Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Nei, men det er en avtale med penger på bordet og royalties på salgsummer på et produkt som nå kjøres av det selskapet i klinisk utprøvning. Hvem andre av PCIB, NANO, Tagovax, Ultimo og NANO har det? Ingen er svaret der :wink: Targovax har en opsjonsavtale med IOVaxis og en patentavtale med Zelluna, med ingenting av det er i klinikken. PCIB har et preklinisk samarbeid med AZ, men ingen penger på bordet enda og ikke klinisk. NANO har samarbeid som per nå også er pre-klinisk.

Bergenbio har en avtale med penger på plass, og de har avtale med Merck om immunterapi studier. Ingenting av dette garanterer suksess for bergenbio fremfor noen av de andre, men om man skal snakke om avtaler, penger på bordet og samarbeid så syns jeg bergenbio er best der per nå.

4 Likes

Riktig at Trvx har en opsjonsavtale angående TG, men antar at IOVaxis får godkjenning av Kinesiske myndigheter til å starte opp sitt kliniske fase 3 studie med det første.

Angående BgBio er jeg i hovedsak optimistisk med tanke på tiden fremover, og vil fortsatt beholde mine aksjer da jeg forventer mange spennende og forhåpentligvis gode resultater utover i 2020.

En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

I dag er det mulig at Verastem vil gå som en rakett når USA børsen åpner på bakgrunn av resultater fra AACR20 (urelatert til artikkelen som er sitert). La oss håpe de syns et samarbeid med Bergenbio hadde vært flott, så smitter kanskje litt av søkelyset over også :slight_smile:

3 Likes

Er veldig spent VSTM i dag. Den er opp 14% premarket foreløpig. Virker som gode resultater i LGSOC. Mixed bag i NSCLC. Spinnen deres på KRASG12V er plausibel, men spekulativ, spesielt siden de slår sammen data fra monoterapi og komboterapi fra to ulike studier såvidt jeg kan se.

Ja, dette er en klassisk post-hoc analyse med farene og usikkerhetene det medfører, men spennende signal! Med all hypen som er i KRASi for tiden så tror jeg et selskapet som er priset til VSTM sin pris kan stige en del på tro, håp og luft.

1 Like

Virker som biotwitter er positiv til data foreløpig. Som du sier er hypen i KRAS høy om dagen, så dette kan gi aksjen et dytt videre. Blir spennende å se hva selskapet sier på sin CC i dag. Ingen vansker med å regne inn KRASG12V som indikasjon heller.

2 Likes

-30% pre-market nå… Vi får se hva den blir når det åpner, men ser ikke hvorfor den selges så kraftig.

Går ikke helt veien for denne i dag :frowning:
bilde

Nope, jeg er ingen spåmann tydeligvis… :sweat_smile:

Syns fortsatt de har spennende resultater. Kan ikke helt se hvorfor den slaktes.
Vi har diskutert resultatene noe mer i bioteknologi-tråden.

Ka skjer i bgbio i dag…? Ikkje sett noen nyheter

Bare å feste setebeltet nå

1 Like

Da høres jo betryggende ut😁

Ventes vel abstracts fra ASCO i morgen. Er vel en posisjonering inn mot den konferansen. Håper vi på oral presentation i månedsskiftet Mai/Juni?

Når er abstract release? Det blir spennende :sunglasses:

Ja har du sett, trodde det var først 13. Mai men ser at titlene slippes 29. April :ok_hand:

Meget spent på om NSCLC tallene slippes nå, men er det realistisk gitt at abstraktene kanskje har vært sendt inn for flere måneder siden? Evt en update på AML gitt fast track, fabrikk på plass, osv? Får vi en tittel på AML så tar jeg flere aksjer…

Tenker stigningen kommer fordi flere ser at Bgbio er fundamentalt sterk samtidig som ingen av de langsiktige som har plner om å selge hehe :sunglasses:

Er forresten et abstrakt som følge av Nature artikkelen aktuelt tror dere? Det ville jo kastet lys på Bemcentinib hos flere der ute hehe :bomb:

Tenker det er naturlig at vi får mer data her ja. Veldig spent på kohort b - keytruda refractory patients.
Vi vet en eller flere responderte i Januar. Får vi 2-3 av 10(?) responderes, så begynner det å flaske seg i nsclc sammen med Keytruda, eller hur?

https://meetings.asco.org/am/abstract-biostatistical-guidelines

BERGENBIO’S BEMCENTINIB SELECTED TO BE FAST-TRACKED AS POTENTIAL TREATMENT FOR COVID-19 THROUGH NEW NATIONAL UK GOVERNMENT CLINICAL TRIAL INITIATIVE

8 Likes

Bring it on!!