Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

:clap::clap: Blir bra :grinning:

1 Like

Dette er virkelig fantastiske nyheter!
Ikke bare for oss aksjonærer i BGBIO, men for norsk biotek generelt.

Spennende å se hvor høyt den flyr på dette. Jeg tipper 50+

1 Like

BerGenBio will be hosting a live webcast and Q&A session at 10.00 CEST today, 29 April: Webcast link: https://channel.royalcast.com/webcast/hegnarmedia/20200429_9/

1 Like

:grin::grin::grin::grin::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Hva skal man si??? Helt rått!!!

Imorgen ikke selg en skit, la dem jobbe som aldri før med å sikre seg en eneste aksje. Åpning 36, også kommer neste byks når amerikaneren våkner utpå dagen!

MEN: vi har mer i vente, potensielt abstract release idag også :-)!

2 Likes

Wow! Litt av en nyhet!

3 Likes

Alle bare håper rallyet begynner lavt. :grinning: De utenfor altså. :raised_hand_with_fingers_splayed:

3 Likes

Got that right :joy:

1 Like

That’s for sure !
Solgte meg ut av denne for lenge siden men får håpe den nr2 stygge andungen trvx snart følger på :sunglasses:

4 Likes

Din SL var nok ikke dum, problemet er at du aldri kjøpte deg inn igjen… :wink:

Jeg har innsett at man kan gjøre ting riktig, man kan gjøre ting feil, og så er der biotech aksjer. For disse lar jeg det gjelde helt egne regler som er stikk i strid mot all fornuft og alt jeg har lært. Her lar jeg det være lov å forelske seg. Jeg sitter stille i båten som en annen idiot, selv om jeg ellers synes dette er noe av det mest håpløse man kan finne på. Man vet aldri hvordan biotech verden er når man våkner i morgen.

2 Likes

Det er nå folk må huske å slette salgsordrene :joy:Jeg kan ikke fatte å begripe hvem som i det hele tatt selger i dag.

Allerede om to måneder får vi topplinjedata, og om nøyaktig 1 måned begynner ASCO hvor vi får mest sannsynlig får mer data på Keytruda refractory patients. Det vi vet er at en eller flere responderer.

Er så sinnsykt rått dette her :rocket:

6 Likes

Joda, vi får håpe noen selger. Jeg ble utålmodig og gikk ut forrige gang den lå i 25, og vil inn igjen i dag :partying_face:

1 Like

Klarer vi å gjøre noen vurderinger rundt potensialet her? Det er vel primært perioden mellom eventuell godkjenning av bemcentinib og godkjenning av vaksine hvor bergenbio har potensialet til å selge her. Vaksinen godkjennes nok om 9-12 måneder. Hvor lang tid vil studiet til bergenbio ta?

1 Like

Umulig å si, blir bare vill haus

1 Like

Kategori? Jeg tar “Salgsordrer som kommer til å bli trukket” for 25.000.

image

2 Likes

Ser at mange her på TI som vil inn, så jeg var litt vel frempå i sted, foreslår istedenfor dugnad og at alle merker noen aksjer for salg med “til TI” så får vi kanskje omsider litt fart på tråden her :joy: :sweat_smile:

Men artig med oppmerksomhet. Har vært inn ut og av dett selskapet i 3 år, tro meg på at det kommer kjøpsmuligheter.

Tenker mcap på 3-4 mrd ikke er helt usannsynlig så lenge covid 19 studien går, og da er en inngang idag selv etter 30-40 prosent opp bra :blush:

3 Likes
  1. Mars postet jeg dette på Biotek-tråden:

Lurer på om vi snart har kommet til et punkt hvor våre helsemyndigheter er villig til å kaste noen kroner i potten for klinisk utprøving av vaksinasjonsteknologi mot Covid 19 som ikke krever kirurgisk intervensjon.

Hvorfor ikke sette opp en videokonferanse mellom CEO’s i våre ledende vaksineprodusenter fasilitert av Helsedirektoratet eksempelvis (de er jo nettopp satt i karantene så jeg).

Be de legge konkurransehensyn til side, komme opp med prioriterte og begrunnede forslag til vaksiner som har passert Safety Fase I og som hadde kombinert det potensielt beste fra hvert aktuelle norske biotek: PCIB FimVacc? BGBIO AXL? ULTIMO UV1? Andre?

Så kunne Helsedirektoratet sponse hurtigutprøving Fase 2. Eller skal vi bare sitte og vente på Big pharma og de store nasjonene til de har kommet i mål med en vaksine?

Hva har nasjonen Norge å tape på å gi dette er forsøk? Det er jo så mye rart vi kaster penger på at dette kanskje kunne være verd et forsøk? Immunologer eller andre med synspunkter?

Dårlig forslag? OK, kom med synspunkter!! Jeg er ingen ekspert, men la oss som forum tenke ‘out-of-the-box’! Mange flinke folk her!

Tror ikke vi ville mangle frivillige når Covid19 har fått herje noen dager til…

Fikk ingen respons på innlegget…Og så slår det jaggu meg til med BGBIO!! Kjøpte noen aksjer likevel, jeg, basert på gode legeråd og etter å ha hørt Richard Godfreys overbevisende innlegg på DnB’s Healthcare konferanse før jul. Glad for det nå!! :boom:

Bare så typisk norsk at vi har myndigheter som ikke viser vilje til å satse, men at det skjer gjennom UK myndigheter.

BGBIO altså førstevalget til UK for utprøving!! :moneybag::crossed_fingers:

Så håper jeg at PCIB’s FimaVacc blir neste ut fra startblokkene.

9 Likes

Må si det der var en imponerende anskuelse!! :+1: :facepunch:

4 Likes

lol

image

1 Like

Skjermbildebgbio

1 Like

Litt mistenkelig at den gikk over 10% på stort volum i går uten noen nyheter, og så kommer denne sent på kvelden. Oppe i all begeistringen og beruselsen, er det veldig synd hvis noen handler på informasjon som ikke er tilgjengelig for resten av markedet.

2 Likes