Fantastisk!
Tipper markedet vil ha vanskelig med å sette åpningskurs imorgen…
Grattis til longs! Blir nok ekstremt volatilt i morgen. Kommer alltid pullbacks også, så jeg ville avventet med mindre man driter i pris og tenker selskapet skal over 100 kr på sikt
Og her har jeg sittet i hele kveld og kikket på AACR presentasjoner… For en nyhet! Og sponset av UK helsemyndigheter!! Det er nesten ikke til å tro! Blir vanskelig å sove nå! Ante ugler i mosen når det plutselig var over 30 uleste poster på denne tråden som vanligvis er mer stille enn graven
Nå ligger det noen andre rimelig spennende data i luften også, så ikke vær sikker.
Ser ikke bort ifra ny børsmelding i morgen ang nsclc på asco.
Gratulerer alle som er inne😊 blir spennende og følge med i morgen, og videre. Er ikke aksjonær selv.
Her er den dere vil like og retweete
Joda, mente absolutt ikke være negativ! Jeg tenker bare det kan svinge enormt begge veier underveis, at man lett kan bli vippet av pinnen om intensjonen er å trade (det diskuteres heftig på chatten nå). Er man long så er det nok en grei forsikring å kjøpe på
Tror du man rekker å kjøpe noe på børsåpning i norge før den skyter av sted? Kjenner jeg Oslo børs så skal den vel ned 10%
Nei, men seriøst. Vurdere å kjøpe noe i starten, med mindre den flyr noe helt sykt fra åpningen.
Åpningskurs imorgen
- Under 30
- 30-40
- 40-50
- 50-75
- Over 75
0 stemmegivere
Er det noe lead mot Merck i dette?
I morgen blir det galskap. Husk på ekstremt lav free float. Topp 50 sitter med 83%, så her blir det trangt inn døra!
Og hvem vil egentlig selge noe som helst i morgen???
Ikke Trond Mohn ihvertfall!
Lykke! Har nå 17 % av porteføljen plassert i BergenBio. Min største enkeltplassering. Blir spennende i morgen. Plutselig veldig fornøyd med at jeg fortsatt sitter med den ekstra tradingposten som fort gikk i long den også.
Ikke kom og si det ikke blir ett episk rally i morgen. Er jo i alle medier nå
Detter er altfor stor for at tradere på OB klarer å stoppe FLOMMEN! Når snuser internasjonale investorer blir det ikke minus, garantert
Også tv2:
Gratulerer, longs! Dette vil jo virkelig sette BergenBio på kartet
Ja, gratulerer
Selv datt eg ut i mars på sl, med surt tap. Og rakk aldri inn igjen, burde nok vært long uten sl som vanlig