Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

I og med at du vet hva du snakker om, Polygon, så hadde det vært interessant å høre hva du tenker om disse datane. Er det relevans, eller nyhet for nyhetens interesse.

Flott om du deler hva du tenker.

5 Likes
2 Likes

Og vips så var ikke covid sporet bortkastet likevel

– Funnene av nedregulering av cytokiner i prekliniske modeller stemmer overens med prøver fra pasienter som er behandlet med bemcentinib i tidligere kliniske studier av covid-19 på sykehus, sier sier Cristina Oliva, medisinsk direktør Bergenbio, i meldingen.

4 Likes

BerGenBio’s Fourth Quarter 2023 Results: Focused Strategy Gathers Momentum

BerGenBios resultater for fjerde kvartal 2023: Fokusert strategi gir momentum

On-track er good news :+1:

BerGenBio ASA - Approval and publication of a prospectus supplement

1 Like

Stemmer det at de nye rettene blir solgt for 10 øre og ikke13?

Har du en tegningsrett kan den løses inn mellom 1-14 april. Prisen du betaler for å løse inn fastsettes med bakgrunn i prisen på aksjene de tre foregående handelsdagene med fratrekk av 30%. Men prisen blir ikke lavere enn 10 øre og ikke høyere enn 13 øre.
Etter 14 april er tegningsrettene verdiløse.

Pålydende aksjepris vil være 10 øre hvis det var det du lurte på, men jeg leste ikke det som at det var det du spurte om. For min del er det helt uinteressant hva pålydende er på aksjer, men kanskje ikke for spesielt interesserte.

Normalt er det helt irrelevant hva pålydende er, men man kan ikke emitere nye aksjer til en kurs som er under pålydende. Så her er det faktisk en begrensning.
Selskapet kunne selvsagt nedskrevet aksjekapitalen til 1 øre per aksje og problemet hadde blitt løst uten at det egentlig endret noe på hva markedsverdien på selskapet bør være.

BerGenBio to Participate in Carnegie Nordic Healthcare Seminar

1 Like

BerGenBio Announces Initiation of Phase 2a in First Line Non-Small Lung Cancer Patients with a STK11 mutation

4 Likes

Phase2a?
Skulle ikke vært bare phase2?
Husker ikke om de har kommunisert før om «a og b» todelt phase2! :flushed:

Mulig dette innlegget mitt hører hjemme på småprat.

Planen har vært å kjøre fase 2a ja. Rekruttere en relativt liten gruppe pasienter

Sakset fra presentasjon av selskapet fra mars 2024:

:triangular_flag_on_post: Syntetisk kontrollarm
:triangular_flag_on_post: Bare 40 pasienter
Setter på noen røde flag da jeg tenker at man skal ha svært gode data for at big pharma skal ønske å spise opp selskapet. Dessuten vil nok selskapet måtte fylle opp krigskassen før eventuelle forhandlinger i 2025 (Jeg bare spekulerer)

Som andre har vært inne på tidligere: Sammenliknet med studien som har gitt opphav til denne fase 1b/2a-studien med NSCLC med STK11m mutasjon, så mener jeg huske at pasientene nå får lavere dose Bemcentinib enn tidligere.

Dette burde føre til bedre safety enn tidligere, men det er et spørsmål om effekten også kan gå noe tilbake. Kanskje @Roc har noe mer å påpeke her? Mener å huske at du kommenterte noe liknende på et konkurrerende “forum” for noen uker tilbake.

Edit:
BGBC008: 400 mg Bemcentinib

BGBC016: Inntil 150 mg Bemcentinib

6 Likes

BerGenBio ASA: Exercise price in the last exercise period for warrants issued in connection with rights issue

BerGenBio ASA secures underwriting of NOK 118 million gross proceeds representing minimum 80% exercise of the remaining Warrants, providing funding into 2H 2025

BerGenBio ASA: Commencement of the last exercise period for warrants issued in connection with rights issue