Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Alt tyder på at det kommer til å gå bananas!!!
Ingen motstand :see_no_evil:

1 Like

Det er jo ikke det. Hvis det (hypotetisk sett) tar 12 måneder å få denne ut på markedet så er potensialet åpenbart begrenset i denne omgang og vil primært være relatert til fremtidige coronavirus.

Spørsmålet er om ikke studieløpet her er for langt til at denne kommer på markedet før vaksinen(e). Siden bemcentinib foreløpig ikke er et godkjent medikament så vil jeg anta det må omfattende studer til for få denne på markedet.

1 Like

Ja men dette er da OB kjent for. Det finnes ikke vanntette skrog i dette miljøet og slik er det bare. Klart noen visste noe - uten det ville det ikke vært noe avtale og så spørs det da hvem tok en telefon til hvem i løpet av gårsdagen?
Uansett så er dette kjempebra for dem som har sine penger her. Var selv inne med en betydelig post den gang vi var på 30++ men er dessverre ute nå.

3 Likes

Word!

Husk på, at fra godkjent vaksine® til at man har produsert store mengder vil det gå mange mange måneder. Kan derfor fint være en overgangsperiode hvor det er bra med flere produkter mot covid19.

2 Likes

Om så er, hvem vil ikke i tiden fremover ha et potent antiviralt middel i skapet på sykehuset om vi skulle bli utsatt for ny pandemi? Spørsmålet blir jo om studiet lykkes eller om det går som med remdesevir.

Lykkes de kan jeg se for meg at at denne ender opp i mange pandemi-lagere verden over.

Og ja, det svir ekstra at jeg sikret gevinst i sist uke nå…

1 Like

Coronaviruset har så store samfunnsmessige kostnader og konsekvenser av om det er effekt så får nok et eventuelt legemiddel en egen midlertidig godkjenning ganske raskt.

2 Likes

Alle biotech selskapene gikk mye på OB i går. Trenger ikke å være noe lekasje.

2 Likes

Sjekk omsetningen i går kontra tidligere handelsdager… :smirk:

2 Likes

Det er på tide at undertegnede kommer ut av skapet her :sunglasses:
For en fantastisk nyhet å få i trynet! :raised_hands: :metal:
BergenBio er Norges mest under-hypede Bio-aksje med god margin! Jeg begynte å ta posisjon på denne for et par Mnd. siden, men har hatt den på radaren i 2-3 År nå. Hold dere fast!! Dette kan komme til å bli brutalt (deilig for de som er lastet) !!
Jeg tar gjerne mer under 30!! :money_mouth_face:
(ble bittelitt hypet her nå :cowboy_hat_face: )

4 Likes

Tom på selgersiden! Alle ordre Plutselig slettet!

1 Like

Verden er full av retards.
Du er velkommen inn :smile:

Grattis til alle bgbio longs, en gledens dag…

3 Likes

Gratulerer folkens!

2 Likes

LOL @Savepig

Fikk du på 25 :joy:

1 Like

Litt optimistisk med kjøp på 30 ser jeg…

1 Like

Glaturele folkens … ikke så often man ser + 140 % på en dag!

2 Likes

Hei kompis! Er du klar for en ny reise sammen? :smiley:

1 Like

Fullastet og klar som et hardkokt egg!! :love_you_gesture:

2 Likes

“hvordan fikk du råd til den Porschen nå i disse tider?” - dere bare: Corona

6 Likes