Så frykten er over! Det var det eneste som hadde hindret folk om å gå inn. Alt tyder på at at neste nyhet blir partnersavtale eller utliscensering/oppkjøp 
Det blir spennende å se hvor mye Mohn satser! Heldigvis er det meste blir tegnet av langsiktige (84%) 
Er det ikke vanlig å vente på emikursen før flagget h(au)eises til topps?
Enig med deg! Emi er emi, spesielt kurset!
Det var ikke meningen å hause 
Lets hope its not at 32% discount to get us back to 13,5. 18kr too much hope for?
Det trodde jeg også 
Får bare håpe det kommer gode nyheter fremover så blir dette bra til slutt selv om det blir flere aksjer å dele verdiene på.
Strategisk bra å sette emi her oppe da, fremfor nede på 12-13 kr. Vi visste jo emi kom, får se hva kursen blir og fall-out her før jeg vurderer ny inngang.
Bedre enn sist emi ihvertfall. Bedre med krakk etter emi enn før for selskapet sin skyld.
Blir denne fulltegnet på en relativt grei kurs, så har de masse penger på bok i hvertfall. Selv om emisjoner sjeldent pleier være en fryd for aksjonærene.
Ceo tar nok makro inn i bildet her. Det kan bli litt bumpy på høsten…mye som kan skje.
Den siste presentasjonen er verdt å lese for de som ikke er oppdaterte. Flere nyheter i vente i 2020:
Nå er det lav emisjonsrisiko!
Er vel samme greie som trvx dette her? De som tegner seg låner aksjer av Meteva slik at de kan lempe de ut med en gang.
18kr too much to hope for?
Tipper 16 kr,- (ren tipping altså
)
Det ser ut som om du får rett med 18,- i følge det jeg hører fra de som driver med dette 
Isåfall en vellykket emisjon
Mye penger og ikke ekstrem rabbatt 

Hvis det er tilfelle, så er det helt innfor.
18 kr helt greit det🤗
NANO gikk fra emi-kurs på 20 til 35 før det snudde litt pga makrobildet. Hva tenker dere skjer med BGBIO?
Dette er jo en privatrettet emisjon, så det er ikke utenkelig at det kan komme inn en skikkelig bjellesau eller to.
“Videre opplyses det at selskapets kontantposisjon ved årsslutt 2019 var på 253,6 millioner kroner.”
Det lyser ikke akkurat emisjon av det tallet der 
Så jeg er enig! I morgen er emisjonsrisikoen svært lav i Bergenbio