Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Enig. Har ikke trua på at dette blir en gullgruve ved covid-19 isolert sett, men covid-19 kommer til å bane veien videre for denne ved eventuell godkjenning.

Ellers har jo selskapet mye spennende på gang med en i utgangspunktet noe lav prising, så man kan jo fint regne hjem 100% på denne.

Grattis alle longs!

1 Like

Ser vi 100 løpet av uka?
:money_mouth_face::sunglasses::money_mouth_face:

2 Likes

Gratulerer til alle aksjonærer! Jeg har ingen aksjer selv, men dette var virkelig fantastiske nyheter!

3 Likes

Kjøpe nå???

1 Like
1 Like

JA. Vent til amerikanerne våkner og skal ha denne👍

3 Likes

Blir medisinen brukt mot covid verden over så er det vanskelig å spå hvor høyt den kan gå. Men det blir nok langt mer enn skarve 4$

4 Likes

Tok første knepp her.

40ish?

Her tror jeg poenget er å se på market cap på selskapet, og ikke %-vis verdiøkning.

Får de oppmerksomhet rundt AXL og at dette funker så er det potensielt veldig viktig for bruken inn mot kreftindikasjonene også. Husk også at de fleste analysene priset aksjen til 50 - 60 kroner uten å tillegge virus biten en krone i verdi. 60 - 100 kroner burde være mulig her i løpet av en uke.

3 Likes
2 Likes

Ikke glem pressekonferanse i dag kl 10:00 :metal:

BerGenBio will be hosting a live webcast and Q&A session at 10.00 CEST today, 29 April: Webcast link: https://channel.royalcast.com/webcast/hegnarmedia/20200429_9/

4 Likes
2 Likes

Så kommer Merck med bud. Bæng! :slightly_smiling_face:

3 Likes

Surt å ha kjøpt på 54 kroner nå for de som gjorde det…spennende å se utviklingen etter presentasjonen i dag.

1 Like

Kjøpte på 40,50. Første gang som aksjonær. Venter på pressekonferanse.

2 Likes

kjøpte meg inn på 41kr nå, hadde heldigvis is nok i magen til å vente til duppen. Spent på presentasjonen i dag.

1 Like

Må først si gratulerer til all norsk biotek egentlig, dette er positivt! BGBI går jo “greit” i dag. Men har aldri skjønt folk som kjøper en aksje i ekstase ETTER at den har gått liksom 100% …

masse lykke til!

Det er vel i håp om at den skal gå opp 100% til.

1 Like