Går det veien vil jo det være mulig…
Klart det blir salg i Q4 hvis det faktisk virker. Remdesivir fikk godkjenning på 3 måneder. Hvis man har noe som virker, så trenger man ikke å slite for å få det godkjent, myndighetene vil presse gjennom godkjenningen for deg.
Fase I studien av BGB149 er nå oppført som “complete”. De skulle komme tilbake til hvilke indikasjoner de ville prøve den i senere:
De kunne gjerne oppdatert hjemmesiden sin ang. BGB149 …
BGB149 is a first-in-class function blocking antibody with potent pre-clinical anti-tumour activity. The fully humanised antibody is anticipated to enter the clinic towards the end of 2018.
Siden det nå er “in clinic” så tipper jeg det blir oppdatert når de prøver det ut i en indikasjon
Har du noen formening om hva?
Vanskelig å si. De har hatt mye fokus på fibrose og NASH i det siste så tror det er sannsynlig at vi ser noe der, men også mulig at de går for noen kreftindikasjoner. BGB149 er heleid av bergenbio, men et antistoff (biological) som må gis via influsjon, så tipper de har en del strategiske hensyn rund dette. Dette er komplisert, men refusjonsordninger og patenter kan være litt mer hyggelig for et biological (sånn som jeg har forstått det), enn det er for et molekyl av typen bemcentinib.
Edit: Sorry, så den var lagt ut tidligere 
Det er noen ting som er svært annerledes med denne studien enn hva man kan regne som normal innen biotech. Her er de fremste spesialister involvert fra flere hold. Studien er det ikke BergenBio som faseliterer; studien er underlagt «Department of Health and Social Care and UK Research and Innovation (UKRI).
IQVIA styrer ACCORD med Astrazeneca som sektor representant.
Inn rullering er jeg ikke i det minste bekymret for. Det er fortsatt nok pasienter å ta av og samme vil etter all sannsynlighet, dessverre være tilfelle i Fase III.
Når det kommer til medisin på markedet, hvor lang tid tror du det tar om sikkerhet og effekt blir påvist i Fase II ? Det kommer til å gå fort!
Denne prosessen er allerede startet, med det mener jeg innhentet cash, tilrettelegging for eksponensiell etterspørsel og partner for distribusjon. Uttalt av Godfrey som parallell løp de jobber med.
Med alle indikasjonene som nå ligger til grunn her, med siste fra longdec i småpraten er jeg overbevist om full klaff. Det er ikke spørsmål om, men om hvor stort dette blir.
Medisiner som retter seg mot hvordan viruset infiserer cellene, eller som hindrer eller blokkerer viruset fra å binde seg i utgangspunktet, kan være viktige for hvordan det går med pasienten.
Der beskriver de virkemåten til AXL inhibitoren Bemcentinib 
 Nå må BergenBio bare bevise at den faktisk fungerer sånn. 
Ikke like sikker her.
Målgruppen er en brøkdel av de som blir lagt inn.
Og i England (ca 10x innbyggere ift Norge) går antall innleggelser ned. 479 ble lagt inn 30 mai.
Håper vi får noen tall om et par uker som tyder på at pasienter på Bemcentinib/placebo øker jevnt og godt.
Dersom bemcentinib har en positiv effekt på covid-19, så burde kanskje dette også ha en positiv behandlingseffekt på herpes? Det er omtrent halve verdens befolkning som har dette viruset, men finnes det studier om dette? Det vil i så fall ha et enormt potensiale…
Har noen kunskaper om dette?
Vi skulle hatt melding om at de inkluderer Brasil i studien. Der er det enorme antall pasienter som trenger behandling asap. Dumt med landegrenser osv. nå. 
Du vet det er snakk om 120 pasienter, på 8 sykehus eller? Det skulle ikke være noe problem.
Du vet at de må passe i inkluderingskriteriene, være villige og at antall innlagte og smittede er nedadgående i UK?
Jeg tror det er langt mer sannsynlig at det tar lengre tid enn estimatene, enn at det tar kortere tid. I tråd med god biotekånd 
Alltid mer sannsynlig at ting tar lengre tid enn forventet. Det finnes ikke et norsk selskap per dags dato som får til å levere helt on track med guiding.
Det sagt, det er litt spesielt om bemcentinib skal testes på en så liten populasjon at 120 pasienter vil ta veldig lang tid. Jeg heller mot at oppstartsfasen har tatt tid og at de nå er helt oppe og går.
Det er jo bare en pille, det er ikke som om de må inn med lommelykt eller noe annet fancy for at dette skal virke.