Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Vet ikke om det er nevnt før, men kanskje BGBIO kan henge seg på Vicore og dra til India. Ligger noe etter i løypa da, så hvis farten er høy så må FPD komme snart.

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @vcp (471 likes)
  1. @Ekornet (261 likes)
  1. @Martins (253 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Dweller (205 likes)

  2. @Evilfreud (204 likes)

  3. @Londonmannen (159 likes)

  4. @Timm (157 likes)

  5. @larsmkn (150 likes)

  6. @Multiple (144 likes)

  7. @Fornybar (118 likes)

Gratulerer!

Verdt å høre for de som liker Bgbio, spesielt fra ca 22min :wink:

14 Likes

På 22 minutter sier Richard Godfrey at de forventer regulatoriske godkjennelser denne uken og at land og opplegg for covid-studien vil presenteres da.

Rett etterpå nevner han spennende resultater i NSCLC som gir muligheter for en strategi innen 1. linje NSCLC. En indikasjon hvor Keytruda selger for 12mrd i året.

13 Likes

Forventer godkjenning i et land med høyt smittetall og fortsatt stigende. Høres ut som india

1 Like

Er India et land hvor en slik studie kan tenkes å gå fort?

Finnes nok av pasienter å ta av.

1 Like

Med 1 prosent aktuelle til studiet så har man 780 kandidater.per dag

2 Likes

zoomvideoen evil linket til er nå transkriptert om man går inn på linken igjen

Tenker du på underteksten? Den var ikke spesielt god …

Herlig å høre at dette kommer mest sannsynlig til å oppdateres hyppig gjennom september.

2 Likes

Ny presentasjon ligger ute på hjemmesiden fra LSX. https://www.bergenbio.com/investors/presentations/

Intet nye nytt ved første øyekast

2 Likes

Link rett til presentasjonen.

3 Likes

Bud på clearing af data ved god rekruttering bemcentinib nyt accord

Noen som følger med på Pareto konferansen og kan si om Godfrey fortsatt sier “this week”?

1 Like

Jeg har live tilgang! Kommer til å skrive hvis det er noe nytt :sunglasses:

2 Likes

når skal han snakke i dag? i skrivende stund?

Oh shit! Kl 11:30 til 12 i dag!!!
Jeg er ganske sikker på at det var 16:30 til 17 og hadde satt alarm for meg selv i går! Sikkert er det endret etterhvert! Jeg var på feil sal og fulgte opp annen foredrag :grimacing:
Skal se om mulighet for offline tilgang!

Det var 12-1230 jeg

1 Like

Noen med ett lite referat?