Vet ikke om det er nevnt før, men kanskje BGBIO kan henge seg på Vicore og dra til India. Ligger noe etter i løypa da, så hvis farten er høy så må FPD komme snart.
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @vcp (471 likes)
- @Ekornet (261 likes)
- @Martins (253 likes)
Resten av topp 10:
-
@Dweller (205 likes)
-
@Evilfreud (204 likes)
-
@Londonmannen (159 likes)
-
@Timm (157 likes)
-
@larsmkn (150 likes)
-
@Multiple (144 likes)
-
@Fornybar (118 likes)
Gratulerer!
Verdt å høre for de som liker Bgbio, spesielt fra ca 22min
På 22 minutter sier Richard Godfrey at de forventer regulatoriske godkjennelser denne uken og at land og opplegg for covid-studien vil presenteres da.
Rett etterpå nevner han spennende resultater i NSCLC som gir muligheter for en strategi innen 1. linje NSCLC. En indikasjon hvor Keytruda selger for 12mrd i året.
Forventer godkjenning i et land med høyt smittetall og fortsatt stigende. Høres ut som india
Er India et land hvor en slik studie kan tenkes å gå fort?
Finnes nok av pasienter å ta av.
Med 1 prosent aktuelle til studiet så har man 780 kandidater.per dag
zoomvideoen evil linket til er nå transkriptert om man går inn på linken igjen
Tenker du på underteksten? Den var ikke spesielt god …
Herlig å høre at dette kommer mest sannsynlig til å oppdateres hyppig gjennom september.
Ny presentasjon ligger ute på hjemmesiden fra LSX. https://www.bergenbio.com/investors/presentations/
Intet nye nytt ved første øyekast
Link rett til presentasjonen.
Bud på clearing af data ved god rekruttering bemcentinib nyt accord
Noen som følger med på Pareto konferansen og kan si om Godfrey fortsatt sier “this week”?
Jeg har live tilgang! Kommer til å skrive hvis det er noe nytt
når skal han snakke i dag? i skrivende stund?
Oh shit! Kl 11:30 til 12 i dag!!!
Jeg er ganske sikker på at det var 16:30 til 17 og hadde satt alarm for meg selv i går! Sikkert er det endret etterhvert! Jeg var på feil sal og fulgte opp annen foredrag
Skal se om mulighet for offline tilgang!
Det var 12-1230 jeg
Noen med ett lite referat?