Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Se opprinnelig melding om rep.emi:

Kun for småinvestorene denne rep.emi

Mer forskning med bemcentinib(R428), reversering av resistens med komplett remisjon i dyremodell av hode og nakke kreft.

6 Likes

Hvor får de denne R428 fra?

Never mind:

Noen som har et forskningsfirma og har lyst til å spleise på litt bemcentinib i tilfelle vi får Covid?

4 Likes

BerGenBio ASA: Final results of the subsequent offering

2 Likes

BerGenBio ASA: Primary Insider notification

12 Likes

Heia Mohn!

1 Like

wow, det er bare en bra mann det her eller?

Yep!

En god mann alle burde følge :innocent:

BerGenBio to present at Digital Novel Coronavirus Investment Forum

8 Likes

Første drypp :crossed_fingers:

11 Likes

BerGenBio announces amendment to the ACCORD clinical trial protocol for BEMCENTINIB as potential treatment for COVID-19

16 Likes

Yes! Tolker dette positivt som at: 1. Man har sett noe positivt i Bemcentinib studien, 2. Man ønsker å få frem en cocktail så da er det bare å gå igang med kombinasjonstesting for å se etter synergi-effekt!!

Personlig setter jeg en knapp på Bemcentinib/dexamethason.

At man endrer protokollen på denne måten vil gjøre det raskere å inkludere pasienter.

Andre tolkninger?

5 Likes

Betyr dette at testgruppen utvides? Den er vel ikke stor nok for å kunne si noe om komboen virker siden den er potensiell?

Og hvis det virker, vel :slight_smile:

Mhmm, kan det tenkes at de kombinerer disse medisinene, sjekker at safety fortsatt er god også når de gis sammen, og så snart det er avklart kjører lynraskt over på fase 3 med kombinasjonene? Gjerne i samarbeid med et land med mange tilfeller om ikke neste bølge treffer UK også ila sensommeren da.

1 Like

Er det ikke for at remdesivir er eller er tenkt å bli standard of care? Da må bemcentinib testes med soc.

1 Like

Utelukkende positiv melding :rocket:

Jeg tolker dette positivt, all behandling av Covid19 baserer seg på kombinasjoner, så her heller jeg mot å tenke at de har funnet noe relevant som de skal gå videre med.

Hvor positivt det er er jo seff vanskelig å si så mye om. Men jeg har aldri trodd at BergenBio lå an til å at alvorlig syke pasienter bare skulle få deres pille og det var det.

2 Likes

Nøytral melding.

Hvordan skal de sammenlikne med SoC hvis de ikke følger opp endringene i SoC?