Joda, mente absolutt ikke være negativ! Jeg tenker bare det kan svinge enormt begge veier underveis, at man lett kan bli vippet av pinnen om intensjonen er å trade (det diskuteres heftig på chatten nå). Er man long så er det nok en grei forsikring å kjøpe på 
Tror du man rekker å kjøpe noe på børsåpning i norge før den skyter av sted? Kjenner jeg Oslo børs så skal den vel ned 10% 
Nei, men seriøst. Vurdere å kjøpe noe i starten, med mindre den flyr noe helt sykt fra åpningen.
Åpningskurs imorgen
- Under 30
- 30-40
- 40-50
- 50-75
- Over 75
0 stemmegivere
Er det noe lead mot Merck i dette?
I morgen blir det galskap. Husk på ekstremt lav free float. Topp 50 sitter med 83%, så her blir det trangt inn døra!
Og hvem vil egentlig selge noe som helst i morgen???
Ikke Trond Mohn ihvertfall!
Lykke! Har nå 17 % av porteføljen plassert i BergenBio. Min største enkeltplassering. Blir spennende i morgen. Plutselig veldig fornøyd med at jeg fortsatt sitter med den ekstra tradingposten som fort gikk i long den også.
Ikke kom og si det ikke blir ett episk rally i morgen. Er jo i alle medier nå
Detter er altfor stor for at tradere på OB klarer å stoppe FLOMMEN! Når snuser internasjonale investorer blir det ikke minus, garantert 
Også tv2:
Gratulerer, longs! Dette vil jo virkelig sette BergenBio på kartet 
Ja, gratulerer 
Selv datt eg ut i mars på sl, med surt tap. Og rakk aldri inn igjen, burde nok vært long uten sl som vanlig 
Dette er virkelig fantastiske nyheter!
Ikke bare for oss aksjonærer i BGBIO, men for norsk biotek generelt.
Spennende å se hvor høyt den flyr på dette. Jeg tipper 50+
BerGenBio will be hosting a live webcast and Q&A session at 10.00 CEST today, 29 April: Webcast link: https://channel.royalcast.com/webcast/hegnarmedia/20200429_9/

Hva skal man si??? Helt rått!!!
Imorgen ikke selg en skit, la dem jobbe som aldri før med å sikre seg en eneste aksje. Åpning 36, også kommer neste byks når amerikaneren våkner utpå dagen!
MEN: vi har mer i vente, potensielt abstract release idag også :-)!
Wow! Litt av en nyhet!
Alle bare håper rallyet begynner lavt.
De utenfor altså. 
Got that right