Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Synd for pasientene, dette var vel noe mange trodde ville kunne ha en effekt. Stiller vel kanskje spørsmål ved antistoffbehandling også, ihvertfall sent i forløpet?

1 Like

Stiller vel også spørsmål rundt effektivitet av vaksine.

Snakket med en spesialist i immunologi her om dagen som mente at Pfizer og Moderna sine m- RNA vaksiner helt klart kunne vise seg å være effektive . Immunologen var derimot bekymret for mutasjonsfrekvens av viruset og tilsetningsstoffene.
Nå går jo nyheten om norske myndigheters avgjørelse om å ikke gi vaksinen til de svakeste verden rundt. Det var jo disse pasientene som i utgangspunktet er mest sårbare for covid og som står for mesteparten av statistikken som begrunner all nedstengning av samfunnet. De dør jo angivelig ikke av men med vaksinen. Tar seg vel dårlig ut for vaksine- image å si noe annet.
Ser ut som døra for Bemcentinib bare blir bredere og bredere.

12 Likes

Da har vi passert midten av januar og forsøkene med BEM fortsetter. Mildt sagt oppløftende.

4 Likes

Jeg håper softox får en godmelding slik at jeg kan selge noen aksjer for å fylle på med litt mer Bgbio. 2 stk spennende selskaper men får litt Lotto følelse med begge :slight_smile:

1 Like

:ok_hand:

Screenshot 2021-01-15 at 20.34.56

Det er som en knivsegg, meldingen om rekonvalensplasma angir helt klart at myndighetene IKKE tar short cuts og setter pålittelige resultater øverst som krav. Advisory board av Bergenbio took avgjørelsen å forsette fokus med Bemcentinib.

´´ closes recruitment to convalescent plasma treatment 15.01 The RECOVERY trial independent Data Monitoring Committee (DMC) held a routine meeting on Thursday 14 January to review the available safety and efficacy data.
On the advice of the DMC, recruitment to the convalescent plasma arm of the RECOVERY trial has now closed. The DMC saw no convincing evidence that further recruitment would provide conclusive proof of worthwhile mortality benefit either overall or in any pre-specified subgroup.´´

´´Bergen, Norway, 11[th] January 2021 - from the independent committee:
The iDMC, formed from a group of independent infectious disease clinical experts
external to the study, has recommended that the trial should continue as planned
with no changes, as no safety concerns were raised from the available data. The
iDMC will continue to assess the safety data and critical efficacy endpoints
of the trial, as it progresses.

Det har vel nesten samme tekst, 100% motsatt betydning; BERGENBIO fikk CONTINUE!!

15 Likes

Børsmeldingen fra 11 januar gjelder kun Sør Afrika, India og ikke UK?

Hva får vi høre idag?

SEB Virtual Nordic Healthcare Conference, 18 January 2021

Live presentation at 9:40am CET on 18 January

All presentations will be made available on the Company website: www.bergenbio.com/investors/presentations/

4 Likes

Ny?

Nei, den er ikke ny. Anbefalerdog alle aksjonærer å lese den, mye bra der.

1 Like

Nå er den her - BerGenBio_SEB_Jan21.pdf

7 Likes

Ser det er kommet HMAS/ stamcellebehandling inn ?
Tilvestamab planlegges fase 2.

2 Likes

Siste ukas største kjøpere


Siste ukas største selgere

2 Likes

En tredjedel av Covid-19 pasienter som er utskrevet fra sykehus er tilbake på sykehus innen 5 måneder, i UK. Mange har nye sykdommer relatert til hjerte, lever, nyrer eller diabetes.

12 prosent av alle som har blitt utskrevet fra sykehus er døde innen 5 måneder.

2 Likes

GRUSOMT !! :cry:

Takk for deling @Flottesen

33.355 nye smittede i UK i dag. Kanskje en av disse kan bli rekruttert til å teste Bemcentinib? En av 33.000 per dag skulle vel være mulig.

Ja. Jeg har aldri eid mer aksjer i BGBIO enn nå. Og er primært aksjonær pga kreftstudiene deres (og den flotte emisjonen de gjennomførte ifm covid studien).
Allikevel kan jeg virkelig ikke fatte og begripe at det skal ta så lang til å rekruttere 60 pasienter (!). Spesielt når bem gis i tillegg til SOC.

Har noen kloke hoder en antagelse på når det kan ventes å være ferdigrekruttert?

3 Likes

Det kan komme melding om det hvilken dag som helst.

Ta utgangspunkt FPD
2 uker innrulering patienter til 6 uker medisinering
2 uker evaluering

2+6+2= 10 wks er den mest stramme tidsplan jeg kan tenke meg.

Afrika 21/10 FPD. 31.des
India 24/11 FPD. 2.feb
UK 11/12 FPD. 21.feb

Kan tenke meg at de melder utfall per land, når de melder FPD i starten. Men usikker her!

Enig - uenig ?

Mulig det, men skal ikke India og SA evalueres samlet? Accord styres forøvrig av myndighetene i UK og ikke BGBIO. Ellers ser tidsplanen realistisk ut. Jeg tipper vi får høre noe primo/medio februar.