150000 aksjer, ikke kr 
Kan noen si noe om forventningene til hva resultatene den 25 kan si oss? For eks. Ift keytruda.
La oss si: om halvparten har respons av keytruda av alene.
Vil bgbio for eks presentere en sammenligning mellom bgbio +keytruda og keytruda alene. Eller hva kan vi forvente.
Det er vel første gang vi ser resultatet fra combo? Eller hadde de noen få pasienter tidligere?
Gleder meg til å se
Alle disse pasientene har allerede fått keytruda, men har sluttet å respondere. Du trenger kun å se etter respons da ingen responderte på keytruda tidligere.
Mulig du har skrevet om det tidligere men hva er forventningene dine? Takker for svar på forhånd.
Flott. Ja da blir det veldig spennende. Om axl kan gjøre at de får effekt av en ny runde keytruda?
Ettersom jeg har skjønt har ikke axl noen virkning men en hemmer for at cellene blir påvirket.
Leste meg opp for over ett år siden.
Så det er litt uklart. Det blir viktig at meldingen er forståelig for folk. Asså man burde være fornøyd om alt over 10% for respons da? Siden de har brukt opp mulighetene med keytruda alene…
Vi vet allerede at minst en person har vist respons så det er base case. Jeg håper at vi ser respons i flere kanskje 2-4 totalt. Tror det ville være veldig bra, men selskapet burde egentlig informere om hva som er konkurransedyktige resultater.
Enig Lars
Det burde presiseres at denne populasjonen ikke responderte på Keytruda alene. 0% ORR.
Kan ikke gjentas ofte nok.
Hvis markedet sender aksjen ned på 10-20% ORR så er ikke informasjonsarbeidet tilfredsstillende, som om det kliniske er det.
Er det i det hele tatt noen som har vist noe som har effekt i denne pasientpopulasjonen som bgbio sikter på, 2.linje med pasienter som fikk anti PD-1 som mono eller kombo i 1.linje og som ikke kan motta annen rettet terapi?
Kanskje er nærmest et hvilket som helst resultat med effekt konkurransedyktig, simpelthent fordi det ikke er noe særlig konkurranse?
Dette er vel også den store fremtidige pasientpopulasjonen i 2.linje ettverhvert som anti-PD1 blir standard som mono eller kombo i 1.linje for flertallet av pasienter.
Mirati kjører en stor studie nå i CPI refractory med sin Sitravatinib. Det er en kinase hemmer som hemmer AXL, men også MASSE annet, så det går som en bredspekterkinase hemmer. Mener å huske at den er ganske toxisk i forhold til bemcentinib, men de hevdet at de kunne oppnå 20% ORR i 2L CPI refractory i kombinasjon med nivolumab. De har gjort noen protokoll endringer på studien så den er forsinket, men hvis jeg husker rett, og det er en del tox med Mirati sin hemmer så vil det kunne gi fordel BGBIO om de klarer å vise noe liknende ORR, mPFS og mOS.
Det så jo ikke så værst ut med tanke på PFS og SD, vet vi noe om PD-L1 status på pasientene, har sjekket siste poster fra forsøket, står ikke noe der. Kanskje det ikke spiller så stor rolle siden alle pasientene har feilet i første linje.
BerGenBio announces change to presentation time at Next Gen Immuno-Oncology Congress
Imorgon Imorgon men ikkje idag 

Hei jeg er litt fersk i dette, har tegningsrett og stor tro men klarte ikke å finne ut noe mer da jeg logget på VPS-siden, er jeg for tidlig eller har noen innspill?
Var inne å sjekket siden nå. Ligger på kontoen min. Bruker DNB. Ligger som en egen linje på oversikten over verdipapirer. Om du vurderer å tegne deg i emisjonen så lønner det seg å gjøre det tettere opp til fristen. Dumt om kursen raser neste uka 
Se dette innlegget fra @Evilfreud.
Litt skjermbilder og trykk her + der på vps. Hadde du ikke aksjer på ditt depot ved børsslutt 4.mai får du ikke tegningsretter.
En studie som kan være med å benchmarke resultatene fra BergenBio i dag.
En retrospektiv analyse på pasienter som der man re-behandlet med sjekkpunkthemmer. I denne studien hadde re-behandling ORR på 16%. Det er muligens noe inflatert sammenlignet med hva man ville sett i en 100% pd-1 refraktær populasjon ettersom studien også inneholdt pasienter som sluttet med sjekkpunkthemmer pga. tox.
Det er vel bare 13 pasienter som skal presenteres i dag, så det er høy sannsynlighet for at det blir et datasett med mye støy ala det targovax har hatt i mesoteliom. I tillegg er det jo en rekke faktorer som vil kunne påvirke responsraten. De viktigste er kanskje Axl-status, PD-l1-status og 2L vs. 3L. Det aller viktigste er at vi ser en forskjell i respons mellom Axl+ og Axl-. Håper på ORR >20% hos pasienter som er Axl+ og 2L.
Prøv denne:
For å benytte deg av tegningsrettene i BGBIO, må du fylle ut tegningsskjema. Dette finner du ved å logge deg inn påwww.vps.no, eller hos selskapet/tilrettelegger for emisjonen innen utløp av tegningsperioden 03.07. Innlogget hos VPS, velger man ‘Hendelser’ i menyen, og deretter ‘Emisjoner/videresalg’.
Tilretteleggere for denne emisjonen er Arctic Securities AS, Carnegie AS, og DNB Markets.
Av det lille jeg forsto så er jeg Bull som f!!
Samme her, går over hodet på meg, men nå skal Godrey forklare dette 
Live nå: https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=35370&g=7ff9c049-1b80-4188-a071-c3a1c8890144&uid=5901507&sid=
@larsmkn i kveld trenger vi din faglige kompetanse