Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Den også. De oppdaterte cohort a mOS til 17,3 måneder (and still maturing), så jeg tror det kommer mer her…
De nevnte tallene i cohort b var akkurate like i sommer. Da på 12/16 pasienter.
Trodde også vi kunne vente noe fra cohort c, men det kommer kanskje i slutten av Januar…

16 Likes

Ikke at det trenger å bety så mye, men pent at SITC setter Bergenbio øverst av highlights på sin blog.

17 Likes

Synes vi er i overkant beskjedne her på vegne av BergenBio :slight_smile:

9 Likes

For få bergensere i aksjonærmassen :sweat_smile:

8 Likes

Q3 i morgen. Har vi noen forventninger, eller ei?

Det må vel være oppdatering på Covid-studiene.

1 Like

covidstudie har vi vel fått vite at sliter med rekrutteringen, ref R&D day eller hva de kalte det.
Kan hende at vi får dummet ned noen av resultatene fra de kliniske studiene sånn at hvermannsen kan forstå? Men kliniske nyheter får vi neppe.

1 Like

Hvis alt klaffer planlegges det å vaksinere etpar titusener i Norge i 2021.Bergen bio sin medisin hvis den virker vil det være behov for i lang tid fremover og ikke minst ved lungefibrose.

2 Likes

Med de 2 millioner dosene Norge har bestilt av vaksiner, så er det vel ca en million som blir vaksinert forsto jeg, ikke 20.000-ish?
Men det vil jo likevel være behov for medisiner som f.eks Bbio sin, hvis den viser effekt.

Har hørt 21000 tusen, og resten kommer senere.Vet ikke hva myndighetene sitter på her

"– Vi ser veldig lovende resultater fra BioNTechs vaksine. Og så venter vi på resultater fra to andre vaksiner nå de neste ukene.

Det sier John-Arne Røttingen til TV 2. Han er administrerende direktør i ForskningsrådetNorge kan få to millioner doser av vaksinen når den er klar.

– Det tar tid å lage så mange doser vaksine som verden trenger. Derfor kan det ta noe tid før vi gradvis kan begynne å vaksinere i Norge, sier Røttingen. Han mener dette kan skje i mars eller april."
Jeg sitter uansett stille i Bergen bio. De har en veldig spennende pipeline i kreft, så coronovirus behandling tar jeg kun som en eventuell bonus.

1 Like

BERGENBIO ASA: THIRD QUARTER 2020 RESULTS

5 Likes

Likte denne formuleringen i Q3; de synes å ha ståltro på Covid og at det vil bli en mega kommersiell suksess:

We are hopeful that bemcentinib can play a significant role in the global effort to find suitable treatment options for COVID-19 patients. To that end we are working with the supply chain to establish contingencies to meet an unprecedented demand that may arise.

16 Likes

Kan man spekulere i at bemcentinib kan bli “u-lands” redning for covid, ikke får de vaksiner de første åra, ikke har de frysekapasitet eller råd antageligvis. Kan godt være at tabletter som behandling er det raskeste, billigste og mest håndterbare å sende til “u-land”.

3 Likes

De begynner ihvertfall ikke å jobbe med å forbrede seg for etterspørsel ,uten å være sikre på att dette faktisk fungerer mot Covid.

2 Likes

Virker som det kan være noen ess i ermet her. Solidarity who trial ?

Men hva hjelper det med produksjonsfasiliteter om medisinen ikke er godkjent for bruk? De må jo rekruttere ferdig og ferdigstille studie?

1 Like

De gjør seg klar da de virkelig har trua

1 Like

Jo, det tror jeg de må. Hvis de ikke forbereder seg på produksjon før de får svar på effekt så er det for sent. Det var jo derfor de hentet 500millioner i mai.

1 Like