19&ssoOverride=OFF&CKEY=

3 Likes

Fin melding det der. I alle palliative, altså ikke kurerbare pasientgrupper, så er det progression free survival som gjelder. mPFS kommer på presentasjonen. Vil være enormt især om mPFS for gruppen AXL positive fortsetter å vise tydelig forskjell nå i fase to. Blir spennende!! :slight_smile:

5 Likes

23% clinic response (foreløpig; målt i juli) i en palliativ gruppe er en mega bonus! Gleder meg til fredagen og mere detaljer :metal:

4 Likes

BERGENBIO’S BEMCENTINIB MEETS PRIMARY ENDPOINT IN FIRST COHORT OF PHASE 2 NSCLC STUDY IN COMBINATION WITH KEYTRUDA®

16 Likes