Jeg også. Var slettes ikke dumt å gjøre det sist
Man må jo ha noen aksjer i biotechen over tunet.
når og hvor kan man kjøpe R emi aksjer
Du må ha eid aksjer den 4.mai ved børsslutt (registrert i vps 6.mai). Da kan du tegne (22.juni-3.juli). Logg inn på vps.no med bankid så skal det være mulig å gjøre det der. Betaling skjer 8.juli og vil tro instrukser for dette kommer etterhvert. Ellers er tipset å lese børsmeldinger og info fra selskapet. Lykke til.
Mener det skal holde at aksjene er kjøpt innen børsen stenger 6. mai. At det er en lagg før de registreres i VPS bør ikke bety noe i denne sammenheng. All relevant info finnes uansett elektronisk, deriblant tidspunkt for kjøp. Noen som kan bekrefte (eller avkrefte) dette?
Står jo tydelig 4. mai. Og Oslo børs opererer med T+2 for registrering av verdipapirer etter en transaksjon. Endringer 4. mai ble registrert 6. mai i VPS.
Shareholders in the Company as of 4 May 2020 that have been registered as such
in the Norwegian Central Security Depository (VPS) as of 6 May 2020 (the “Record
Date”).
Takker! Så flere refererte til 6 mai, så antok det var den kritiske dato for kjøp. Men ser nå at det, for min del, dessverre ikke stemmer. Da blir det litt færre emisjonsaksjer.
For dere som har vært med på ett par emisjoner før. Ved en slik emi vi ser nå, bør vi forberede oss på at kursen dropper ned til NOK 37.50 før vi går videre opp?
Det burde ikke ha så mye å si i dette tilfellet.
Det er en liten rep emisjon, og det har vært kjent at den sannsynligvis ville komme.
Fortell hvordan du kommer frem til det?
Forrige uke var vi godt under 37,50 over tid. Vi var vel nesten 100% klar over at denne rep emi’en kom. Nå som alt er på papiret, og forskjellige teorier/scenarioer er ute av bildet tror jeg vi vil se en motsatt reaksjon i forhold til det du beskriver. Spesielt mot presentasjonen 25. juni. Blir det presentert noen gode resultater (hvilket alt tyder på) så blir det godnatt til tosifret, og god morgen tresifret
Jeg er imponert over BGBIO. De har lagt ett perfekt løp siden før emi’en, og det vil komme oss tilgode
Rep emi eller ikke…
Blir resultatene gode med Keytruda-kombo, er det bare å kjøpe med begge hender. De som har fokus på det kliniske vs det tekniske (rep emi osv) vil ha en kjempefordel. Mange vil tenke at det vil komme masse rep-aksjer til salgs i midten av Juli, og dermed avvente kjøp. Det kan bli en kjempetabbe hvis Abstractet er bra i slutten av neste uke. Da vil toget gå.
Fin liten videosnutt dette her
tusen takk for svar
Mtp at det er indikert gode data på torsdag og dem som satt på la oss si 100k aksjer den 4, ikke får tegnet seg for mer enn 10k -garanterte aksjer, er sannsynligheten mindre for at kursen presses ned igjen. Det vil i tilfelle være en gavepakke for dem som har tro på Keytruda/Bemcentinib.
Normalt sett går biotech godt i forkant av slike presentasjoner, men så langt har vi ikke sett det.
Hva angår 3 sifret aksjekurs etter 25 så skal det gis både gode data og svært lovende indikasjoner på hva som rører seg av interesse etc. Ikke umulig, men tror vi skal være litt positivt-edruelige
Denne emisjonen kunne selskapet enkelt kansellert, gitt antallet aksjer som er omsatt under emi kurs.
Når de allikevel setter den, sier meg en ting;
Selskapet tar til seg alle millionene dem får tak i enten det er 500 eller 50.
Når man brenner under 60mil i kvartalet og pt.har 900millioner på bok. For så å hente nye 50 millioner og i ekstraordinær generalforsamling ber aksjonærene om mulighet til å sette en ny ekstraordinær emisjon. Da ligger det i kortene at her er det ting på gang. Jeg vil si store ting.
Man kan jo bare undres over hva.
2020 er et vanvittig spennende år for oss aksjonærer.
Skal vi være positive er rep emi en gest og et signal om forventet hyggelig gevinst til lojale aksjonærer som kjøres tross mange handelsdager <37,50.
Når den nå kjøres med tegningsfrist i god tid etter presentasjonen 25/6 gir det oss god tid til å se kursen få et solid løft før vi tegner.
Hadde de ment presentasjonen 25/6 skulle gi fall i kurs burde de kansellert rep emi i går.
Jeg tror ikke disse tidspunktene er helt tilfeldige…
Er det forskjeller mellom Vero E6 og Vero CCL81 Celler som vil gjøre at Bemcentinib bør forventes virke bedre/dårligere i den ene enn den andre?
I biorxiv studien (1) nevner de spesifikt at Bemcentinib viser effekt i 2 andre celletyper, men siden de ikke nevner Vero (CCL81) cellene antar jeg de ikke var overbevist over effekten de så, i forhold til toxicitet, i de cellene.
Bemcentinib is a first-in-class Axl inhibitor that we found inhibits SARS-CoV-2 infection of
Huh7.5 cells and Calu-3 cells
Effekten vist i studiene til Wendy Maury derimot på Vero E6 celler var som vi husker en viktig del av grunnen til oppstart av ACCORD studiene. (2)
Noen som kan noe om slik og har innspill til om dette er av betydning eller ikke så er det bare å slå seg løs og dele med resten av klassen
(1) https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.06.19.161042v1.full.pdf
(2) https://www.uhs.nhs.uk/Media/Southampton-Clinical-Research/COVID-19/ACCORD/ACCORD-2-example-sub-protocol.pdf
Overføring av blodplasma fra pasienter som har hatt covida gjør vist syke pasienter friske på en dag i følge svensk studie. Om dette viser seg å stemme i større gruppe betyr vel det at behov for andre medisiner vil forsvinne? Artikkel fra db.no vel og merke. #klypeSalt edit: db.no