Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Merger of BerGenBio and Oncoinvent completed

RIP bergenbio. Da var det game over. 2,5 milliarder rett i dass. Selvsagt har ledelsen i selskapet tjent gode lønninger. Kan siste mann slukke lyset.

Føyer seg inn på en lang og ærerik liste?

Clavis Pharma
Bionor Pharma
Nordic Nanovector
Ultimovacs
PCI Biotech
Targovax

Hvem har jeg glemt?

Diagenic

Nesten Nykode også

Lang ja. Ærerik nei. Norsk biotek er i et skikkelig blindspor. Er det noen igjen som kan redde æren?

Tja. Vi trenger streng tatt et nytt algeta for å virkelig gi en ny boost, altså helst en 20 mrd exit.

Hjelper jo litt om Cevira går hjem for Photocure, og Lytix har vel kanskje en moonshot?

1 Like

Tja, blir jo off-topic. Men Lytix har en partneravtale som de håper skal gi dem 110 mill USD, problemet er bare at partneren nå har en MCap på 34 mill USD. Så hvordan de skal finne penger til å betale milestones lurer jeg på, og det er dessverre en litt trist situasjon.

November vil avklare mye for Lytix . Q3 for begge selskaper samt presentasjoner på flere konferanser.

• Verrica Q3 resultat fremlegging 3.11.
  • Verrica presenterer (muntlig) på SITC 04.11.
  • Lytix deltar BIO Europe i Vienna/Austria 3- 5.11.
  • Lytix deltar i SITC Nov 5-9.11.
  • Radiumhospitalet (Lytix) presenterer Neo Lipa interim resultat 11.11.
  • Lytix Q3 18.11

Verrica sliter og løsningen er nok en partner med mindre storeieren pbm (49%) skyter inn mere kapital.

Det er feil å ha Targovax/Circio på en liste over avlivede selskap.
Selskapet i høyeste grad i live, hvertfall inntil videre.

Blir det ikke som å si at Bionor Pharma lever fordi Solon eiendom er på børs, eller at bergenbio finnes fordi oncoinvent er der.? Er vel ikke lenger noen original targovax-teknologi som er i sving hvis jeg har forstått det rett

TG01 - platformen er fortsatt i live og i kliniske studier, men oddsen for positivt resultat er vel ikke veldig god…

1 Like

Allright :slight_smile:

Tar sin tid å få TG01 til markedet må jeg si :stuck_out_tongue: Lengstlevende medisin i testfase ever? :stuck_out_tongue:
Første kliniske studie på slutten av 90-tallet ^^

1 Like

1 Like