Ja, håper du har rett. Liten tvil om at TRVX kastet inn håndkleet for tidlig uten å ha kritisk søkelys på Folfirinoxresultatene. Emisjonen til PCIB ser jeg på som en mager fattigmannstrøst hvor alle forventet en partneravtale istedenfor.
Jeg har i privat sammenheng hilst på professor James Lorens som er en av gründerne. Han er også professor i biomedisin ved universitetet i Bergen med bakgrunn fra Stanford, og han har også jobbet i Rigel, og tipper han har gode forbindelser der
Følg med her om du vil lære mer om selskapet: https://blogg.nordnet.no/nordnet-events/https-blogg-nordnet-no-post_typenordnet-eventsp36210previewtrue/
Og vil man høre på en prat med CEO Richard Godfrey før dette nettmøtet hos Nordnet om 6 dager så kan man også lytte til denne podcasten: https://soundcloud.com/user-972208711/ep-39-radium
Hyggelig å se at Pancreas stuiden har gått fra “Not Yet Recruiting” til “Recruiting”. Da får vi forhåpentligvis melding om første pasient dosert her om ikke så lenge.
Artig at det faktisk er en randomisert studie. Halvparten får cellegift+bemcentinib og den andre halvparten får cellegift alene.
Forvøvrig så står det at det er “biomarker driven”. Lurer litt på hva dette betyr. Mener de at resultatene skal retrospektivt biomarkør-korreleres, eller skal pasientene stratifiseres på vei inn i studien vha. av en ikke-godkjent biomarkør? Det står ikke noe om AXL-uttrykk i inklusjonskriteriene.
Ja, kult at den er randomisert. Blir litt lettere data å tolke. Jeg tror du har rett med at det blir en retrospektiv korrelering med biomarkøren.
Denne blir spennende å følge videre. Den vil sikkert ikke gå så fort siden den er sponset av akademia, de skal ha en saftey run-in og de bare har ett senter opp i Dallas, men siden BerGenBio ikke betaler for den selv så skal man vel ikke klage 
’
For de som sitter dag inn og dag ut i andre biotech-selskaper og venter på meldinger som ikke kommer så vi jeg anbefale å sette bittelitt penger inn i BerGenBio, for der skjer det noe hele tiden så kan man holde seg litt distrahert mens man venter 
I agree totally. Problem is the complete lack of volume…
Kjøpte en liten pott idag @larsmkn. Snitt på 27,87 håper jeg kan vise seg å bli en grei inngang. Det motiverer meg ihvertfall til å lese meg opp ytterligere. Jeg startet med Q3 igår og Radium.
Radiumpodcasten er bra. Når det gjelder aksjekursen og mangelen på likviditet så tror jeg vel de fleste aksjonærene kunne tenkt seg at dette begynte å bevege seg snart.
Selv har jeg vel egentlig resignert og tenker at dersom det er verdi her så kommer den frem til slutt, jeg trader ikke inn og ut.
De som har litt peiling på faget sitter godt!! BGBio tror jeg kommer til å bli historisk på oslobørs, også på pharma.industry internasjonalt $$$
Hvor mange prosent av aksjene sitter topp 20 på her?
Stadig stort potensiale i BGBIO, men spørs om Jan Haudemann-Andersen er på vei ut (eneeier av Datum Invest AS)? Over 200.000 aksjer ut i forrige uke og 100.000 uken før der. Fortsatt sitter han med i underkant av 1,2 millioner aksjer og vil kunne gi rimelige aksjer også i ukene fremover gitt at han selger seg helt ut.
Edit: Legger med topp 20 som ble oppdatert i dag:

Her ser vi at Nordea Norge verdi har hamstret godt siste ukene.
Fantastisk tøff topp 20 løsning BGBIO har, eksemplarisk.
Har sett akkurat det samme som deg, Haudemann kommer nok til å holde denne nedtrykt utover vinteren.
Ja, hvis han skal selge seg helt ut så blir det mange nye askjer for markedet og absorbere.
Jeg husker at de handlene på 100 000 og 200 000 dukket opp som enkelthandler på et spesifikt tidspunkt i en av dagene, men siden volumet er så begredelig så vil jeg anta at salgene egentlig må ha blitt spredd utover.
Mener å huske at han kjørte Targovax nedover en periode også, når han solgte seg ut der. BergenBio holder seg jo godt på tross av hans nedsalg syntes jeg. Topp 20 er jo knallsterk.
Han sitter med en stor pott enda, så blir spennende å se utviklingen fremover. Hva vil du si er den største triggeren dette halvåret @larsmkn?
Jeg antar at de store postene på 100 og 200K har gått direkte mellom kjøper og selg(via megler) og blitt innrapportert til børsen i etterkant.
Det er mange triggere som kan komme dette halvåret.
Første doserte pasient kan komme i opptil 3 eksternkjørte studier: GBM, Pancreas og Mesothelioma.
I tilegg så kan det komme melding om at studier innen NSCLC er ferdig rekruttert for 2. fase av studien. Mulig det kommer noe beskjed om endepunkt har blitt møtt i denne studien og AML/MDS studiene. Faktumet er at det er så mye som kjører så man vet aldri helt når en ny mlding kan komme. De pleier å melde om studiene når de er ferdig rekruttert og de pleier å melde rundt endepunkt. Det betyr at det kan komme melding rundt flere studier, men vanskelig på forhånd å si hvilke.
På papiret så blir ASCO og EHA viktig med tanke på presentasjon av NSCLC og AML resultater.
Ellers blir Q1 også veldig viktig da selskapet selv har sagt at de skal komme med mer guiding vedrørende å starte opp potensielt pivotale studier ila 2019. Hvis de leverer på det så må en del analyser fra meglerhusene gjøres om, og bemcentinib kan potensielt nå markedet fortere enn antatt. Da burde kursmål heves betraktelig, noe som kan bli den største triggeren.
BerGenBio har nettmøte hos Nordnet i morgen. Det blir en Q&A sessions så det er bare å finne frem spørsmålene, evt. send dem inn her så kan jeg kanskje spørre dem direkte under seansen 
Eneste ting jeg lurer på er Rigel saken!