Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Er vel forskjell på NOK og USD? Synes ikke dobling er enormt langt unna :slight_smile:

…ja…og 11.1 milliard dollar er 111 milliarder kroner som er sykt mye mindre en 220 milliarder kroner…eller syns du ikke det

Men du toucher problemet, folk tenker det er bare en dobling, men det er altså 110 milliarder unna. Det er en vanvittig forskjell

1 Like

Korrekt, jeg overså tallene, de er ikke riktige. 3,29 billion usd, estimater for 2020

Men essensen er riktig og interessant.
Om jeg ikke misforstod dette punktet i Arctic sec presentasjonen så treffer Bgbio på 50% av keytruda markedet.

En lisensieringsavtale der, vel :partying_face:

1 Like

Absolutt ingen kritikk til deg/dere! Og hvis de når 3.29 økning i 2020 snakker vi en vanvittig block buster, hvis BGBIO øker dette med 1 % kan vi le hele veien til banken! Mest kritikk til enkelte på FA og enkelte på PCI som jeg mener har mistet kontakten med tall. 100 milliarder leste jeg at PCI skulle bli kjøpt for.

3 Likes

Håper de får rett, eller nesten, 50milliarder :slight_smile:
Da er barna sikret for livet. De har pt. Sortert etter størrelse BGBIO/pcib /index.

BerGenBio ASA: Resolution to carry out a share capital increase in connection with the Subsequent Offering

BerGenBio ASA: Approval of Prospectus

Herlig! Jeg kommer til å tegne

4 Likes

BerGenBio ASA: Commencement of the subsequent offering

1 Like

Selvsagt👌

Fantastisk! Gode nyheter på en ellers strålende fredag! Ikke bare tegning men overtegning!

Du hadde jo ikke aksjer, Savepig? :grin:

Eller husker jeg feil?

Jeg også. Var slettes ikke dumt å gjøre det sist

Man må jo ha noen aksjer i biotechen over tunet. :slight_smile:

når og hvor kan man kjøpe R emi aksjer

Du må ha eid aksjer den 4.mai ved børsslutt (registrert i vps 6.mai). Da kan du tegne (22.juni-3.juli). Logg inn på vps.no med bankid så skal det være mulig å gjøre det der. Betaling skjer 8.juli og vil tro instrukser for dette kommer etterhvert. Ellers er tipset å lese børsmeldinger og info fra selskapet. Lykke til.

4 Likes

Mener det skal holde at aksjene er kjøpt innen børsen stenger 6. mai. At det er en lagg før de registreres i VPS bør ikke bety noe i denne sammenheng. All relevant info finnes uansett elektronisk, deriblant tidspunkt for kjøp. Noen som kan bekrefte (eller avkrefte) dette?

1 Like

Står jo tydelig 4. mai. Og Oslo børs opererer med T+2 for registrering av verdipapirer etter en transaksjon. Endringer 4. mai ble registrert 6. mai i VPS.

Shareholders in the Company as of 4 May 2020 that have been registered as such
in the Norwegian Central Security Depository (VPS) as of 6 May 2020 (the “Record
Date”).

2 Likes

Takker! Så flere refererte til 6 mai, så antok det var den kritiske dato for kjøp. Men ser nå at det, for min del, dessverre ikke stemmer. Da blir det litt færre emisjonsaksjer.

1 Like

For dere som har vært med på ett par emisjoner før. Ved en slik emi vi ser nå, bør vi forberede oss på at kursen dropper ned til NOK 37.50 før vi går videre opp?

1 Like