Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Hva er du i tvil om?

Studiene blir analysert hver for seg, -deretter sammen. Det kommer tydelig frem i meldingen.

2 Likes

Tvilen er vel om resultatene blir publisert hver for seg fortløpende eller om vi må vente på “full pakke”?

Jepp👍… så må man vurdere fordeler og ulemper med det… Som jeg skrev brukes det lik protokoll i studiene, men det er ulike mutasjoner i disse landene studiene er utført… Virkemåten til Bemcentintinib skal i utgangspunktet virke uavhengig av det, ref tidligere publikasjoner.

" Men ingen ting er sikkert før det er dokumentert i studie."

1 Like

Får håpe at man ikke vil ha 120 på hver variant, slik at de må gjøre oppfølgingsstudier. At denne meta holder for å kicke inn fase 3/nødgodkjenning.

:dart: det er det vi satser på…

Hva mener du med dette?

120 på britisk, 120 på sa etc

Det er et stort antall varianter.
Og siste tall jeg så er at det er 12700 kjente mutasjoner.

Bemcentinib blokkerer sars-cov-2 uavhengig av varianter.

3 Likes

Hei

Usikkerheten rundt lovlig og ikke lovlig, moralsk og redelig og den slags gjør at jeg spør før jeg poster… :shushing_face:

Hvis man helt tilfeldig etter litt aktiv og målrettet søking på nett kommer over en pre- print pdf fil, delvis kodet/kryptert(om slikt finnes), men som innehar en hel del leselig tekst, er det da anstendig(og lovlig) å dele dette med andre, som feks her på TI…?

Er det noe dere ville delt, eller holdt for dere selv…?

Noen har sikkert funnet samme greia, (såpass flink detektiv at jeg er alene om å ha funnet dette er jeg neppe, tror jeg)…?

Litt lysten på begge deler. Holde helt kjeft, og kose meg, men føler også for å spre det glade budskap…

What to do…? :man_shrugging:

Mvh

2 Likes

Del!

1 Like

BerGenBio « Solebury Trout Virtual Management Access Event - 1x1 conference calls « Solebury Trout Access Ser ut som han mener at de skal delta på European Biotech Investor Days 2021 i dag. Godfrey skal ut kl 16:30. Presentation Schedule « European Biotech Investor Days 2021 « Solebury Trout Access

2 Likes

Mulig bare meg Storezlem,men det du skriver leser jeg som Hausing.

Det var ikke jeg som rapporterte innleggene dine @anon28800809, men det er mulig at noen kan ha ment at de hører hjemme under BergenBio “Småprat” og ikke her under “Fundamentale Forhold”

2 Likes

Jeg rapporterte de også, så det er nok allerede minst 2 som må gjøre det. Det er jo i all fall bra da :slight_smile:

Men fra spøk til alvor. Vi kan aldri få nok informasjon og terskelen for å dele skal være lav uten at man skal bli flagget for det

8 Likes

Vi har også en småprat-tråd her :slight_smile: BergenBio - Småprat 2 (BGBIO) - #1996 by Brevik

2 Likes

Fra årsrapporten.

5 Likes

Kribler det?

17 Likes

Det er kanskje ikke nevnt tidligere at Rigel har lenge listet Bemcentinib og COVID-19 under «Partnered-Sponsored Trials» i sin pipeline: Pipeline :: Rigel Pharmaceuticals, Inc. (RIGL)

11 Likes

Partner avtale med Rigel for Covid 19 eller er det likt for de andre pågående Bemcentinib studiene?

1 Like