Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

zoomvideoen evil linket til er nå transkriptert om man går inn på linken igjen

Tenker du på underteksten? Den var ikke spesielt god …

Herlig å høre at dette kommer mest sannsynlig til å oppdateres hyppig gjennom september.

2 Likes

Ny presentasjon ligger ute på hjemmesiden fra LSX. https://www.bergenbio.com/investors/presentations/

Intet nye nytt ved første øyekast

2 Likes

Link rett til presentasjonen.

3 Likes

Bud på clearing af data ved god rekruttering bemcentinib nyt accord

Noen som følger med på Pareto konferansen og kan si om Godfrey fortsatt sier “this week”?

1 Like

Jeg har live tilgang! Kommer til å skrive hvis det er noe nytt :sunglasses:

2 Likes

når skal han snakke i dag? i skrivende stund?

Oh shit! Kl 11:30 til 12 i dag!!!
Jeg er ganske sikker på at det var 16:30 til 17 og hadde satt alarm for meg selv i går! Sikkert er det endret etterhvert! Jeg var på feil sal og fulgte opp annen foredrag :grimacing:
Skal se om mulighet for offline tilgang!

Det var 12-1230 jeg

1 Like

Noen med ett lite referat?

Matching Halt

Woopti doo

1 Like

Here we go :slight_smile:

1 Like

Ooooo

1 Like

BERGENBIO RECEIVES APPROVAL TO COMMENCE PHASE II TRIAL OF BEMCENTINIB FOR COVID-19 IN SOUTH AFRICA

3 Likes

BERGENBIO FÅR GODKJENNING TIL Å STARTE FASE II FORSØK AV BEMCENTINIB FOR COVID-19 I SØR AFRIKA

7 Likes

Interessant. Sør-Afrika har en stolt historie innenfor medisin. Også spennende å sette opp i India, da vet man at det er nok pasienter i overskuelig fremtid ihvertfall.

Vil studier i Sør-Afrika og India kunne lede til FDA godkjenning til å kjøre en fase 3 studie i USA, noen som vet? Resultatene av denne fase 2 studien vil jo foreligge rimelig raskt kan man tenke seg.

3 Likes

OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS

1 Like