Begynner kursen endelig å røre på seg i riktig retning? 
Er det brudd over 14,04ish?
Ahh derfor ja

Fantastisk. Satt nesten her om dagen å angret på at jeg kjøpte mer på 13,80 får å snitte ned mitt gav. Det gjør jeg ikke nå lenger 
Fikk fart på omsetninga ihvertfall 
Litt skummelt hvis det kun er hegnar artikkelen som gjør løftet. Får se om det holder.
Bevegelsen begynte 2 minutter etter at artikkelen ble publisert så vidt jeg kan se.
Couldn’t agree more. Just shows what an absolute joke OB is with regards to these Bio stocks.
Nja som det skrives over så var ikke abstraktet helt ille det heller 
Yeah but the abstract was out last night and it was down 7% this morning…
Skummelt og skummelt, børsen er jo rene tivoliet om dagen. Høy omsetning på høy kursoppgang er uten tvil positivt teknisk. Fundamentalt fremstår det også underpriset etter analytikernes mening.
Skummelt for de som ikke er inne og vurderer å kjøpe bruddet;)
Denne høsten blir kos.
Ja men om abstraktet hadde skuffet stort så ville den vært ned mye mer vil jeg tro. A la NANO idag. Analytikerne hadde nok et lite spenningsmoment knyttet til dette abstraktet, hva man feks kunne lese mellom linjene. Når den var unnagjort uten uforutsett negativitet var det bare å trykke kjøpsanbefaling.
BGBIO er et mye sterkere selskap enn NANO, per idag samtidig med mye lavere MCAP. Min mening, da.
Vent og se det nærmeste halvåret.
Ahhh. Dette var sårt trengt etter en lang biotek-mørketid!! 
yeah lets see where we finish the day, hoping its not the Hegnar related pump and dump. But always very nice to be up 20%+ on the day 
Hvordan mener du “sterkere”? Nano har jo langt mer klinisk data å vise til ifht. sin produktkandidat.
De er også potensielt bare 1 år unna read-out på en pivotal studie. Hvordan ligger BgBio an?
Bra gass i dag! Må tilbake litt over ett år siden sist vi så volum høyere enn det vi så i dag.
Da var kursen rundt 47,70 NOK. La oss håpe vi er på vei tilbake