Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Hei jeg er litt fersk i dette, har tegningsrett og stor tro men klarte ikke å finne ut noe mer da jeg logget på VPS-siden, er jeg for tidlig eller har noen innspill?

Var inne å sjekket siden nå. Ligger på kontoen min. Bruker DNB. Ligger som en egen linje på oversikten over verdipapirer. Om du vurderer å tegne deg i emisjonen så lønner det seg å gjøre det tettere opp til fristen. Dumt om kursen raser neste uka :wink:

Se dette innlegget fra @Evilfreud.

Litt skjermbilder og trykk her + der på vps. Hadde du ikke aksjer på ditt depot ved børsslutt 4.mai får du ikke tegningsretter.

1 Like

En studie som kan være med å benchmarke resultatene fra BergenBio i dag.

En retrospektiv analyse på pasienter som der man re-behandlet med sjekkpunkthemmer. I denne studien hadde re-behandling ORR på 16%. Det er muligens noe inflatert sammenlignet med hva man ville sett i en 100% pd-1 refraktær populasjon ettersom studien også inneholdt pasienter som sluttet med sjekkpunkthemmer pga. tox.

Det er vel bare 13 pasienter som skal presenteres i dag, så det er høy sannsynlighet for at det blir et datasett med mye støy ala det targovax har hatt i mesoteliom. I tillegg er det jo en rekke faktorer som vil kunne påvirke responsraten. De viktigste er kanskje Axl-status, PD-l1-status og 2L vs. 3L. Det aller viktigste er at vi ser en forskjell i respons mellom Axl+ og Axl-. Håper på ORR >20% hos pasienter som er Axl+ og 2L.

11 Likes

Prøv denne:

For å benytte deg av tegningsrettene i BGBIO, må du fylle ut tegningsskjema. Dette finner du ved å logge deg inn påwww.vps.no, eller hos selskapet/tilrettelegger for emisjonen innen utløp av tegningsperioden 03.07. Innlogget hos VPS, velger man ‘Hendelser’ i menyen, og deretter ‘Emisjoner/videresalg’.

Tilretteleggere for denne emisjonen er Arctic Securities AS, Carnegie AS, og DNB Markets.

Av det lille jeg forsto så er jeg Bull som f!!

7 Likes

Samme her, går over hodet på meg, men nå skal Godrey forklare dette :wink:
Live nå: https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=35370&g=7ff9c049-1b80-4188-a071-c3a1c8890144&uid=5901507&sid=

@larsmkn i kveld trenger vi din faglige kompetanse :slight_smile:

4 Likes

BERGENBIO ANNOUNCES POSITIVE interim CLINICAL AND TRANSlaTIONAL DATA from Phase II trial of BEMCENTINIB IN COMBINATION WITH KEYTRUDA[®] IN checkpoint inhibitor refractory NSCLC PATIENTS

23 Likes

@Bob_le_Plast

Hehe :grin:

12 pas, 7 av disse axl-positive og av de hadde 6 en positiv respons. Fint for respondentene, ikke så fint for de resterende. At nesten 50% av pas ikke har effekt pga at de er negative er ikke en høydare akkurat.

Hadde pasientene vært pre-behandlet med oncos102 hadde de resterende 5 også blitt axl-positive :wink:

4 Likes

Man har da vært klar over at det ikke funker for den ca halvdelen som er AXL- fra tidenes morgen???

AXL+ er jo noe som har gitt en dårligere prognose, med andre ord raskere sykdomsutvikling og død, ikke noe man vil fremprovosere.

1 Like

Ja, men hvis man da drar sammenligning til trvx, så er ikke dette noe som skal sende kursen til værs da problemstillingen er svært lik ukas mld i mesoteliom.

1 Like

Tror du skal glemme TRVX, det er et “skadet” case for mange investorer etter mange års venting.

Dette tror jeg fagfolk vil være veldig happy med og forhåpentligvis få Merck sin attention også.

2 Likes

Kan godt hende,og jeg refererte til trvx siden det var ukas case.

Men igjen, 50% av en populasjon som var cpi refractory responderte pos med lengre mPFS. Bra for respondentene men for indikasjonen sin del kun et helt greit resultat. Det er ingen løsning i sikte, desverre.

1 Like

Vel, Bemcentinib er medisin for axl-positive. Dette er kjent.
6 av 7, jo det er høydare :ok_hand:

3 Likes

Ja, det er en forbedring for en populasjon innen indikasjonen. Veldig “nisjete” men for all del :slightly_smiling_face:

Lever godt med en 50% “nisje” når vi snakker om NSCLC :muscle: :sunglasses:

1 Like

Sammenligning av resultater må være relevant likevel slik Bob gjør.

Begge baserer seg på biomarkører, immunaktivering og populasjoner som ikke responderer. Temmelig likt i fugleperspektiv spør du meg

1 Like