Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Tipper det er mye hemmelighold i ACCORD og det kan det være gode grunner til. Tror derfor informasjonen BGBio er ganske moderat rett og slett fordi de er bundet i avtaler om informasjonsflyt med ACCORD

Accord styrer informasjonsflyten og all informasjon blir offentligjort når den er klar.
Er ikke så mye verre enn det.

1 Like

ACCORD-studien er publisert for noen dager siden, allerede avsluttet da dette gikk i trykk så gammelt nytt men mer interessant, her ligger hele protokollen for Bemcentinib vedlagt dersom noen er interessert i å se detaljene ift denne studien (tror ikke dette er postet her før, ligger også tilsvarende for de andre medikamentene under additional files)

ACCORD-2-002_Bemcentinib_SubprotocolR0.pdf (342,6 KB)

3 Likes

Takker! Det bekrefter blant annet at ACCORD styrer informasjonsflyt og derfor er det svært begrenset hva BERBIO kan meddele.

Forøvrig har det vært svært trivelige dager å være aksjeeiere i BB. Skulle bare ha kjøpt enda mer…

Det har jo aldri vært noen usikkerhet rundt hvem som styrer informasjonsflyten :wink:

Det har vært helt tydelig fra Dag1 at det er studiet som styrer.

1 Like

Fint, men det visste ikke jeg og helt sikkert mange med med. Det er viktig å innse dette før en begynner å spekulere i betydningen av børsmeldinger, slik en har gjort i høy grad feks på HO.

BerGenBio ASA: Primary Insider notification

BerGenBio’s Bemcentinib Meets Efficacy Endpoint in BERGAMO Phase II Trial with High Risk Myelodysplastic Syndromes or Acute Myeloid Leukemia

3 Likes

BerGenBios Bemcentinib oppfyller effektendepunktet i BERGAMO fase II-forsøk hos pasienter med høyrisiko myelodysplastiske syndromer eller akutt myeloide leukemi

7 Likes

BERGENBIO ASA: RESULTS FOR THE SECOND QUARTER AND FIRST HALF OF 2020

4 Likes

Bra at studien er ferdig med å analysere effekt, men vanskelig å tolke noe mer ut av dette. Utifra hva jeg kan finne var det primærendepunktet, å analysere effekt. Sier ikke så mye om hvor mange som hadde effekt. Noen som har sett noe mer rundt primærendepunktet enn det?

7 Likes

Her tror jeg vi snakker om ulike ting :stuck_out_tongue: Jeg tenker på BERGAMO studien i AML og MDS

Sant, så ikke at de hadde nye data.

Forward looking statements er den råeste disclaimeren jeg noensinne har sett :sweat_smile:

BerGenBio ASA: Primary Insider notification

14 Likes

BERGENBIO TO PRESENT AT UPCOMING INVESTOR CONFERENCES

2 Likes

Ingen sett presentasjon?

den er vel ikke ute ennå?

Kunne det tænkes at land og Accord forsøg annonceres idag!?

1 Like

Tviler, når det ble sagt “tidlig i september, forhåpentligvis” forventer jeg ikke å høre noe før 15. selv :slight_smile: