Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Jo, det er meget god grunn for det.
Bgbio sitter etter «all» sansynlighet med en medisin for behandling av covid 19 pasienter. Hvor selskapet har en hypotese hvor Bemcentinib også kan haProfylaktisk effekt.

Så har man resten av pipe, det kommermye spennende her i 2020​:muscle::sunglasses::moneybag:

1 Like

De bruker ordet “positive” om resultatene så langt, så det sier jo litt mer enn hva vi visste fra før av, tror jeg
"positive top line clinical and translational data from stage 1 of
Cohort B in patients having failed prior immune checkpoint therapy."

3 Likes

nærmer oss stygt 40 tallet nå :hugs:

1 Like

Det er så utrolig godt å ha slike som @larsmkn , som bare kommer med en helt enkel forklaring som selv en kommunearbeider forstår :slight_smile:

Flotte greier Lars… :+1:

4 Likes

Såvidt jeg kan forstå har Merck patent på Keytruda/Pembrolizumab til iallfall 2034, så de vil vel kunne tjene ganske bra over lang tid på å kunne selge mer av produktet til behandling hos pasienter som egentlig har stoppet å respondere på det men kan begynne igjen etter å ta i bruk Bemcentinib i tillegg. Bør vel være relevant for dem å vurdere ja…

2 Likes

Info jeg ikker har fått med meg fram til i kveld:

Meget interessante stillinger.
Min tolkning;

• Det klargjøres for suksess
  • Allerede økende interesse og henvendelser fra BP
  • Det foregår mye i kulissene, søknadsfrist gikk ut 15.06 børsmelding når stillingene blir besatt.

Investor Relations & Communications Manager

Arbeidsgiver:
BerGenBio ASA

Financial Business Controller

Arbeidsgiver: BerGenBio ASA

Link til Next-Gen Immuno-Oncology Congress:*
https://events.marketsandmarkets.com/3rd-annual-marketsandmarkets-next-gen-immuno-oncology-congress/payment

14 Likes

Synest det jevnt over er en del interessante diskusjoner og innspill på FA forumet vedrørende bgbio.

Dette sammenfaller i stor grad med egne vurderinger. Data neste uke blir veldig spennende.

6 Likes

Godeste focus overdriver igjen, denne gang på positiv side. Keytruda solgte for 11.1 milliarder dollar i 2019, og noen estimerer at den kan øke med 3 milliarder i 2020. Vanvittige salgstall men enormt lang unna 220 milliarder som han skriver. Virker som mange fullstendig mister begrep om tall når man snakker biotec, milliarder her og milliarder der.

Er vel forskjell på NOK og USD? Synes ikke dobling er enormt langt unna :slight_smile:

…ja…og 11.1 milliard dollar er 111 milliarder kroner som er sykt mye mindre en 220 milliarder kroner…eller syns du ikke det

Men du toucher problemet, folk tenker det er bare en dobling, men det er altså 110 milliarder unna. Det er en vanvittig forskjell

1 Like

Korrekt, jeg overså tallene, de er ikke riktige. 3,29 billion usd, estimater for 2020

Men essensen er riktig og interessant.
Om jeg ikke misforstod dette punktet i Arctic sec presentasjonen så treffer Bgbio på 50% av keytruda markedet.

En lisensieringsavtale der, vel :partying_face:

1 Like

Absolutt ingen kritikk til deg/dere! Og hvis de når 3.29 økning i 2020 snakker vi en vanvittig block buster, hvis BGBIO øker dette med 1 % kan vi le hele veien til banken! Mest kritikk til enkelte på FA og enkelte på PCI som jeg mener har mistet kontakten med tall. 100 milliarder leste jeg at PCI skulle bli kjøpt for.

3 Likes

Håper de får rett, eller nesten, 50milliarder :slight_smile:
Da er barna sikret for livet. De har pt. Sortert etter størrelse BGBIO/pcib /index.

BerGenBio ASA: Resolution to carry out a share capital increase in connection with the Subsequent Offering

BerGenBio ASA: Approval of Prospectus

Herlig! Jeg kommer til å tegne

4 Likes

BerGenBio ASA: Commencement of the subsequent offering

1 Like

Selvsagt👌

Fantastisk! Gode nyheter på en ellers strålende fredag! Ikke bare tegning men overtegning!

Du hadde jo ikke aksjer, Savepig? :grin:

Eller husker jeg feil?