Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Fantastisk! :grinning:
Tipper markedet vil ha vanskelig med å sette åpningskurs imorgen…

3 Likes

Grattis til longs! Blir nok ekstremt volatilt i morgen. Kommer alltid pullbacks også, så jeg ville avventet med mindre man driter i pris og tenker selskapet skal over 100 kr på sikt :blush:

1 Like

Og her har jeg sittet i hele kveld og kikket på AACR presentasjoner… For en nyhet! Og sponset av UK helsemyndigheter!! Det er nesten ikke til å tro! Blir vanskelig å sove nå! Ante ugler i mosen når det plutselig var over 30 uleste poster på denne tråden som vanligvis er mer stille enn graven :stuck_out_tongue:

13 Likes

Nå ligger det noen andre rimelig spennende data i luften også, så ikke vær sikker.
Ser ikke bort ifra ny børsmelding i morgen ang nsclc på asco.

Gratulerer alle som er inne😊 blir spennende og følge med i morgen, og videre. Er ikke aksjonær selv.

Her er den dere vil like og retweete

3 Likes

Joda, mente absolutt ikke være negativ! Jeg tenker bare det kan svinge enormt begge veier underveis, at man lett kan bli vippet av pinnen om intensjonen er å trade (det diskuteres heftig på chatten nå). Er man long så er det nok en grei forsikring å kjøpe på :+1:

Tror du man rekker å kjøpe noe på børsåpning i norge før den skyter av sted? Kjenner jeg Oslo børs så skal den vel ned 10% :rofl:

Nei, men seriøst. Vurdere å kjøpe noe i starten, med mindre den flyr noe helt sykt fra åpningen.

Åpningskurs imorgen

• Under 30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50-75
  • Over 75

0 stemmegivere

Er det noe lead mot Merck i dette?

I morgen blir det galskap. Husk på ekstremt lav free float. Topp 50 sitter med 83%, så her blir det trangt inn døra!

3 Likes

Og hvem vil egentlig selge noe som helst i morgen???

1 Like

Ikke Trond Mohn ihvertfall!

3 Likes

Lykke! Har nå 17 % av porteføljen plassert i BergenBio. Min største enkeltplassering. Blir spennende i morgen. Plutselig veldig fornøyd med at jeg fortsatt sitter med den ekstra tradingposten som fort gikk i long den også.

4 Likes

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/medisin-fra-norsk-bioteknologiselskap-testes-av-britiske-myndigheter-mot-covid-19/3423960357.html

5 Likes

Ikke kom og si det ikke blir ett episk rally i morgen. Er jo i alle medier nå

3 Likes

Detter er altfor stor for at tradere på OB klarer å stoppe FLOMMEN! Når snuser internasjonale investorer blir det ikke minus, garantert :metal:

https://www.ptcommunity.com/wire/bergenbios-bemcentinib-selected-be-fast-tracked-potential-treatment-covid-19-through-new

Også tv2:

6 Likes

Gratulerer, longs! Dette vil jo virkelig sette BergenBio på kartet :grin:

1 Like

Ja, gratulerer :clap:

Selv datt eg ut i mars på sl, med surt tap. Og rakk aldri inn igjen, burde nok vært long uten sl som vanlig :see_no_evil:

2 Likes