Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Must say i am looking forward to this presentation to see what their plans are for the coming months with regards to financing studies. I hope we get some clarity because otherwise, i fear we just continue this trend of down, down, down…on absolutely no volume. Been a depressing summer it must be said.

1 Like

Hva var utgangspunktet?

Ha ha!

Løftet seg nesten 2% på siste handel fordi det ble solgt 1 (!) aksje i sluttauksjonen :rofl:
49

Q2 på mandag, tanker/forventninger?

Totalen er viktig for å evaluere hvilke måneder / hvilket kvartal som er mest interessant for å spekulere i emisjon/partneravtale/oppkjøp basert på når forskningsdata blir presentert / burn rate / eventuell guiding for oppstart av nye dyre studier. Vet ikke om ett enkelt element er lett å se nå før vi har kvartalsrapporten.

BerGenBio ASA: Results for the Second Quarter and First Half 2019

…”Our focus is now on refining and preparing our late stage clinical trials in
light of our recent clinical data and emerging market opportunities”…

Blir ikke overrasket over en plutselig melding fra blåhimmel i H2 om partneravtale ( eller salg) :metal:

2 Likes

Noen i styre som også har kjøpt aksjer det siste året selv om de har vært involvert i lenger tid.

2 Likes

Selve meldingen var vel som forventet. Overrasket om aksjen går noe særlig idag/fremover. Spennende med positiv innside.

Det var noe nytt. At AML studien med LDAC ekspanderes var nytt, det samme med keytruda studien i NSCLC. Siden de ble ekspandert så blir start av pivotal fase forskøvet til H1 neste år, som jo er litt kjedelig, men sånn blir det når man holder på i et felt med rivende utvikling.

Ellers var det veldig betryggende å høre at biomarkørene er satt for AML og NSCLC og at de har alt klart på den fronten. At det nå ligger en kjøpspost på over 20K askjer på 12.00 gir også en fin støtte i en nedtrøkka aksje.

CEO virket også spent på resultatene fra melanomstudien, og vi vil få en liten oppdatering derfra på ESMO 26.-30. septmeber (abstract ute 23. september)

4 Likes

Dette var årsaken til at jeg tok gevinst og solgte i dag. Med en utsettelse til oppstart neste halvår så ble mine tanker om at BGBio godt kan sitte og forhandle med Merck nå mens de venter på resultater litt ødelagt. Jeg anser det nå som mye større mulighet for at de ser for seg å først få resultatene, publisere dem, og så gå i gang med forhandlinger om mulig partneravtale eller oppkjøp som alternativ til emisjon før neste steg i utviklingen. Dvs, samtidig som de planlegger studiedesign og har dialog med regulatoriske myndigheter.

Det er en ryddig prosess, men det skyver litt på den interessante perioden. For min del anser jeg nå desember - mars/april som interessant, mens tidligere var det vel mer november - februar.

Ingen logisk grunn til at bgbio skal være preget av makro egentlig, men jeg ser for meg at det blir mer makrouro framover som gjør at jeg ikke ønsker å sitte stille i noen aksjer i 6 måneder.

Det er såpass lite volum i bgbio at i mitt hode virker det logisk at kursen kan holde seg under 13.5 i en lengre periode dessverre, da det sikkert er noen emisjonsfolk som vil ut i null / med ørliten gevinst.

Prøvde å følge presentasjonen men lyd og video kom ikke gjennom. Likevel får jeg en snikende følelse om at strategien nå er en utlisensiering istedenfor en fase3, når de er ferdige med disse ekspansjonskohortene(1H2020). De har jo da veldig omfattende data i både AML og NSCLC.

Hvis det går den veien så vil også dagens kontantbeholdning rekke fint.

3 Likes

World Conference on Lunc Cancer 7.-10-september (abstract release 21. august)

noen forventninger om hva som kan komme i denne?

Has the video presentation been uploaded yet?

https://www.hegnar.no/TV/kvartalspresentasjon/98042710

3 Likes

Oppdaterte resultater fra NSCLC studien med bemcentinib + keytruda.

Flere pasienter er ongoing, og jeg tror ikke de har repsons fra alle 46 pasienter enda (35 ved ASCO), så håper at de nå kan vise resultater fra mer enn 35 pasienter.

6 Likes

Positiv analyse fra trinity! Det ser ut at det ikke blir behov for en ny emisjon :wink:

‘We estimate that the company has sufficient capital to operate into H220, though this could be extended significantly through a licensing deal.’

3 Likes

The revisions to the clinical trial plan add a minor delay to the start of the pivotal programme, but provide very valuable information, which will help BerGenBio maximise the value of bemcentinib.

We value BerGenBio at NOK53.13/share (NOK3.21bn or $378m). We estimate that the company has sufficient capital to operate into H220, though this could be extended significantly through a licensing deal.

Grei oppside det får man si - blir en spennende høst :blush:
• Abstract release allerede imorgen for WCLC - World Conference on Lunc Cancer 7.-10-september - Bemcentinib + Keytruda NSCLC

4 Likes

Abstrakt release Kl 17 i dag! :metal:

6 Likes

Jeg får opp at de blir lagt ut kl 23. Hvor så du at de ble lagt ut kl 17?